آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

336 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای چیتگر تهران

استخرها جز پرطرفدارترین مراکز ورزشی به حساب می‌آید که و هم برای آب درمانی و هم برای تفریح به استخرها مراجعه می‌کنند به همین دلیل بسیار مهم است تا استخرها و پارک‌های آبی با امکانات خوبی در تمام شهرها وجود داشته باشد. استخرها و پارک‌های آبی مکان بسیار مناسب و فوق العاده‌ای برای تفریح بزرگسالان و کودکان به حساب می‌آید که یک تفریح سالم و پرهیجان برای آنها می‌باشد. نکته مهمی که در مورد استخرها لازم است گفته شود این است که بسیار مهم است تا شما به استخری مراجعه کنید که از بهداشت آن اطمینان خاطر داشته باشید و بدانید که در آن استخر بهداشت به صورت کامل رعایت می‌شود و آب آن استخر تصفیه و ضدعفونی می‌شود زیرا در صورتی که این مورد رعایت نشود بیماری‌های بسیار زیادی مانند بیماری‌های عفونی برای تمام مراجعه کنندگان به وجود می‌آید و ممکن است بسیار مشکل ساز شود.

علاوه بر بهداشت استخرها یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد امکانات آن استخر می‌باشد و هرچه آن استخر امکانات بیشتری مانند سونا و جکوزی و سرسره‌های آبی داشته باشد مکان بهتری برای تفریحات به حساب می‌آید و مراجعه کنندگان بسیار بیشتری را خواهد داشت. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین استخرهای چیتگر را به شما معرفی کنیم و در مورد استخر پردیسان نور تهران که جز بهترین و فوق العاده‌ترین استخرهای چیتگر به حساب می‌آید اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم. برای آشنایی با این استخرها و کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر پردیسان نور تهران

یکی از بهترین و مدرن‌ترین استخرهای واقع در منطقه چیتگر تهران استخر پردیسان نور تهران می‌باشد که دارای امکانات بسیار فوق العاده‌ای بوده و جز استخرهای مجهز و به روز به حساب می‌آید. باید توجه داشته باشید که این استخر فوق العاده دارای یک پارکینگ بسیار بزرگ برای خودروهای شما می‌باشد و شما دیگر دغدغه‌ای برای پارک خودروی خود نخواهید داشت و می‌توانید ماشین خود را در پارکینگ این استخر قرار دهید. علاوه بر پارکینگ که یکی از مهم‌ترین امکانات این استخر به حساب می‌آید شما پس از وارد شدن به این استخر با فضای بسیار شیک و بزرگ و تمیز روبرو می‌شوید که چشم اندازی بسیار زیبا را برای شما دارا می‌باشد. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این استخر فوق العاده داشتن پرسنلی بسیار خوش برخورد می‌باشد که می‌تواند شما را در تمامی زمینه‌ها راهنمایی کنند و شما می‌توانید هر سوالی که در هر زمینه‌ای دارید را از پرسنل این استخر فوق العاده بپرسید.

استخر پردیسان نور تهران دارای یک کفشداری و قسمت صندوق امانات بسیار خوب و مجهزی می‌باشد که مجهز به دوربین مداربسته است و به هیچ عنوان وسیله‌های شما گم نخواهد شد. علاوه بر کفش‌ها و دیگر وسیله‌هایتان شما می‌توانید وسیله‌های قیمتی خود مانند گوشی موبایل و ساعت و دستبند یا گردنبند را در صندوق امانات این استخر فوق العاده قرار دهید و اطمینان خاطر داشته باشید که از وسیله‌های شما به درستی نگهداری خواهد شد. این استخر فوق العاده جزو تمیزترین و بهداشتی‌ترین استخرهای شهر تهران و منطقه چیتگر می‌باشد که در شهرک گل‌ها واقع شده است. این استخر بی‌نظیر دارای کمدهای لباس بسیار بزرگ و جاداری می‌باشد که شما می‌توانید تمام لباس‌ها و وسیله‌ها و کیف خود را در این کمد قرار دهید اما توجه داشته باشید که وسیله‌های قیمتی خود مانند طلا و ساعت و تلفن همراه را به صندوق امانات تحویل دهید.

این استخر با داشتن رختکنی بسیار بزرگ و تمیز و با ۳۰۰ عدد کمد می‌تواند نیاز مراجعین خود را برطرف کند. دوش و حمامی که برای مراجعین در نظر گرفته شده است مکانی بسیار تمیز و بزرگ می‌باشد و به هیچ عنوان خطر دچار شدن به بیماری‌ها و آلودگی‌ها در آن وجود ندارد زیرا به طور دائم این حمام‌ها و آب استخر در حال ضدعفونی شدن و تمیز شدن می‌باشد. یکی از ویژگی‌های بی‌نظیری که نیاز است به آن توجه داشته باشید این است که تجهیز فرش سرامیکی کف دوش‌ها در این استخر می‌تواند به شدت تعجب شما را برانگیزد و به جرات می‌توان گفت که اولین فرش سرامیکی کشور داخل مجموعه استخر پردیسان نور شهر تهران واقع شده است. سرویس بهداشتی و دوش‌های این حمام از کیفیت بالایی برخوردار است و به شدت تمیز و پاکیزه می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای سقفی بسیار بلند و نورپردازی بسیار مدرن و شیک می‌باشد و دارای بلندترین ارتفاع سقف استخر در کشور می‌باشد که توانسته است جلوه‌ای بسیار خاص و باشکوه را به آن بدهد و این استخر فوق العاده را جز زیباترین استخرهای شهر تهران و کشور به حساب بیاورد.

این استخر فوق العاده مکانی بسیار مناسب برای تفریح و یادگیری شنا و آب درمانی می‌باشد و بزرگسالانی که نیاز به آب درمانی دارند می‌توانند نیازهای خود را در این استخر فوق العاده برطرف کنند. جالب است بدانید که این استخر سقف پوشیده طراحی بسیار خاص و مدرنی دارد و طراحی آن به گونه‌ای است که در طول روز آفتاب و نور خورشید به داخل استخره تابیده می‌شود و می‌تواند فضای آنجا را بسیار زیباتر و دلنشین‌تر کند.

امکانات و ویژگی‌های استخر پردیسان نور تهران

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد استخر پردیسان نور تهران یکی از مجهزترین و بهترین استخرهای شهر تهران به حساب می‌آید که دارای امکانات بی‌نظیری می‌باشد. این استخر فوق العاده علاوه بر صندوق امانات و کمد و حمام و دستشویی بسیار تمیز و لابی مجلل و پارکینگ دارای امکانات دیگری می‌باشد که در ادامه به توضیحاتی درباره آن خواهیم پرداخت. استخر پردیسان نور تهران دارای مجموعه سونا با امکانات بسیار کاملی مانند سونای خشک با ابعاد بسیار بزرگ و سونا بخار بسیار بزرگ و مجهز با ظرفیت ۴۰ نفر و جکوزی دوبل و حوضچه آب سرد و حمام سنتی یا همان حمام ترکی که یکی از قسمت‌های بسیار جذاب و جالب این مجموعه می‌باشد را دارا می‌باشد که جز بهترین و فوق العاده‌ترین امکانات این استخر به حساب می‌آید و مراجعه کنندگان بسیار زیادی برای این امکانات و این موارد به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند.

این استخر فوق العاده دارای اتاق ماساژ می‌باشد که یکی از مجهزترین و بهترین اتاق‌های ماساژ مجموعه‌های آبی تهران به حساب می‌آید که انواع ماساژ تایلندی و سوئدی و ریلکسی و سنگ داغ و بسیاری از ماساژ‌های دیگر را انجام می‌دهد و شما می‌توانید روز خوبی را تجربه کنید. استفاده از حمام سنتی این مجموعه آبی و ماساژ درمانی می‌تواند خستگی شما را به طور کامل رفع کند و روز بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد‌. اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین و خاص‌ترین امکانات و ویژگی‌های این مجموعه آبی را برای شما معرفی کنیم قطعاً گزینه بعدی ما تونل مه پاش آب می‌باشد. این تونل فوق العاده و بسیار جذاب می‌تواند تجربه و لذتی فراموش نشدنی را در یک مجموعه آبی برای شما به ارمغان بیاورد. در کنار استخر و سونا کافی شاپ‌ها و فست فودی وجود دارد که با انواع غذاهای سرم و گرم و نوشیدنی‌های متنوع می‌توانند روزی بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای شما بسازند و علاوه بر فروشگاه‌های لوازم ورزشی امکانات کاملی را مانند مایو و عینک شنا و دماغگیر و گوش گیر و حوله و شامپو و بسیاری از موارد دیگر را را دارا می‌باشد که برای شناگران بسیار مناسب می‌باشد.

یکی دیگر از بهترین امکانات مجموعه آبی استخر پردیسان نور تهران سالن بدنسازی می‌باشد که با امکانات کامل مانند یک باشگاه به حساب می‌آید و ورزشکاران می‌توانند همزمان با استفاده از استخر و سونا از امکانات بدنسازی استفاده کنند که برای ورزشکاران این رشته می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در هر مجموعه آبی باید رعایت شود بهداشت آب آن مجموعه می‌باشد که مجموعه آبی پردیسان نور تهران مجهز به جدیدترین امکانات سخت‌افزاری می‌باشد که می‌تواند سیستم گند زدایی آب به روش اوزون و کلر همزمان را انجام دهد. علاوه بر آن سیستم گرمایشی و گرما تاب نیز یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ها و امکانات این استخر به حساب می‌آید.

استخرهای چیتگر تهران

۱_ استخر استادیوم آزادی: مجموعه آبی استادیوم آزادی یکی دیگر از بهترین استخرهای منطقه ۲۲ تهران به حساب می‌آید که دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد و مکانی بسیار مناسب برای آب درمانی می‌باشد و افرادی که می‌خواهند برای آب درمانی به استخری مراجعه کنند این استخر یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنها به حساب می‌آید. این استخر فوق العاده دارای سونا خشک و سونا بخار و سونای جکوزی می‌باشد که جز بهترین امکانات آن به حساب می‌آید و خدمات آب درمانی را به صورت کاملاً حرفه‌ای به مراجعین خود ارائه می‌کنند. خدمات آب درمانی آن شامل ورزش در آب می‌باشد که برای افرادی که می‌خواهند آب درمانی کنند بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر آن این مجموعه آبی دارای آموزش شنا می‌باشد و افراد بسیار زیادی برای آموزش شنا به این مجموعه حرفه‌ای مراجعه می‌کنند و می‌توانند مدرکی بسیار معتبر از شنا را از این مجموعه آبی دریافت کنند که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر امکانات این مجموعه آبی می‌توان به پارکینگ و بوفه و کافه اشاره کرد و علاوه بر آن دارای صندوق امانات و کفش داری نیز می‌باشد.

۲_ استخر آهو : یکی دیگر از بهترین استخرهای منطقه ۲۲ چیتگر تهران استخر آهو می‌باشد که مراجعین بسیار زیادی را دارا می‌باشد. این استخر فوق العاده بسیار تمیز می‌باشد و بهداشت به صورت کامل در آن رعایت می‌شود و آب این استخر به صورت مداوم در حال پاکسازی و ضدعفونی شدن می‌باشد. استخر آهو دارای امکاناتی مانند سونا بخار و جکوزی و سونا خشک می‌باشد که افراد بسیار زیادی برای این امکانات به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند. این استخر دارای کفشداری و کمدهایی برای قرار دادن وسیله‌های مراجعین می‌باشد.

۳_ استخر الغدیر: مجموعه آبی الغدیر یکی دیگر از بهترین استخرهای منطقه چیتگر تهران به حساب می‌آید که دارای امکانات زیادی می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای امکاناتی مانند سونا خشک و سونا بخار و جکوزی می‌باشد و ورزش‌ها و فعالیت‌های دیگری مانند ایروبیک و پیراتس نیز در این مجموعه ورزشی و آبی فوق العاده انجام می‌شود. علاوه بر آن این مجموعه آبی دارای امکاناتی مانند بوفه و کافه و کفشداری و صندوق امانات و کمدهای برای قرار دادن وسیله‌های مشتریان در آن نیز می‌باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به هر کدام از این استخرهای فوق العاده تجربه بسیار جذاب و روزی بسیار زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه