آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

295 بازدید

زمان مطالعه :5


بررسی تخصصی استخر بولینگ عبدو (شهید چمران تهران)

 

در این مقاله سعی داریم تا نکات مثبت و منفی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران تهران را خدمتتان عرض نماییم.

امیدواریم با توجه به اطلاعات و آگاهی که به شما در رابطه با مجموعه های آبی می دهیم بتوانید به تشخیص درستی جهت استفاده خود و خانواده محترمان از این مجموعه آبی برسید.

 

ویژگی های مثبت استخر بولینگ عبدو

 

مترو استخر بولینگ عبدو - ایستگاه شهید صدر

 

با توجه به حجم ترافیک تهران و محدودیت های آن مهمترین ویژگی استخر شهید چمران (بولینگ عبدو) وجود ایستگاه قطار شهری دقیقا روبروی این مجموعه می باشد که میهمانان می توانند بدون استفاده از وسایل نقلیه شخصی به راحتی و بدون نگرانی از امکانات این مجموعه آبی استفاده نمایند.

از دیگر مزایای مجموعه شهید چمران تهران می توان به وجود امکانات کامل تفریحی ورزشی از جمله بولینگ، باشگاه بدنسازی ، کافی شاپ، سینما، اتاق بازی و شهربازی روشانو  اشاره کرد.

وجود سقف بلند و نور پردازی مناسب از دیگر مزایای استخر بولینگ عبدو می باشد که می تواند ساعات خوب و دلنشینی را برای شما و فرزندانتان فرهم آورد.

فضای رختکن بروز و تمیز در کنار کمدهای بزرگ و دارای قفلهای الکترونیکی امنیت و راحتی مناسبی را برای شما محیا میکند.

 

رختکن استخر شهید چمران تهران

 

با توجه به تعهد کاری مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران تهران، در بخش تاسیسات تجهیزات و امکانات بسیار مناسب و به روزی جهت تصفیه آب استفاده می شود که این مهم می تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت بزرگسالان وخردسالان داشته باشد.

برخورد درشان و محترمانه پرسنل استخر بلینگ عبدو یکی از نکات بسیار مهم و مثبت مجموعه شهید چمران تهران محسوب میشود و حس بسیار خوبی را به شما و خانواده شما در ساعات حضورتان در این مجموعه القا می کند.

در دسترس بودن کافی شاپ و بوفه با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن همواره مورد تایید بسیاری از میهمانان استخر بولینگ عبدو بوده است.

در کنار تمامی این مزایا نزدیکی استخر بزرگسالان به استخر خردسالان می تواند بسیاری از دغدغه های والدین در زمان استفاده از مجموعه های آبی را پوشش دهد.

 

نکات قابل تامل استخر بولینگ عبدو

 

یکی از معایب بزرگ استخر بولینگ عبدو نداشتن پارکینگ اختصاصی می باشد و به دلیل موقعیت مکانی استخر بولینگ عبدو و نداشتن فضای اختصاصی پارکینگ معمولا مهمانان با خود روی شخصی به این مجموعه مراجعه نمی کنند.

 

پارکینگ استخر بولینگ عبدو

 

یکی دیگر از معایب استخر شیهد چمران تهران وجود پله های تقریبا زیاد آن می باشد که با توجه به عدم وجود آسانسور شاید برای افراد سالخورده و دارای دردهای مفصلی زیاد گزینه مناسبی جهت مراجعه نباشد وامکان تشدید عوارض مفصلی را افزایش دهد. همچنین در زمان استفاده از سونای این مجموعه تعداد زیاد پله و شیب غیر استاندارد آنها یکی از دیگر نکات منفی است که میهمانان استخر بولینگ عبدو همواره به آن گلایه دارند

 

پله های استخر بلینگ عبدو

 

متاسفانه سرد بودن محیط رختکن که البته یکی از نکات منفی بیشتر استخر های ایران می باشد هم در استخر شهید چمران تهران احساس می شود.

کوچک بودن فضای استخر خردسالان هم یکی دیگر از دلایل مهم نارضایتی میهمانان استخر شهید چمران تهران می باشد.

 

آیپولز این افتخار را دارد شمارا تا رسیدن به بهترین انتخاب ممکن همراهی کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه