آیپولز
ورود / عضویت

5 ماه پیش

338 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای خیابان اکباتان تهران

امروزه استخرها به عنوان یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی و ورزشی به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای ورزش و تقویت بدن خود و تفریحات به استخرها مراجعه می‌کنند. کودکان نیز مانند بزرگسالان علاقه بسیار شدیدی را به استخرها دارند و می‌توانند ساعات و لحظات بسیار شیرین و خوشی را در استخرها بگذرانند. لازم است گفته شود که استخرها جز بهترین تفریحاتی می‌باشد که خانواده‌ها می‌توانند برای کودکان خود در نظر بگیرند زیرا علاوه بر تفریح ورزشی بسیار سالم برای کودک شما به حساب می‌آید و می‌تواند برای بدن فرزند شما به شدت مفید باشد. استخرها کاربردهای بسیار دیگری را علاوه بر تفریحات دارا می‌باشد که یک نمونه از آن آب درمانی می‌باشد.

 آب درمانی یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین روش‌ها و راه‌های از بین بردن درد کمر و زانو می‌باشد و بسیاری از پزشکان برای بسیاری از مشکلات کمر و زانو به بیماران خود توصیه می‌کنند تا به ورزش کردن در آب و پیاده‌روی در آب و آب درمانی بپردازند. لازم است بدانید که آب درمانی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی را در روند بهبودی بیماران این چنینی داشته باشد. علاوه بر آن برای افراد سالمند و بزرگسالانی که می‌خواهند از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کنند پیاده‌روی در آب به شدت توصیه می‌شود و آنها می‌توانند با انجام این کار بدن خود را کاملاً سالم نگه دارند و از شر پا درد و کمردرد خلاص شوند. استخرها علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای بازی کودکان و شنای بزرگسالان می‌باشد یک مکان فوق العاده برای آموزش غواصی و آموزش شنا می‌باشد و افراد بسیار زیادی برای آموزش به استخرها مراجعه می‌کنند که در این صورت لازم است تا شما استخرهایی را انتخاب کنید که مربیانی بسیار حرفه‌ای را داشته باشند و بتوانند این ورزش را به صورت حرفه‌ای به شما آموزش دهند.

جدا از تمام مواردی که گفته شد شما باید در انتخاب استخری که می‌خواهید تمام این کارها را در آن انجام دهید بسیار دقیق عمل کنید و استخری را انتخاب کنید که امکانات خوب و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را داشته باشد و علاوه بر آن بسیار تمیز و پاکیزه باشد و بهداشت آن از سطح بالایی برخوردار باشد. هنگامی که شما به استخری مراجعه کنید که آب آن به درستی تمیز و ضدعفونی نشود و حمام و سرویس بهداشتی آن نیز کثیف باشد قطعاً به بیماری‌ها و آلودگی‌های بسیار زیادی مبتلا خواهید شد و سلامت شما به خطر می‌افتد به همین دلیل اولین چیزی که در انتخاب یک استخر باید به آن توجه داشته باشید پاکیزگی استخر می‌باشد. ما در ادامه قصد داریم تا شما را با استخر نرگس تهران که در خیابان اکباتان واقع شده است آشنا کنیم و تمام اطلاعات لازم را در مورد این استخر به شما بدهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

استخر نرگس تهران

استخر نرگس اکباتان یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران می‌باشد که امکانات بسیار زیادی را برای مراجعه کنندگان خود قرار داده است و جز پاکیزه‌ترین استخرها به حساب می‌آید. سیستم تصفیه آب این استخر بسیار مدرن و به روز می‌باشد و کلرزنی آن سر زمان مشخص انجام می‌شود و آب را سر زمان مشخص خود ضدعفونی می‌کنند. هنگامی که شما به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنید دیگر نیاز نیست تا نگران بیماری‌های عفونی که از طریق آب منتقل می‌شود باشید زیرا آب این استخر به درستی تمیز و تصفیه می‌شود و علاوه بر آن سرویس‌های بهداشتی و حمام این استخر هر روز شسته و ضدعفونی می‌شود. این استخر فوق العاده دارای امکانات زیادی برای مراجعین خود می‌باشد. برای مثال در این استخر بوفه و کافی شاپ‌هایی وجود دارد که مراجعه کنندگان می‌توانند از این بوفه و کافی شاپ انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاها را تهیه کنند و کنار همان استخر میل کنند.

استخر نرگس تهران دارای یک استخر بزرگسالان و یک استخر کودکان می‌باشد که شما می‌توانید کودکان خود را در استخر مناسب آنها بگذارید و از دیگر امکانات استخر مانند سونا و جکوزی و استخر بزرگسالان استفاده کنید. شما می‌توانید هنگامی که کودک خود را در استخر کودکان گذاشته‌اید با اطمینان خاطر شنا کنید و از امکانات فوق العاده استخر لذت ببرید و دیگر نگران فرزند خود نباشید زیر عمق استخر کودکان مناسب آنها می‌باشد و علاوه بر آن غریق نجات‌های زیادی در آنجا مراقب کودکان شما خواهند بود. استخر نرگس تهران دارای رستورانی می‌باشد که شما می‌توانید از آن رستوران هر غذایی را که می‌خواهید تهیه کنید و میل کنید.

این استخر دارای سونای بخار و سونای خشک و جکوزی و حمام ترکی می‌باشد و علاوه بر آن دارای حوضچه آب سرد برای بعد از سونا و جکوزی می‌باشد. یکی از بهترین امکانات این استخر سالن ماساژ آن می‌باشد که در آن انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی و ماساژ درمانی و دیگر ماساژها انجام می‌شود و شما می‌توانید با انجام این ماساژ‌ها و شنا کردن در آب به شدت خستگی‌ها را از خود دور کرده و روزی بسیار زیبا و پر انرژی را برای خود بسازید. این استخر فوق العاده دارای سالن بدنسازی می‌باشد که مانند یک باشگاه کامل می‌ماند و افرادی که برای آنجا هستند می‌توانند از این سالن ورزشی فوق العاده استفاده کنند. برای ورود به این سالن نیاز است تا شما اشتراک ماهانه آن را داشته باشید. استخر نرگس تهران یکی از استخرهایی می‌باشد که کلاس آموزش شنا را به صورت کاملاً پیشرفته و حرفه‌ای زیر نظر اساتید بسیار با تجربه و کاربلد به متقاضیان خود آموزش می‌دهد و مدرک معتبری را به آنها ارائه می‌کند.

استخر نرگس بخش ویژه‌ای را برای شنای کودکان در نظر گرفته است. همانطور که می‌دانید ساخت استخر کودکان در کنار استخر بزرگسالان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای هر مجموعه آبی به حساب می‌آید. و در این صورت تمامی افراد می‌توانند همراه با کودکانشان به استخر بیایند و این یکی از بهترین ویژگی‌ها و امکانات هر استخر به حساب می‌آید. مهمترین ویژگی استخر کودکان عمق آن می‌باشد و بسیار مهم است تا این نکته رعایت شود. در بسیاری از مواقع عمق استخر کودکان نیم متر می‌باشد در صورتی که قسمت‌های کم عمق استخر بزرگسالان ۸۰ سانتی‌متر می‌باشد به همین دلیل بسیار مهم است تا مراقب فرزندان خود باشید تا به هیچ عنوان وارد استخر بزرگسالان نشوند.

ویژگی‌ها و امکانات استخر نرگس تهران

استخر نرگس به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران به حساب می‌آید. این استخر فوق العاده امکانات ویژه‌ای را دارا می‌باشد و پرسنلی بسیار خوش برخورد را دارد که شما هنگام ورود به این استخر می‌توانید تمامی سوالات و مشکلاتی که دارید را با آنها در میان بگذارید و از آنها برای این مشکلات کمک بگیرید. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از ویژگی‌ها و امکانات استخر نرگس تهران را برای شما معرفی کنیم و آنها را برای شما توضیح دهیم. این امکانات و ویژگی‌ها عبارتند از:

 
‏1- سیستم تصفیه آب: سیستم تصفیه آب یکی از مهمترین امکانات استخر است که با حفظ کیفیت آب، سلامت کاربران را تضمین می‌کند. هنگامی که شما به استخری مراجعه کنید که سیستم تصفیه آب درستی نداشته باشد و آب آن آلوده باشد ممکن است شما به بیماری‌های بسیار زیادی مانند انواع بیماری‌های عفونی مبتلا شوید.

‏2- سیستم گرمایشی: سیستم گرمایشی یکی از امکانات استخرنرگس است که با تنظیم دمای آب، استفاده از استخر را در فصول سرد بهبود می‌بخشد. باید توجه داشته باشید که سیستم گرمایشی استخر باید در حدی باشد که نه فضا را بسیار گرم و خفه کننده کند و نه گرما به حدی پایین باشد که مراجعین احساس سرما کنند. استخر نرگس از سیستم گرمایشی بسیار فوق العاده بهره‌مند است و دما همیشه در آن کاملاً معتدل می‌باشد.
‏3- نورپردازی: نورپردازی یکی از امکانات استخر نرگس است که با افزایش جذابیت و زیبایی استخر، تجربه استفاده از آن را جذاب‌تر می‌کند که استخر نرگس دارای نورپردازی بسیار زیبایی می‌باشد.
 4- جکوزی: جکوزی یکی از امکانات جانبی استخر نرگس است که با افزایش رفاه و آرامش کاربران، تجربه استفاده از استخر را بهبود می‌بخشد. استخر نرگس دارای سالن جکوزی بسیار بزرگ و فوق العاده‌ای می‌باشد که مراجعین می‌توانند از استفاده از آن  لذت ببرند.
‏5- سونا خشک و بخار و حمام بخار و حمام ترکی: سونا خشک و بخار و حمام ترکی و حمام بخار یکی از امکانات فوق العاده استخر نرگس است که می‌تواند تجربه بسیار بی‌نظیر را برای مراجعین به ارمغان بیاورد.
‏6-  سالن بدنسازی: سالن بدنسازی یکی دیگر از امکانات فوق العاده استخر نرگس به حساب می‌آید که تمام تجهیزات و وسیله‌های مورد نیاز یک سالن ورزشی کامل در آن وجود دارد.
‏7-  ماساژ : انجام خدمات ماساژ مانند ماساژ سوئدی و ماساژ تایلندی یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ها و امکانات استخر نرگس به حساب می‌آید که متقاضیان بسیار زیادی را دارد و افراد بسیار زیادی برای انجام خدمات ورزش به آنجا می‌روند.

-8 برگزاری کلاس آموزش شنا: استخر نرگس یکی از استخرهایی می‌باشد که کلاس آموزش شنا را به صورت کاملا حرفه ای برگزار می‌کند.


‏در کل، امکانات استخر می‌تواند شامل سیستم تصفیه آب، سیستم گرمایشی، نورپردازی، جکوزی، سونا و حمام بخار، تجهیزات ورزشی و فضای استراحت باشد. با استفاده از این امکانات، می‌توان تجربه استفاده از استخر را بهبود بخشید و سلامت کاربران را تضمین کرد.

 استخرهای خیابان اکباتان

۱_ استخر سهیل : استخر سهیل یکی دیگر از بهترین استخرهای اکباتان می‌باشد که در فاز ۳ واقع شده است و امکانات بسیار زیاد و فوق العاده‌ای مانند سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حمام ترکی و صندوق امانات و کفشداری و بسیاری از موارد دیگر را دارا می‌باشد‌. این استخر یکی از تمیزترین استخرها به حساب می‌آید و تصفیه آب آن مناسب می‌باشد و کلر زنی آنها سر زمان مشخص انجام می‌شود به همین دلیل نیازی نیست تا شما نگران سلامت خود باشید.

۲_ استخر و آموزش شنا دخترانه و پسرانه صبا موج  : یکی از بهترین مراکز آموزش شنا در اکباتان آموزش شنا دخترانه و پسرانه صبا موج می‌باشد که شنا را زیر نظر مربیان حرفه‌ای و با تجربه به متقاضیان آموزش می‌دهند.

۳_ استخر رو باز ارم: استخر روباز ارم یکی دیگر از بهترین و فوق العاده‌ترین استخرها به حساب می‌آید که منظره بسیار زیبا و جذاب را دارد و مکان بسیار مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن و یک روز بسیار به یاد ماندنی می‌باشد. این استخر روباز امکانات بسیار فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد و شما می‌توانید یک روز بسیار زیبا و به یاد ماندنی را در آنجا بسازید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه