آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

337 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای مفتح شرقی مشهد

شهر مشهد یکی از پرجمعیت‌ترین و بزرگترین کلان شهرهای کشور می‌باشد که افراد بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور برای زیارت حرم امام رضا و برای گردش و تفریحات و به این شهر فوق العاده سفر می‌کنند. به همین دلیل است که در این شهر بزرگ و پرجمعیت استخرها و پارک‌های آبی بسیار زیادی وجود دارد و افراد بسیار زیادی از سراسر شهر مشهد و همینطور مسافران و گردشگران زیادی برای تفریحات به این استخرها و پارک‌های آبی فوق العاده می‌روند.

مسافران می‌توانند با مراجعه به این پارک‌های آبی لحظات بسیار خوشی را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند و از امکانات فوق العاده این استخرها و پارک‌های آبی استفاده کنند. قطعاً می‌دانید که شهر مشهد یکی از شهرهایی می‌باشد که در آن استخرها و پارک آبی‌های زیادی وجود دارد و بسیاری از آنها سرشناس می‌باشد و دارای امکانات فوق العاده‌ای می‌باشد.

استخرها علاوه بر اینکه مکان فوق العاده‌ای برای تفریح می‌باشد می‌تواند ذهن شما را به شدت آزاد کند و یک مکان فوق العاده برای دور کردن استرس‌ها دغدغه‌های شما باشد. افرادی که مشغله ذهنی بسیار بالایی دارند می‌توانند با مراجعه به استخرها و شنا کردن ذهن خود را به شدت باز و آزاد کنند و روحیه خود را نیز بهتر کنند. علاوه بر این موارد استخرها خواص درمانی فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد که جز مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید.

اکثراً در تمام استخرها بخش جدایی برای آب درمانی و شنا در آب وجود دارد که افراد متخصصی در آنجا مراجعین را راهنمایی می‌کنند. آب درمانی برای افرادی که دچار شکستگی شده‌اند پس از باز کردن گچ بسیار مفید می‌باشد و می‌توانند با راه رفتن در آب به درمان زودتر پای خود کمک کنند. علاوه بر آن افرادی که دارای آرتروز و یا دیسک کمر و درد مفاصل و عضلات و مشکلات ستون فقرات و دیگر موارد این چنینی هستند می‌توانند با ورزش کردن در آب و راه رفتن در آب و انجام تمام آب درمانی‌ها حال جسمی خود را بهتر کنند و به سلامت خود نیز کمک کنند.

علاوه بر آب درمانی و تفریحات استخرها مکان یادگیری شنا می‌باشد که در بسیاری از استخرها کلاس آموزش شنا وجود دارد و علاقمندان می‌توانند با شرکت کردن در این کلاس‌ها و یاد گرفتن شنا در مسابقات کشوری و بین‌المللی شرکت کنند و مقامی را کسب کنند. علاوه بر آن یاد گرفتن شنا و شنا کردن می‌تواند در سلامت جسمانی شما به شدت تاثیرگذار باشد و اندام شما را زیبا کند. ما در ادامه قصد داریم تا در مورد استخر المهدی مشهد و امکانات و ویژگی‌های آن توضیحاتی را برای شما بدهیم و شما را با این استخر فوق العاده آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و برای آشنایی با استخر المهدی مشهد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر المهدی مشهد

استخر المهدی مشهد یکی از بهترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید که دارای ویژگی‌ها و امکانات فوق العاده‌ای می‌باشد و توانسته است افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. این استخر در تمام فصل‌های سال به ویژه در فصل تابستان دایر می‌باشد و جشنواره‌ها و تخفیف‌هایی را برای مراجعین و شناگرانی که به آنجا مراجعه می‌کنند در نظر گرفته است.

استخر المهدی مشهد دارای مکانی جدا و ویژه برای آب درمانی می‌باشد که مناسب هیدروتراپی و فعالیت‌های ورزشی  داخل آب و راه رفتن داخل آب می‌باشد. در این استخر سیستم گند زدایی و تمیز کردن آب با استفاده از کلر می‌باشد و با استفاده از فیلترهای شنی آب را به صورت کاملاً تمیز و شفاف تصفیه می‌کنند و هیچ گونه آلودگی و کثیفی در آب باقی نمی‌ماند. و دیگر نیازی نیست تا شما نگران سلامت جسمانی خود باشید زیر آب‌های آلوده می‌تواند سلامت جسمانی شما را تا حد قابل توجهی به خطر بیندازد.

علاوه بر این موارد استخر المهدی مشهد دارای سونا و جکوزی می‌باشد و فضای بزرگی برای سونا خشک و سونا بخار در نظر گرفته شده است که در مقابل آن حوضچه آب سردی وجود دارد که بعد از استفاده از سونا و جکوزی برای مراجعین مناسب می‌باشد زیر پس از استفاده از سونا و جکوزی رفتن در حوضچه آب سرد می‌تواند به گردش خون در بدن به شدت کمک کند و مانند یک ماساژ عمل می‌کند. علاوه بر آن در این استخر سالن ماساژی وجود دارد که افرادی که برای ماساژ می‌خواهند به این استخر مراجعه کنند به شدت مناسب می‌باشد. افرادی که دچار گرفتگی رگ و عضلات شده‌اند می‌توانند با ماساژ گرفتن به شدت به بدن خود کمک کنند.

این استخر دارای کلاس‌هایی برای آموزش شنا می‌باشد که افرادی که قصد یادگیری شنا به صورت حرفه‌ای را دارند می‌توانند با مراجعه به این استخر زیر نظر مربیان حرفه‌ای شنا را به صورت حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرند. یکی از مهمترین مواردی که در مورد این استخر باید گفته شود فضای بسیار تمیز آن می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیزی می‌باشد و علاوه بر آن آب این استخر به شدت تمیز می‌باشد و جز تمیزترین استخرها به حساب می‌آید.

امکانات استخر المهدی مشهد

استخر المهدی مشهد دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که توانسته است ورزشکاران و مراجعین بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این استخر فوق العاده دارای کافی شاپ و بوفه می‌باشد که مراجعین و ورزشکاران می‌توانند هر نوع غذا چه غذای گرم و چه غذای سرد و انواع نوشیدنی گرم و سرد‌ و انواع خوراکی‌ها را از این بوفه‌ها و کافی شاپ‌ها خریداری کنند و در همان جا میل کنند. استخر المهدی دارای سونا بخار و سونای خشک و جکوزی می‌باشد که فضای نسبتاً بزرگی را دارد.

در مقابل سونا و جکوزی حوضچه آب سرد وجود دارد که مراجعین پس از استفاده از سونا و جکوزی می‌توانند با رفتن در حوضچه آب سرد گردش خون را در بدن خود به شدت تقویت کنند زیرا این روش مانند یک ماساژ فوق العاده  برای بدن عمل می‌کند. این استخر دارای حمام سنتی و حمام ترکی نیز می‌باشد که مراجعین از آن استفاده می‌کنند و فضای بسیار تمیز و پاکیزه و بهداشتی را دارد و شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هیچگونه آلودگی در آن وجود ندارد که شما را مریض کند.

استخر المهدی مشهد دارای فروشگاه لوازم ورزشی می‌باشد که شما می‌توانید از آن وسیله‌های ورزشی را مانند عینک شنا و مایو و موارد این چنینی را خریداری کنید. این استخر یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای تفریحات و شنا کردن و آب درمانی به آن مراجعه می‌کند. این استخر دارای پارکینگ می‌باشد و گزینه بسیار فوق العاده برای مراجعین است زیرا دیگر برای جای پارک خودروی خود مشکلی نخواهند داشت. در این استخر سالن استخر بزرگسالان و کودکان جدا می‌باشد و کودکان فضای مناسبی را برای شنا دارند. از طرفی دیگر این استخر فوق العاده دارای سالن بدنسازی مجهزی می‌باشد که افراد بسیار زیادی برای انجام تمرینات ورزشی و بدنسازی به آن مراجعه می‌کنند.

استخرهای مفتح شرقی مشهد

علاوه بر استخر المهدی که در شهر مشهد جز فوق العاده‌ترین‌ها به حساب می‌آید ما در ادامه قصد داریم تا یکی دیگر از بهترین استخرهای مشهد را که نزدیک به استخر المهدی می‌باشد به شما معرفی کنیم.

مجموعه آبی گلشن مشهد

مجموعه آبی گلشن مشهد یکی دیگر از بهترین و فوق العاده‌ترین استخرهای مشهد به حساب می‌آید که فضای بسیار بزرگی را دارد و امکانات فوق العاده‌ای مانند استخر کودکان و استخر بزرگسالان جداگانه، سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حوضچه آب سرد، آب استخر بسیار تمیز و پاکیزه و موارد این چنینی را دارا می‌باشد که توانسته است افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و جز یکی از بهترین استخرها با امکانات عالی و فوق العاده به حساب بیاید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه