آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

513 بازدید

زمان مطالعه :5


معرفی مجموعه بولینگ عبدو (شهید چمران تهران)

 

نمای بیرونی بولینگ عبدو

 

با توجه به سابقه طولانی و درخشان مجموعه فرهنگی ورزشی بولینگ عبدو(شهید چمران) از سال 1342 تا به امروز کیفیت ارائه خدمات این مجموعه قابل درک خواهد بود اما برای معرفی بهتر مجموعه فرهنگی ورزشی بولینگ عبدو میتوان به گوشه ای از این خدمات ارائه شده به شما شهروندان عزیز اشاره کرد.

 

فعالیتهای فرهنگی بولینگ عبدو

 

دارای 3 سالن سینما جهت نمایش و اکرلن انواع فیامهای سینمایی روز برای سنین مختلف از جمله کودکان می باشد.

لازم به توضیح است که این مجموعه سالهاست یکی از سینماهای منتخب جهت اکران فیلمهای جشنواره فجر میباشد که همین موضوع نشان دهنده کیفیت سالنهای مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران تهران میباشد.

 

سینما بولینگ عبدو

 

علاوه بر این با توجه به رویکرد سنجیده و مسئولانه مدیران این مجموعه مرکز ارائه بازیها و سرگرمی های متناسب با فرهنگ خانواده ایرانی شامل کافه بازی، فروشگاه های فروش اسباب بازی برای تمام گروههای سنی، اسباب بازی های جسمی و حرکتی ، باشگاه بازی و سلامت دیجیتال را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 

فعالیتهای ورزشی بولینگ عبدو

 

دارای سالنهای تخصصی ورزشی ازجمله والیبال، بسکتبال، فوتسال و همچنین ورزشهایی نظیر پینگ پنگ، بدنسازی، بولینگ، بیلیارد و اسکواش می باشد.

 

سالن ورزشی چند منظوره بولینگ عبدو

 

مجموعه بولینگ عبدو دارای یک مجموعه آبی بسیار حرفه ای و درشان خانواده های ایرانی که دارای استخر، سونا، مدرسه غواصی و آب درمانی زیر نظر متخصصین این حوضه میباشد. جهت مشاهده اطلاعات و تصاویر بیشتر از استخر بولینگ عبدو میتوانید از طریق این لینک اقدام نمایید.

 

مجموعه آبی بولینگ عبدو

 

خدمات تفریحی بولینگ عبدو

 

میتوان به فعالیتهای مجموعه شهید چمران تهران در حوضه خدمات تفریحی که دارای یک شهربازی تخصصی به نام دنیای بازی و سرزمین روشانو می باشد اشاره کرد که با توجه به کمبود فضای تخصصی ورزشی و سرگرمی در خانه ها و مدارس کشور، این مکان میتواند در عین سپری کردن اوقاتی خوش و مفرح سلامتی را با استفاده از بهترین و تخصصی ترین امکانات به فرزندان شما هدیه دهد .

در کنار تمامی این خدمات میتوان به غرفه های هایپر مارکت، کافی شاپ و فروشگاه محصولات وتجهیزات مرتبط با انواع موتورها واسکوترها و دوچرخه ها اشاره کرد.

وجود تالار پذیرایی جهت برگزاری جلسات و همایشات و مهمانی های خانوادگی از جمله امکانات درخور مجموعه بولینگ عبدو می باشد.

 

شهربازی بولینگ عبدو

 

با اندکی تامل و تفکر میتوان به اهمیت وجود چنین مراکزی در کشور پی برد که البته به خاطر وجود مدیریت توانمند مجموعه شهید چمران تهران روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر و ارائه خدمات بهتری از این مجموعه خواهیم بود.

با توجه به اعتماد بزرگوارنه مدیران لایق مجتمع فرهنگی ورزشی بولینگ عبدو به تیم آی پولز مفتخریم که این مجموعه را در ارائه خدماتی بهتر و در خور ایرانیان یاری کنیم.

 

به امید موفقیت های روز افزون مجموعه محترم بلینگ عبدو

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه