آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

1,950 بازدید

زمان مطالعه :5 دقیقه


معرفی مجموعه آبی گلشن مشهد

نمای هوایی مجموعه ورزشی و استخر گلشن مشهدنمای هوایی مجموعه ورزشی و استخر گلشن مشهد

 

مجموعه آبی گلشن دارای دو مجموعه مجزا ویژه آقایان و بانوان می باشد.استفاده همزمان آقایان و بانوان یکی از مزیت های اصلی این مجموعه می باشد. مجموعه آبی گلشن دارای 6000 متر زمین و 2700 متر زیر بنا که در هر طرف مجموعه 3 طبقه که شامل مجموعه های ورزشی مختلف می باشد در قسمت آقایان طبقه دوم باشگاه مجهز بدنسازی قرار دارد و در طبقه پایین مجموعه آبی گلشن سالن کشتی ویژه علاقه مندان به این رشته می باشد و در قسمت بانوان طبقه دوم سالن ایروبیک ، آمادگی جسمانی ، فیتنس و .....  می باشد.

طبقه پایین مجموعه آبی گلشن ویژه بانوان شامل ورزش های رزمی از جمله کاراته ،تکواندو، و .... می باشد. یکی دیگه از مزیت های این مجموعه پارکینگ مجزا برای استفاده آقایان و بانوان به صورت رایگان می باشد . مجموعه آبی گلشن دارای استخر بزرگسالان استخر کودکان دو عدد جکوزی در هر طرف سونا خشک ،سونا بخار و حوضچه آب سرد می باشد.

در این مجموعه استفاده از قفل های رمز دار برای امنیت بیشتر شما عزیزان تعبیه شده است . مجموعه آبی گلشن دارای سیستم گندزدایی همزمان کلر و اوزون می باشد که این سیستم باعث شفافیت بیشتر آب و تمیزی آن می شود .مجموعه آبی گلشن دارای طراحی بی نظیر معماری می باشد که به همت شهرداری مشهد منطقه 5 در منطقه ای کم برخوردار ساخته شده است .وجود همچین مجموعه ای در این قسمت شهر نیاز ساکنان این منطقه را با توجه به نبود مجموعه ورزشی لازم و ضروری به نظر می رسید . 

مجموعه آبی گلشن از خرداد 1401 فعالیت خود را شروع کرد که از همان ابتدا علاقمندان زیادی را به این مجموعه کشاند.

هم اکنون این مجموعه به بخش خصوصی برای ارائه ی خدمات بهتر واگذار گردیده است. شما عزیزان می توانید با توجه به فعالیت های ورزشی مختلف مجموعه آبی گلشن همه روزه از این مکان زیبا با امکانات فوق العاده استفاده کنید.

مدیریت مجموعه آبی گلشن ساعت خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

جهت خرید بلیط تخفیف استخر گلشن مشهد کلیک کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه