آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

1,524 بازدید

زمان مطالعه :2 دقیقه


آموزش شارژ کیف پول موقت بوسیله کیوسک در سرزمین موج های آبی مشهد

 

کیوسک شارژ

کیوسک شارژ کیف پول موقت - عکس تزئینی می باشد

 

اگر مطالب ارائه شده در مورد پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد را دنبال کرده اید می دانید که برای استفاده از بعضی از امکانات داخل این پارک نیاز به شارژ کیف پول موقت خود دارید. یکی از روشهای شارژ کیف پول استفاده از کیوسک های نصب شده در این پارک می باشد. در این مطلب قصد داریم تا آموزش کامل شارژ توسط این دستگاهها را به شما آموزش دهیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

معمولا در این کیوسک ها علاوه بر شارژ کیف پول خرید بلیط نیز امکان پذیر می باشد. به همین دلیل ابتدا باید مشخص نمود که احتیاج به شارژ کیف پول داریم یا خرید بلیط. جهت شارژ کیف پول موقت گزینه شارژ کمد را انتخاب می نماییم. در تصویر زیر گزنه های موجودی که در این صفحه وجود دارد را نمایش می دهد.

 

مرحله اول شارژ کیف پول موقت در سرزمین موج های آبی مشهدمرحله اول شارژ کیف پول موقت

 

بعد از انتخاب گزینه شارژ کمد وارد صفحه ای می شویم که نیاز به مشخص نمودن شماره کمد میهمان می باشد. قبل از بررسی ادامه مطلب نیاز به ذکر است که در هنگام صدور بلیط به هر میهمان یک شماره کمد اختصاص داده می شود که در واقع شماره شناسایی این میهمان تا انتهای حضور در پارک می باشد. البته به هر میهمان یک شماره پذیرش هم اختصاص داده می شود ولی یادآوری شماره کمد برای میهمان از شماره پذیرش راحت تر است. به همین دلیل میهمانها در داخل پارک سرزمین موج های آبی مشهد از شماره کمد برای فعالیت های مورد نیاز خود استفاده می کنند. در تصویر زیر می توانید گزینه های مربوط به مرحله دوم شارژ کیف پول موقت را ببینید.

 

 مرحله دوم شارژ کیف پول موقت در سرزمین موج های آبی مشهد مرحله دوم شارژ کیف پول موقت 

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید ابتدا شماره کمد خود را می بایست مشخص نموده و سپس دکمه تایید را انتخاب کنید. سپس وارد مرحله بعدی که در تصویر زیر مشخص است می شوید.

 

مرحله سوم شارژ کیف پول موقت در سرزمین موج های آبی مشهدمرحله سوم شارژ کیف پول موقت در سرزمین موج های آبی مشهد

 

همانطور که در این صفحه می بینید می توانید میزان شارژ مورد نیاز خود را مشخص و توسط پوز بانکی نصب شده بر روی دستگاه اقدام به پرداخت مبلغ انتخاب شده نمایید. اگر عملیات را به درستی انجام داده باشید مبلغ مشخص شده توسط شما بر روی کیف پول موقت شما شارژ می گردد.

اگر دوست دارید از روش های دیگری جهت شارژ کیف پول خود در پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد استفاده نمایید می توانید مطلب روش های شارژ کیف پول موقت جهت استفاده از امکانات داخلی سرزمین موج های آبی مشهد را مطالعه نمایید.

 

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موج های آبی مشهد کلیک کنید. 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه