آیپولز
ورود / عضویت
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو کودکان شهید چمران تهران
 جکوزی استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 پذیرش استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو کودکان شهید چمران تهران
 جکوزی استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران
 پذیرش استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران

قیمت خرید بلیط استخر بولینگ عبدو شهید چمران تهران

تخفیف:

۴۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۲۵۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۱۵۰,۰۰۰ تومان

برای خرید بلیط کلیک کنید

آدرس :

تهران - خیابان شریعتی - جنب پل آیت الله صدر - مجموعه ورزشی چمران

تلفن :

۰۲۱-۲۲۲۰۳۰۳۱

نکاتی را که بهتر است در مورد استخر چمران تهران (بولینگ عبدو) بدانیم:

 

استخر بولینگ عبدو (شهید چمران) دارای چه امکاناتی می باشد؟

امکانات این مجموعه شامل استخر بزرگسال،استخر کودکان ،سونا بخار، سونا خشک ،جکوزی، حمام ترکی ماساژ، فست فود و کافی شاپ می باشد که تمامی امکانات این مجموعه فعال و قابل استفاده ی شما عزیزان می باشد.

 

ساعت کاری استخر بولینگ عبدو:

با توجه به سیاست مدیریت جدید و خوب مجموعه این امکان برای شما فراهم شده است که در ساعات مختلف بتوانید از مجموعه استفاده نمایید. برگزاری شیفت صبحگاهی همراه با صبحانه و تخفیف عالی می تواند تجربه خوبی برای شما عزیزان به همراه داشته باشند.

سانس استخر بولینگ عبدو (آقایان) ویژه شیفت صبحگاهی همه روزه از ساعت 5 الی 8 صبح می باشد.

به غیر از این سانس آقایان می توانند در روزهای فرد از ساعت 18:30 صبح الی 23:30 و پنج شنبه ها از ساعت 8:00 صبح الی 23:30 به صورت آزاد استفاده کنند.

سانس آقایان ویژه روزهای زوج از ساعت 15:15 الی 23:30 می باشد.

سانس آقایان ویژه جمعه ها از ساعت 16:00 الی 23:30

بانوان محترم هم روزهای زوج از ساعت 8 الی 14 و جمعه ها 9 الی 15 به صورت آزاد قابل استفاده می باشد.

 

شماره تلفن استخر بولینگ عبدو: 22203031-021

شما با استفاده از این شماره می توانید سوالات و خدمات و امکانات مجموعه را از اپراتور مجموعه جویا شوید. 

 

قیمت بلیط استخر بولینگ عبدو:

قیمت بلیط استخر چمران در حال حاضر مبلغ 250 هزار تومان به صورت آزاد می باشد که با توجه به طرح های مختلف می توانید از تخفیفات مجموعه استخر شهید چمران استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما خرید به صورت اینترنتی از سایت ipools.ir می باشد که با توجه به خدمات و پشتیبانی سایت می تواند تا زمان استفاده همراه شما عزیزان باشد.

 

آیا ایستگاه مترو درمحدوده استخر بولینگ عبدو وجود دارد؟

بله با توجه به موقعیت مکانی استخر بلینگ عبدو و شلوغ بودن خیابان های اطراف شما می توانید به راحتی و با استفاده از مترو و پیاده شدن در ایستگاه مترو صدر که روبه روی مجموعه می باشد از امکانات مجموعه به راحتی استفاده کنید.یکی از مهم‌ترین مزایای این استخر، دسترسی آسان به آن از طریق مترو است. نه‌تنها ساکنین شمال شهر؛ بلکه از تمامی نقاط تهران با استفاده از مترو می‌توان به این استخر دسترسی داشت و از خدمات آن استفاده کرد. اگر با خودرو شخصی به مجموعه می روید می توانید به‌راحتی از پارکینگ اختصاصی این مجموعه به‌منظور پارک خودروی خود استفاده کنید. به‌طورکلی، ساکنین مناطق قیطریه، پل رومی، الهیه، خیابان فرشته و قلهک، بهترین دسترسی را به این استخر دارند.

بیشتر بخوانید
روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال
روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال
استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

درباره استخر بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو از لحاظ موقیت مکانی یکی از بهترین مجموعه هایی است که دسترسی آسان را برای شما عزیزان فراهم می کند. مجموعه ای بسیار شیک و تمیز با امکانات کامل که مشتریان استخر چمران با رضایت کامل از امکانات و خدمات مجموعه استفاده می کنند.به محض ورود به لابی استخر چمران و برخورد خوب پرسنل آموزش دیده در زمان استفاده از این مجموعه حس خوبی به شما القاء می شود.محیط پذیرش بسیار شیک و تمیز یکی از نکات مثبت این مجموعه می باشد کمدها با قفل های رمزدار اطمینان شما را از امنیت کامل مجموعه آسوده خاطر خواهد کرد.

در مجموعه بولینگ عبدو امکاناتی نظیر استخر بزرگسال با ابعاد 12*25 به خوبی نیازهای شناگران مجموعه استخر بولینگ عبدو و همچنین افرادی که برای آب درمانی و ورزش در آب به مجموعه فرهنگی ورزشی آرمین استخر شهید چمران مراجعه می کنند، را برآورده می سازد. این مجموعه با مدیریت خوب خود توانسته افراد زیادی را به عنوان عضو دائم و موقتی جذب نماید. از مزیت های این مجموعه نور خوب، سقف بلند، استفاده صحیح از فضای مجموعه، دمای مناسب محیط، تهویه مناسب را دارا می باشد که شما به هیچ عنوان بوی کلر را در مجموعه احساس نمی کنید.

وجود یک عدد ویدیو پروژکتور در استخر بولینگ عبدو و پخش آنلاین مسابقات و موسیقی از دیگر مزیت های این مجموعه بسیار زیبا می باشد. تاسیسات این مجموعه به خوبی پاسخ گوی این حجم از استقبال کنندگان را دارا می باشد. سیستم تصویه و گندزدایی آب استخر بولینگ عبدو می تواند به خوبی آبی در حد یک استخر به روز را به شما ارائه دهد.اگر به دنبال یک استخر خوب و با کیفیت هستید استخر چمران(بولینگ عبدو) با بروز ترین امکانات و با پرسنل حرفه ای و توانمند پذیرای شما عزیزان و ورزشکاران است.

 

استخر کودکان بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو جز بهترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران به حساب می‌آید که در محله شریعتی واقع شده است. در استخر بولینگ عبدو استخر کودکان و استخر بزرگسالان جدا می‌باشد و کودکان می‌توانند در بخش مخصوص خود شنا کنند و به بازی بپردازند.

والدین کودکان می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را در محلی امن بگذارند زیرا غریق نجات‌ها به طور دائم مراقب کودکان شما هستند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید. در قسمت کودکان سرسره‌های آبی و فواره‌های مخصوصی قرار داده شده است و کودکان بتوانند با آنها سرگرم شوند و لحظاتی خوش را داشته باشند.

استخر کودکان کاملا کم عمق می‌باشد و کودکان می‌توانند آزادانه در آن بازی کنند و در آب راه بروند بدون اینکه شما نگران رفتن آنها به بخش‌های عمیق باشید. عمق استخر کودکان معمولاً به اندازه‌ای در نظر گرفته می‌شود که برای تمامی کودکان مناسب باشد.

در استخر کودکان معمولاً ساحل بازی برای آنها ساخته می‌شود تا بتوانند هنگامی که از آب بیرون آمدند در آنجا مشغول به بازی کردن بشوند. اما باید گفته شود که در استخر کودکان بیشتر سرسره‌ها مورد توجه کودکان قرار می‌گیرند و با آن سرگرم می‌شوند.

 

استخر بزرگسالان بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو دارای استخر بزرگسالان بسیار بزرگی می‌باشد که دارای قسمت‌های کم عمق و عمیق برای شناگران حرفه‌ای می‌باشد. استخر بزرگسالان به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که در بعضی از قسمت‌های آن می‌توان به سادگی در آب راه رفت و در برخی از قسمت‌های آن لازم است تا شما کاملاً شنا کردن را بلد باشید تا بتوانیم در عمق شنا کنید.

استخر بولینگ عبدو یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرهای شهر تهران می‌باشد سیستم گند زدایی آب توسط کلر می‌باشد و شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که آب استخر کاملاً تمیز است و هیچگونه بیماری عفونی و دیگر بیماری‌ها در آن وجود ندارد که به شما انتقال پیدا کند.

در تمام قسمت‌های استخر بولینگ عبدو غریق نجات‌های هستند که به طور دائم مراقب شما می‌باشند تا مشکلی برای شما در استخر به وجود نیاید. علاوه بر آن هنگامی که هرگونه مشکلی برای شما در استخر بولینگ عبدو به وجود آمد شما می‌توانید از پرسنل این استخر بخواهید تا مشکل شما را حل کند. استخر بزرگسالان بولینگ عبدو دارای تجهیزات کامل برای شنا می‌باشد و جز مجهزترین و بهترین استخرهای تهران به حساب می‌آید.

 

سونا بخار بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو دارای یک فضای بسیار بزرگ و مناسب برای سونا بخار می‌باشد. قطعاً می‌دانید که سونا بخار علاوه بر لذتی که دارد برای بدن شما به شدت مناسب می‌باشد. سانا بخار فضایی می‌باشد که با بخار بسیار زیادی پر شده است و رطوبت بسیار زیاد و بالایی را دارد که دمای این اتاق حدود ۴۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌باشد و میزان رطوبت آن بیش از ۹۰ درصد هوای آن است.

سونا بخار به شدت برای سلامتی مفید می‌باشد و برای افرادی که قصد لاغر شدن را دارند یک گزینه فوق العاده به حساب می‌آید. علاوه بر این موارد سونا بخار برای باز شدن عضلات و رگ‌های گرفته شده، نرم و لطیف کردن پوست بدن و پوست صورت، کاهش استرس و افزایش آرامش، بالا بردن سطح ایمنی بدن به واسطه افزایش دمای بدن، کمک به بهبود جریان خون و کمک به کالری‌سوزی و لاغری به شدت مناسب می‌باشد و به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً در صورتی که به استخرها مراجعه کردید سونا بخار نیز بروید.

استخر بولینگ عبدو یکی از استخرهایی در تهران می‌باشد که سونا بخار بسیار مجهز و پیشرفته‌ای را دارد که فضای آن بسیار مناسب می‌باشد و دارای فضای پاکیزه‌ و تمیزی است. دیواره‌های سونا بخار بولینگ عبدو به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بخار موجود در سونا به هیچ عنوان خارج نمی‌شود زیر در این صورت هوا و دمای داخل سونا به هم می‌ریزد.

 

سونا خشک بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو علاوه بر سونا بخار دارای فضای بسیار مناسب و فوق العاده‌ای برای سونا خشک نیز می‌باشد که سونا خشک هم مانند سونا بخار برای بدن تاثیرات مثبت بسیار زیادی دارد. سونا خشک اتاقی می‌باشد که حرارت درون آن حدود بین ۱۸۰ تا ۱۹۵ درجه فارنهایت می‌باشد و رطوبت در سونا بخار چیزی حدود ۵ درصد است و فرایند گرم کردن اتاق با استفاده از دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود.

سوختی که برای گرم کردن اتاق سونا خشک از آن استفاده می‌شود مواردی مانند چوب و برق و گاز می‌باشد که هر کدام از آنها می‌تواند به گونه‌ای باعث بهبود یافتن شرایط شما بشود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سون خشکی این است که دمای درونی که حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سلسیوس است باعث شده که درصد چربی سوزی در بدن تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

با استفاده از سم خشک می‌توانید به واسطه تعریق بیش از حد چربی‌های اضافی بدنتان را آب کنید. سون خشک می‌تواند به شما کمک کند تا سموم اضافی بدنتان را دفع کنید و با چربی سوزی به شدت لاغر بشوید. علاوه بر مواردی که گفته شد سونا خشک به دلیل دمای بسیار بالایی که دارد سبب افزایش ایمنی بدن می‌شود. استخر بولینگ عبدو دارای سونا خشک بسیار فوق العاده‌ای می‌باشد که فضای آن کاملاً اصولی و طبق استانداردهای استخر و سونا خشک ساخته شده است.

 

جکوزی بولینگ عبدو

جکوزی‌ها در واقع محیط بسته و حوضچه مانندی می‌باشد که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ عضلات و باز کردن گرفتگی عضله‌ها با فشار زیاد توسط پمپ‌های قوی از طریق لوله‌های تعبیه شده در قسمت‌های مختلف دیواره‌های آن به داخل حوضچه وارد می‌شود. جکوزی به طور معمول برای رفع خستگی و ماساژ‌های آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند مانند یک پمپاژ خون در بدن شما عمل کند. جکوزی به عنوان یک ماساژ زیر آب به حساب می‌آید که برای رفع درد عضلات و مفاصل استخوان‌ها به شدت مناسب می‌باشد.

استخر بولینگ عبدو دارای جکوزی نسبتاً بزرگی با گنجایش ۸ الی ۱۰ نفر می‌باشد که طبق استانداردهای روز جهان ساخته شده است و تمام تجهیزات لازم را برای پمپاژ آب و داغ نگه داشتن آن دارا می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از جکوزی بولینگ عبدو تجربه یک ماساژ آبی فوق العاده را داشته باشید.

 

ماساژ بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو دارای یک سالن ماساژ پیشرفته و بزرگ می‌باشد که تمام تجهیزات لازم را دارا می‌باشد و ماساژورهای کاملاً حرفه‌ای و با تجربه در سالن ماساژ بولینگ عبدو مشغول به کار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به سالن ماساژ استخر بولینگ عبدو انواع ماساژ‌های سوئدی و تایلندی و ماساژ درمانی برای باز شدن گرفتگی عضلات و رگ‌ها و بهبود بخشیدن درد مفاصل را انجام دهید و بهترین نتایج را ببینید.

سالن ماساژ بولینگ عبدو دارای تجهیزات و امکانات لازم برای انجام تمامی ماساژ‌ها می‌باشد و جز مجهزترین سالن‌های ماساژ شهر تهران به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای انجام انواع ماساژ‌ها به آن مراجعه می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر قصد رفتن به یک سالن ماساژ را دارید سالن ماساژ بولینگ عبدو را حتماً در نظر داشته باشید.

 

حمام ترکی بولینگ عبدو

حمام ترکی از زمان‌های قدیم رایج بوده است و رطوبت آن بسیار بالا می‌باشد و به حمامی با داشتن رطوبت ۹۹ درصد معروف است. باید گفته شود این یک گرمای مرطوب می‌باشد که در آن دما در سراسر اتاق ثابت نیست و هرچه بالاتر می‌روید گرمتر می‌شود. در کف حمام دما بین ۱۵۸ تا ۱۹۵ درجه سانتیگراد می‌باشد و در ارتفاع حدود یک و نیم متری دما حدود ۲۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

حمام ترکی فواید زیادی را برای بدن دارا می‌باشد برای مثال حمام ترکی ظرفیت تبادل اکسیژن در ریه‌ها و سیستم برونش را به طور فوق العاده افزایش می‌دهد. علاوه بر آن حمام ترکی برای افرادی که مضطرب هستند و می‌خواهند استرس خود را کاهش دهند بسیار فوق العاده می‌باشد و می‌تواند سیستم عصبی را آرام کند.

علاوه بر مواردی که گفته شد حمام ترکی برای پوست به شدت مناسب است و می‌تواند پوست بدن و پوست صورت شما را صاف و نرم کند. حمام ترکی می‌تواند منافذ پوست را باز کند و تعریق را فعال کند که این کار سبب خارج شدن سموم از بدن می‌شود و گردش خون را افزایش می‌دهد. حمام ترکی مجرای تنفسی را نیز مرطوب می‌کند و برای افرادی که دارای سرماخوردگی و سینوزیت هستند و یا به طور دائم سرفه می‌کنند به شدت مناسب می‌باشد.

استخر بولینگ عبدو دارای یک فضای بسیار مناسب برای حمام ترکی می‌باشد که تمام تجهیزات لازم را دارا می‌باشد. استخر بولینگ عبدو دارای یک حمام ترکی فوق العاده و مدرن طبق استانداردهای روز جهان است. شما می‌توانید با مراجعه به استخر بولینگ عبدو و استفاده کردن از حمام ترکی تجربه بسیار فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

قیمت فست فود و کافی شاپ بولینگ عبدو

در استخر بولینگ عبدو کافی شاپ و فست فودی‌های وجود دارد تا مراجعین بتوانند در حین شنا در هنگامی که دچار ضعف و گرسنگی شدند به این فست فودی‌ها و کافی شاپ‌ها مراجعه کنند. یکی از جذاب‌ترین کارها در هر استخر و در میان شنا کردن میل کردن غذا در کنار آب می‌باشد که برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است. استخر بولینگ عبدو اداره کافی شاپ بسیار جذاب و فوق العاده‌ای می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه کردن به آن انواع غذاهای سرد و گرم و نوشیدنی‌های سرد و گرم را تهیه کنید و در همان جا میل کنید.

قیمت فست فود و کافی شاپ بولینگ عبدو به چیزی که شما سفارش می‌دهید بستگی دارد اما به طور کلی باید گفته شود که قیمت غذاها در کافی شاپ بولینگ عبدو تقریبا متوسط می‌باشد.

شما می توانید با رفتن به مجموعه های آبی تهران لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید. برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آیپولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آیپولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط استخر بولینگ عبدو نمایید.

                                                                           آی پولز رویای شیرین یک شناگر



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

استخر خردسالان

checkbox

رستوران

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

checkbox

ماساژ

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

پارکینگ

checkbox

بدنسازی

checkbox

تونل مه

checkbox

کلاس آموزش شنا

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت