آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

5,456 بازدید

زمان مطالعه :5 دقیقه


بزرگترین حمام ترکی ایران در سرزمین موج های آبی مشهد

 

آیا تا کنون لذت استفاده از یک حمام ترکی سنتی را در فضایی مدرن تجربه کرده اید؟ موج های آبی مشهد با ارائه خدمات متنوع و مختلف اقدام به خدمت رسانی به میهمانان خود نموده است یکی از امکاناتی که ممکن است میهمانان سرزمین موج های آبی مشهد کمتر از آن آگاه باشند و استفاده کرده باشند حمام ترکی بسیار زیبا و منحصر به فرد این مجموعه می باشد.

سرزمین موج های آبی مشهد با تکیه بر تجربه چندین ساله و تخصص مهندسان و معماران برجسته اقدام به ساخت بزرگترین حمام ترکی اصیل در ایران نموده است . ساخت این حمام ترکی در سرزمین موج های آبی مشهد تلفیقی از معماری سنتی ومدرن و با استفاده از بهترین متریال های موجود در بازارهای جهانی ساخته شده است.

نمایی از حمام ترکی سرزمین موج های آبی مشهد یکی از بزرگترین حمام ترکی های ایران

این حمام ترکی مشتمل بر شش رواق با معماری دوار که در مرکز آن حوضچه آب و تختهای ماساژ و دلاکی قرار گرفته است. که در بدو ورود نمایی بسیار زیبا از این حمام ترکی بسیار زیبا را در مقابل چشمان میهمانان این سرزمین موج های آبی مشهد قرار می دهد.

سیستم گرمایش از کف در تمامی نقاط حمام ترکی به کار گرفته شده است تا حس دلنشین و لذت بخشی را به میهمانان خود القا نماید. این سیستم در تمامی قسمتهای کف و سکوهای نشیمن رواقها و همچنین تختهای ماساژ و دلاکی به کار گرفته شده است به طوری که با قرار گرفتن در هر نقطه ای از این حمام میتوانید گرمای مطبوعی را تجربه کنید.

این گرمایش از کف در قسمت تختهای ماساژ باعث فعال کردن سیستم تعریق بدن شده که به دفع سم و سموم از بدن شما کمک میکند.

نمایی از تخت های دلاکی حمام ترکی سرزمین موج های آبی مشهد

حمام ترکی سرزمین موجهای آبی مشهد مجهز به کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین اتاق ویژه ماساژ می باشد. پرسنل مجرب و حرفه ای و دوره دیده با مدارک بین المللی کار خدمت رسانی در حمام ترکی سرزمین موجهای آبی را بر عهده دارند که هدفشان جلب رضایت کامل شما میهمانان گرامی میباشد.

 

برای مشاهده امکانات پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد لطفا کلیک نمایید

 

با حضور در حمام ترکی سرزمین موجهای آبی مشهد میتوانید در صورت عدم تمایل به استفاده از ماساژ ، پک ویژه که شامل کیسه ، لیف ، شامپو و سفیدآب و ... می باشد رادریافت و از رواق های موجود در این حمام بسیار زیبا استفاده کنید و حس نوستالژیک حمام های قدیم را تداعی کنید.

نمایی از سرطاق های بسیار زیبای رواق های حمام ترکی سرزمین موج های آبی مشهد

نمایی از سرطاق های بسیار زیبای رواق های حمام ترکی سرزمین موج های آبی مشهد

 

نمایی از یکی از 6 رواق بسیار زیبای پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

نمایی از یکی از رواق های حمام ترکی پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه