آیپولز
ورود / عضویت

5 ماه پیش

334 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای ازاد شهر مشهد

امروزه استخرها جز اصلی‌ترین و بهترین مراکز ورزشی و تفریحی به حساب می‌آید که از کودکان گرفته تا بزرگسالان همگی به استخرها مراجعه می‌کنند. چندین سال است که شنا و ورزش‌های آبی به ورزش و تفریحی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. قطعاً می‌دانید که ورزش‌های آبی به ویژه شنا دارای خواص درمانی بسیار زیادی می‌باشد. جدا از ورزش و تفریح بسیاری از افراد برای خواص درمانی شنا و آب درمانی به استخرها مراجعه می‌کنند که می‌تواند نتایج بسیار فوق العاده‌ای را نیز بگیرند. ورزش‌های آبی مانند شنا خواص درمانی مختلفی مانند تسکین درد عضلانی و مفصلی و دفع سموم بدن را دارا می‌باشد و برای افرادی که دارای پادرد و کمردرد هستند و یا دچار شکستگی پا و یا دررفتگی پا شده‌اند راه رفتن در آب بسیار توصیه می‌شود.

این ورزش فوق العاده و پرطرفدار به دلیل هیجان بالا و تاثیرات مثبتی که در سلامت بدن و آزاد شدن فکر و روح و روانداران می‌باشد جایگاه ویژه‌ای را در زندگی مردم پیدا کرده است و استخرهای و سالن‌های ورزشی آبی بسیار زیادی ساخته شده است. بسیاری از افراد برای کاهش استرس و دوری از دغدغه‌های روزمره و آزاد کردن ذهن خود به استخرها می‌آیند و می‌توانند با شنا خود را به شدت تخلیه کنند و فکر خود را راحت و آزاد کنند. آنها می‌توانند با استفاده کردن از امکانات مختلف استخرها مانند سونا و جکوزی و همینطور ماساژ‌هایی که در برخی از استخرها انجام داده می‌شود به شدت ذهن خود را آزاد و جسم خود را از خستگی‌ها رها کنند.

موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از انجام هر کدام از این کارها باید به استخری مراجعه کنید که از لحاظ بهداشت مانند بهداشت آب و تمیز بودن و ضدعفونی کردن آن و کلر زنی به موقع بسیار دقیق و منظم عمل کنند و به هیچ عنوان ضدعفونی و تمیز کردن آب را به تعویق نیندازند و علاوه بر آن سرویس‌های بهداشتی و سالن و حمام آن و همینطور سونا و جکوزی از بهداشت خوبی برخوردار و باشد تمامی این مکان‌ها کاملاً تمیز باشد زیرا همانطور که می‌دانید بیماری‌های عفونی و دیگر بیماری‌ها در استخرها و این گونه سالن‌های عمومی با سرعت بسیار بالایی منتقل می‌شود و می‌تواند سبب بیمار شدن بسیاری از افراد بشود. توجه داشته باشید که تمیزی و بهداشت یک استخر همیشه حرف اول را می‌زند و در اولویت ها قرار دارد. ما در ادامه قصد داریم تا شما را با استخرهای شهر مشهد و استخر برق مشهد که یکی از بهترین استخرهای این شهر می‌باشد آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در مورد آن به شما بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه بشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر برق مشهد

استخر برق مشهد واقع در شهرک برق مشهد در امامت ۲ وابسته به شرکت برق منطقه‌ای مشهد می‌باشد. جالب است بدانید که این استخر بسیار جذاب مقابل یک پارک بسیار فوق العاده به نام پارک ملت مشهد واقع شده است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر مشهد قرار دارد و در محیطی بسیار آرام و شیک واقع شده است. استخر برق مشهد دارای پرسنل و کادری بسیار مجرب و حرفه‌ای و خوشرو می‌باشد و شما می‌توانید تمام سوالات و مشکلاتی که دارید را به آنها در میان گذاشته و مطمئن باشید که آنها به حل کردن آن خواهند پرداخت. استخر برق مشهد یکی از فوق العاده‌ترین استخرهای این شهر می‌باشد که دارای محیطی بسیار بهداشتی و تمیز می‌باشد. آب این استخر سر زمان مشخص تصفیه می‌شود و کلر زنی نیز سر زمان معین انجام می‌شود و به هیچ عنوان به تاخیر نمی‌افتد.

 سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های این استخر فوق العاده به قدری تمیز می‌باشد که شما به هیچ عنوان نگرانی کثیفی و انتقال ویروس از آن را نخواهید داشت و مطمئن خواهید بود که یکی از پاکیزه‌ترین و بهداشتی‌ترین استخرها می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای کفشداری می‌باشد که شما می‌توانید کفش‌های خود را به آنجا تحویل بدهید و علاوه بر آن دارای کمدهای بزرگی برای قرار دادن لباس و کیف و حوله مراجعه کنندگان وجود دارد که می‌تواند وسیله‌های خود را در آن قرار دهند و هنگامی که از استخر خارج شدند آنها را بردارند. در این استخر فوق العاده صندوق اماناتی وجود دارد که شما می‌توانید اشیای قیمتی خود مانند طلا و ساعت و گوشی همراه و یا دیگر وسیله‌های ارزشمند خود را به آنها بدهید و اطمینان خاطر داشته باشید که از آنها به خوبی نگهداری می‌کنند و به هیچ عنوان گم نخواهد شد زیرا این مرکز دارای دوربین‌های مداربسته‌ای می‌باشد که همه چیز را کنترل می‌کند و علاوه بر آن در این صندوق‌ها افرادی مشغول به کار هستند که مراقب وسیله‌های شما هستند.

استخر برق مشهد یکی از بهترین مراکز آموزش شنا به حساب می‌آید و کلاس‌های آموزشی استخر برق مشهد جز بهترین‌ها به حساب می‌آید. شما می‌توانید با قیمتی در کلاس‌های آموزشی استخر برق مشهد شرکت کنید و یا با استفاده از سانس تفریحی که مدت آن ۳ ساعت است از این ورزش بسیار جذاب نهایت لذت را ببرید. همانطور که در ابتدا گفته شد این استخر فوق العاده دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می‌باشد و می‌تواند پذیرای ورزشکاران بسیار زیادی در این منطقه از شهر مشهد باشد. باید توجه داشته باشید که این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های آبی کشور شناخته شده است و می‌تواند مجموعه مناسبی برای ورزشکاران و مراجعه کنندگان برای شنا و ورزش باشد. یکی دیگر از بهترین ویژگی‌ها و مزیت‌های این مجموعه ورزشی فوق العاده نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو می‌باشد که ورزشکاران می‌توانند با استفاده از مترو تردد کنند و با سرعت زیادی به این ورزشگاه برسند و راحت‌تر به منزل خود برگردند.

استخر برق مشهد را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های آبی شهر مشهد دانست زیرا این استخر فوق العاده فعالیت خود را در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. اما لازم است بدانید که این استخر فوق العاده از آن زمان تا به امروز پیشرفت‌های بسیار زیادی را کرده است زیرا در آن زمان بدون سونا و جکوزی بوده و به صورت روباز بوده است اما در سال ۱۳۷۴ این مجموعه آبی سرپوشیده شد و در سال ۱۳۷۷ تغییرات لازم بر روی آن انجام شد. لازم است بدانید که استفاده کردن از این مجموعه در ابتدا برای کارکنان شرکت برق شهر مشهد انجام می‌شد اما به مرور زمان با استقبال ورزشکاران و واگذاری به بخش خصوصی این امکان برای عموم مردم نیز فراهم شد تا بتوانند از این استخر فوق العاده و امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنند. این استخر فوق العاده به داشتن آب شفاف و بسیار تمیز معروف می‌باشد و یکی دیگر از نکات مثبت و فوق العاده آن داشتن استخرهای بسیار بزرگ در عرض بسیار بزرگ می‌باشد که شناگران می‌توانند به راحتی در آن شنا کنند. و علاوه بر آن می‌تواند نیازهای افرادی که تنها برای تفریح یا آب درمانی و ورزش در آب به این مرکز آمده‌اند را نیز برطرف کند.

ویژگی‌ها و امکانات استخر برق مشهد

برق مشهد به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید که دارای امکانات بسیار خوبی برای مراجعین خود و ورزشکارانی که برای یادگیری شنا به آنجا می‌آیند می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای کمدهای بسیار بزرگ با امنیت بسیار بالا و رختکن مناسب با ۶ کابین تعویض مایو و لباس می‌باشد و علاوه بر آن دارای بوفه و کافی شاپ بسیار شیک و تمیزی می‌باشد که مراجعین و ورزشکاران می‌توانند هر خوراکی را که می‌خواهند مانند انواع غذاها و تنقلات و نوشیدنی‌های سرد و گرم را از این بوفه‌ها و کافی شاپ‌ها خریداری کنند و در همان جا آن را میل کنند. که دیگر از بهترین امکانات این استخر فوق العاده داشتن فروشگاه لوازم ورزشی می‌باشد که مراجعین و ورزشکاران می‌توانند وسیله‌های ورزشی زیادی را مانند مایو و عینک شنا و حوله و بسیاری از وسیله‌های دیگر را خریداری کنند.

این استخر فوق العاده دارای ویژگی‌های دیگری مانند تهویه مطبوع و استخر کودکان به ابعاد ۱۶ متر در عرض ۹ متر می‌باشد که والدین آنها می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را به بخش ویژه کودکان بفرستند و خودشان در دیگر قسمت‌های استخر که برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است بمانند و از آن لذت ببرند. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این استخر که توانسته است آن را از دیگر استخرها متمایز کند نحوه تصفیه آب آن می‌باشد که از طریق ازن انجام می‌شود که این قضیه سبب شده است تا شما به هیچ عنوان گاز کلر را در آب احساس نکنید و آبی کاملاً شفاف و تمیز را مشاهده کنید.

این استخر فوق العاده دارای سونا خشک و سونا بخار و جکوزی می‌باشد و در قسمت سونا شما با محیطی بسیار بزرگ روبرو خواهید شد که امکانات فوق العاده و کاملی را از جمله جزی بزرگ ۱۵ نفره و حوضچه آب سرد و حمام ترکی و سالن‌های ماساژ دارا می‌باشد. این استخر فوق العاده سالن‌های ماساژ تایلندی و سوئدی و ماساژ درمانی زیادی را دارا می‌باشد که بسیاری از افراد با مراجعه به آن می‌توانند بسیاری از مشکلات جسمانی خود را حل کنند. از دیگر امکانات فوق العاده این استخر می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش شنا برای کودکان و بزرگسالان مختص آقایون و خانم‌ها اشاره کرد و علاوه بر آن می‌توان به آب درمانی و ورزش در آب و همچنین مسابقات شنا در رده‌های مختلف اشاره کرد که جزو امکانات فوق العاده این ورزشگاه به حساب می‌آید.

برخی از استخرهای آزاد مشهد

استخر هتل پارس : استخر هتل پارس مشهد یکی از استخرهای آزاد فوق العاده و بسیار لوکس این شهر به حساب می‌آید که امکانات بسیار زیادی را برای مراجعین خود ارائه می‌کند و دارای سونا خشک و سونا بخار و حمام ترکی و جکوزی می‌باشد و علاوه بر آن دارای بوفه و کافی شاپ و پارکینگ نیز می‌باشد.

استخر هتل پردیسان مشهد : اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین استخرهای آزاد شهر مشهد را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما استخر هتل پردیسان می‌باشد که دارای امکانات بسیار زیاد و فوق العاده‌ای می‌باشد و جز لوکس‌ترین و تمیزترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید. این استخر دارای سونا خشک و بخار و جکوزی و پارکینگ و کافی شاپ می‌باشد.

استخر هتل درویشی مشهد : یکی دیگر از استخرهای آزاد شهر مشهد استخر هتل درویشی می‌باشد که جز مدرن‌ترین و بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید و امکانات ویژه و فوق العاده‌ای را برای مراجعین خود ارائه می‌کند. شما با مراجعه به این استخر می‌توانید از امکاناتی مانند کافی شاپ و پارکینگ سونا و جزی و سالن ماساژ و حمام ترکی بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه