آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

2,813 بازدید

زمان مطالعه :2 دقیقه


روش های شارژ کیف پول موقت جهت استفاده از امکانات داخلی سرزمین موج های آبی مشهد

 

کیوسک شارژ سرزمین موج های آبی مشهد

 

اگر به پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد مراجعه نمایید جهت استفاده از بعضی از امکانات داخلی سرزمین موج های آبی مشهد می بایست کیف پول موقت خود را شارژ نمایید. در این مطلب قصد داریم نحوه شارژ کیف پول موقت در این پارک را بررسی نماییم.

همانطوری که می دانید برای استفاده از بعضی از امکانات داخلی پارک موج های آبی مشهد می بایست هزینه پرداخت نمایید. اگر قصد استفاده از رستوران، کافی شاپ، فروشگاههای داخل، حمام ترکی و ماساژ را دارید می بایست این کار را انجام دهید. برای شارژ کیف پول چندین روش وجود دارد که در زیر به برسی این روش ها می پردازیم. 

 

روشهای شارژ کیف پول موقت:

  • استفاده از کیوسک های شارژی که در این پارک آبی مستقر شده است. در چندین نقطه از پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد کیوسک های شارژی نصب شده است تا میهمانان بتوانند کیف پول خود را شارژ نمایند. عملاکرد این کیوسک ها به این صورت است که پس از تهیه بلیط و مشخص شدن شماره کمد با مراجعه به این کیوسک ها و درج شماره کمد و انتخاب میزان شارژ مورد نیاز اقدام به شارژ کیف پود نمود.
  • مراجعه به باجه های شارژ و صدور بلیط در موجهای آبی مشهد. در لابی و رختکن های این پارک باجه های شارژی وجود دارند که با مراجعه به آنها و اعلام شماره کمد و میزان شارژ مورد نیاز به متصدی صندوق کیف پول خود را شارژ کنید.

 

کیوسک شارژ کیف پول موقت در سرزمین موج های آبی مشهدکیوسک شارژ کیف پول موقت

 

آیا باقیمانده وجه واریزی به کیف پول موقت شما در سرزمین موج های آبی به شما برگشت داده می شود؟ 

همانطور که از کلمه موقت می توان فهمید کیف پول شما موقت بوده و در هنگام خروج از مجموعه باقیمانده وجه واریزی به کیف پول شما که استفاده نشده است به شما برگشت داده می شود و کیف پول موقت شما بسته می شود. 

 

برای خرید بلیط تخفیف دار و اطلاعات تکمیلی سرزمین موجهای آبی مشهد کلیک کنید. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه