آیپولز
ورود / عضویت

5 ماه پیش

211 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای خیابان قزوین تهران

امروزه استخرها و پارک‌های آبی جز بهترین و فوق العاده‌ترین تفریحات به حساب می‌آیند که می‌تواند برای بدن شما بسیار مفید باشد. علاوه بر تفریحات امروزه افراد بسیار زیادی برای آب درمانی و ورزش کردن در آب به استخرها مراجعه می‌کنند علاوه بر آن افراد بسیار زیادی برای سونا و جکوزی نیز به استخرها می‌آیند. اما یکی از مواردی که بسیار مهم است تا به آن توجه داشته باشید این است که به استخری مراجعه کنید که از بهداشت آن اطمینان خاطر داشته باشید و بدانید که آب آن استخر به طور دائم در حال ضدعفونی شدن و تمیز شدن می‌باشد و علاوه بر آن مکان‌های بهداشتی دیگر استخر مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها نیز از کیفیت و بهداشت بالایی برخوردار باشد. زیرا در صورتی که شما به استخری مراجعه کنید که بهداشت در آن رعایت نشود بیماری‌های بسیار زیادی به وجود می‌آید مانند بیماری‌های عفونی و به بسیاری از افراد انتقال پیدا می‌کند که می‌تواند ضرر به وجود آمدن مریضی‌های زیادی بشود و دردسرساز شود به همین دلیل در انتخاب استخر این مورد یکی از اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

یکی دیگه از مواردی که در انتخاب استخر باید به آن توجه داشته باشید ویژگی‌ها و امکانات استخر می‌باشد که هرچه استخری امکانات بیشتری داشته باشد بهتر و فوق العاده‌تر می‌باشد و شما می‌توانید از امکانات بیشتری برخوردار شوید. استخرها و سرسره‌های آبی مکان بسیار فوق العاده‌ای برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد و کودکان می‌توانند در این استخرها به بازی کردن بپردازند و لذت بسیار زیادی را از استخر و سرسره آبی ببرند. باید گفته شود که در بسیاری از مواقع استخر و پارک آبی کودکان از بزرگسالان جدا می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر کودکان خود را به پارک‌های آبی ببرید و سلامت آنها مطمئن باشید. علاوه بر آن استخرها برای بزرگسالانی که می‌خواهند برای درد کمر و یا درد پاها آب درمانی انجام دهند بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در سلامت آنها بگذارد به همین دلیل برای بزرگسالان نیز به شدت مناسب می‌باشد و توصیه می‌شود.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین استخرهای خیابان قزوین تهران برای شما توضیحاتی را بدهیم و شما را با آن استخرها آشنا کنیم و علاوه بر آن قصد داریم تا در مورد استخر آدم و حوا که در این منطقه واقع شده است اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و شما را با این استخر فوق العاده بیشتر آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های این استخر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر آدم و حوا تهران

استخر و سرسره آبی آدم و حوا مجموعه بسیار بی‌نظیر برای ورزش و شنا و تفریح می‌باشد و مجموعه آبی دوقلو به حساب می‌آید چه آقایان و خانم‌ها به صورت همزمان می‌توانند از این استخر فوق العاده استفاده کنند و بخش جدایی برای آنها در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید به همراه خانواده خود به صورت همزمان از استخر و سرسره آبی آدم و حوا استفاده کنید. برای خرید بلیط‌های تخفیف‌دار سرسره آبی و استخر آدم و حوا می‌توانید با مراجعه به سایت ما این بلیط‌های تخفیف‌دار را خریداری کنید و به همراه خانواده و دوستان خود به این پارک آبی و استخر فوق العاده ببرید و روزی بسیار زیبا را برای خود بسازید. یکی دیگر از ویژگی‌ها و پوئن‌های مثبت مجموعه آبی آدم و حوا منظم بودن آنها و مدیریت فوق العاده آن و پرسنل بسیار خوش برخورد و مودب آن می‌باشد. مجموعه سرسره آبی استخر آدم و حوا مجموعه بسیار تمیز پاکیزه و منظم می‌باشد و شما پس از ورود بین استخر و سرسره آبی با یک مکانی بسیار تمیز روبرو خواهید شد.

شما می‌توانید با مراجعه به کفشداری کفش‌های خود را به آنجا بسپارید و وسیله‌ها و اشیای قیمتی خود مانند تلفن همراه و طلا و ساعت و دیگر وسیله‌های این چنینی را به صندوق بسپارید و اطمینان خاطر داشته باشید که وسیله‌های شما به صورت کامل نگهداری خواهد شد و هیچگونه اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. این مجموعه آبی دارای محوطه رختکن بسیار بزرگ با کمدهای بسیار بزرگ و تمیز می‌باشد که مراجعین این استخر می‌توانند کیف و لباس‌های خود را در این کمدها قرار دهند. هنگامی که شما وسیله‌های خود را تحویل دادید و پس از آن وارد استخر شدید ابعاد بسیار بزرگ و سقف بسیار مرتفع این استخر و وجود دو سرسره بسیار جذاب می‌تواند شما را به شدت متعجب و هیجان زده کند. استخر بزرگسال این مجموعه برای افرادی که می‌خواهند آب درمانی کنند به شدت مناسب می‌باشد همچنین کسانی که برای ورزش شنا به این استخر مراجعه کرده‌اند و علاوه بر آن برای آن دسته از افرادی که نیاز به یک هیجان بسیار جذاب دارند به شدت مناسب می‌باشد و می‌تواند تجربه بسیار فوق العاده برای آنها باشد.

استخر کودکان با ابعاد مناسب و همچنین یک آبشار در وسط استخر می‌تواند کاری کند که کودکان عزیز شما به شدت از این استخر آبی لذت ببرند و شما با خیال راحت می‌توانید کودکان خود را در استخر مناسب خود قرار دهید و از دیگر مکان‌های استخر که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است لذت ببرید. این استخر دارای سونا و جکوزی می‌باشد و در قسمت سونا شما با امکانات کاملی روبرو خواهید شد از جمله سونا خشک که بسیار بزرگ می‌باشد و سونا بخار با ظرفیت ۲۰ نفر و جکوزی بسیار تمیز و فوق العاده و حوضچه آب سرد و حمام ترکی. این استخر دارای سالن ماساژ فوق العاده‌ای می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آن خستگی خود را به طور کامل رفع کنید‌. علاوه بر آن این استخر فوق العاده دارای بوفه و کافه می‌باشد که شما می‌توانید نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مختلف را از آنجا خریداری کرده و میل کنید.

ویژگی‌ها و امکانات استخر و سرسره آبی آدم و حوا

علاوه بر مواردی که گفته شد این استخر دارای فروشگاه لوازم ورزشی می‌باشد که جز امکانات بسیار خوب آن به حساب می‌آید و شما می‌توانید وسیله‌های ورزشی و شنا مانند مایو و حوله و عینک شنا و بسیاری از لوازم دیگر را از این فروشگاه وسیله‌های ورزشی خریداری کنید. لازم است گفته شود که تاسیسات این مجموعه آبی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های موجود در بین استخرها را دارا می‌باشد و تصفیه آب به صورت الکترولیز نمک آبی بسیار شفاف و تمیز را در اختیار مراجعین قرار می‌دهد. علاوه بر آن سیستم سرمایش و گرمایش این مجموعه و سرسره آبی بسیار مناسب می‌باشد و فضا و محیط این مجموعه به طوری طراحی شده است که شما در آن احساس سرما و یا گرمای شدید نخواهید کرد و می‌توانید یک روز بسیار جذاب و به یاد ماندنی را داشته باشید.

یکی از امکانات بسیار عالی این استخر فوق العاده پارکینگ می‌باشد که جز بهترین امکانات آن به حساب می‌آید و دیگر مراجعین این استخر نگران جای پارک خودرو خود نخواهند بود. پارکینگ این استخر کاملا رایگان می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر خودروی خود را در این پارکینگ قرار دهید. اگر شما به دنبال یک مجموعه آبی بسیار تمیز و مهیج و با امکانات بالا هستید و علاوه بر آن می‌خواهید که قیمت مناسبی را داشته باشد پیشنهاد ما به شما مجموعه آبی استخر و سرسره آدم و حوا می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای امکانات بسیار زیاد و بی‌نظیری می‌باشد که در ادامه این امکانات را برای شما معرفی خواهیم:

  • استخر بزرگسالان که شامل سرسره‌های آبی و سونا و جکوزی می‌باشد.
  • کافی شاپ که شما می‌توانید خوراکی‌ها و غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌های متفاوتی را از آنجا خریداری کنید و میل کنید.
  • پارکینگ که شما می‌توانید از پارکینگ این مجموعه آبی به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید و از مکان قرار گرفتن خودرو خود اطمینان خاطر داشته باشید.
  • سرسره آبی که یکی از مهیج ترین بخش های این پارک آبی به حساب می آید.
  • ماساژ شما با خدمات ماساژ درمانی و انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی و ... می‌توانید از شر خستگی های خود خلاص شوید.
  • سونای خشک ، جکوزی ، سونای بخار
  • حمام ترکی ، حمام سنتی
  • استخر کودکان
  • بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی
  • حوضچه آب سرد
  • کلاس آموزش شنا
  • تونل مه
  • آموزش نجات غریق
  • استخر سرعتی
  • استخر آب درمانی

استخرهای خیابان قزوین تهران

۱_ استخر نه دی : استخر ۹ دی یکی دیگر از بهترین استخرهای خیابان قزوین تهران به حساب می‌آید که دارای صندوق امانات برای نگهداری وسیله‌های ارزشمند شما و کفشداری و حمام‌ها و سرویس بهداشتی بسیار تمیز و پاکیزه‌ای می‌باشد و سیستم تصفیه آب آن بسیار فوق العاده می‌باشد و یک استخر بسیار تمیز و پاکیزه به حساب می‌آید که مراجعین بسیار زیادی را دارد.

۲_ استخر مروارید : استخر مروارید یکی دیگر از استخرهای خوب خیابان قزوین تهران می‌باشد که دارای سونا و جکوزی می‌باشد و دارای بوفه و فروشگاه خرید لوازم روشی مانند مایو و حوله و شنامی باشد که این استخر می‌توانند نیاز دارند را از آنجا تهیه و استفاده کنند و علاوه بر آن می‌توانند از بوفه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و هر خوراکی که می‌خواهند را نیز تهیه کنند.

۳_ استخر دخانیات : اگر بخواهیم یکی دیگر از استخرهای خوب خیابان قزوین تهران را به شما معرفی کنیم پیشنهاد ما استخر دخانیات می‌باشد که دارای پرسنلی بسیار مودب و خوشرو می‌باشد و دارای کفشداری و کمدهای بسیار بزرگ برای قرار دادن لباس‌ها و حوله‌های شما و صندوق اماناتی می‌باشد که شما می‌توانید وسیله‌های قیمتی خود را به آنجا بسپارید. این استخرها فوق العاده امکانات زیادی دارد که شما می‌توانید با استفاده کردن از این امکانات روز بسیار زیبا و خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه