آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

227 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای وکیل آباد مشهد

در این عصر جدید استخرها جز پرطرفدارترین مکان‌های ورزشی و تفریحی شناخته شده است که متقاضیان بسیار زیادی را پیدا کرده و هر هفته و هر ماه افراد بسیار زیادی هم برای تفریحی و هم برای ورزش و هم برای سلامتی خود به استخرها می‌روند. استخرها و پارک‌های آبی جزو مکان‌های بسیار مهیج برای کودکان و بزرگسالان می‌باشد و می‌توانند روزی بسیار به یاد ماندنی را با هیجان بالا تجربه کنند. علاوه بر تفریح استخرها مکان‌هایی می‌باشد که بسیاری از افراد برای آموزش شنا به آنجا مراجعه می‌کنند شنا رو به طور کامل آموزش ببینند و بتوانند خود نیز روزی به عنوان مربی شنا و یا غریق نجات فعالیت کنند. علاوه بر آن در استخرها افراد بسیار زیادی مشغول به آموزش حرفه‌ای شنا برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی می‌باشند تا بتوانم با شرکت در این مسابقات مقامی را کسب کنند و جزو برترین شناگران کشور بشوند و رتبه کشورمان را نیز بالا ببرند.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی استخرها خواص درمانی آن می‌باشد که بسیاری از پزشکان برای درمان مشکلاتی مانند پادرد و کمردرد و درد عضلات و بیماری‌هایی مانند آرتروز یا ناراحتی‌های روماتیسمی که از طریق آب درمانی مداوا می‌شود این روش درمان را به بیماران خود تجویز می‌کنند. باید توجه داشته باشید که آب درمانی مانند شنا می‌باشد اما حرکات آن کاملاً متفاوت می‌باشد و استخری که شما به آن مراجعه می‌کنید قطعاً این موارد را برای شما توضیح خواهند داد. احساس بی‌وزنی در آب سبب می‌شود تا آرامشی را به دست بیاورید و از بین رفتن احساس درد نیز بسیار برای شما خوشایند خواهد بود. استفاده کردن از دوش آب گرم پس از آب درمانی و پس از آن استفاده بسیار کوتاه از دوش آب سرد به نوعی ماساژ برای بدن به حساب می‌آید و می‌تواند خستگی‌های شما را رفع کند.

 باید گفته شود که این حرکت برای افزایش گردش جریان خون بسیار مناسب می‌باشد. بیماری‌های مانند التهاب درمانی و پوکی استخوان و آسیب‌های ورزشی و آرتروز و سلامت قلب از طریق آب درمانی مداوا می‌شود به همین دلیل است که استخرها برای سلامت بدن بسیار مهم است. علاوه بر تمامی این موارد باید گفته شود که استخرها مکانی بسیار مناسب برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند خستگی‌ها و دغدغه‌های ذهنی خود را از خود دور کنند و ساعاتی آرامش بخش را تجربه کنند. افرادی که مشغله‌های ذهنی بالایی دارند می‌توانند با رفتن به استخرها و شنا کردن به شدت ذهن خود را ارام کنند و خستگی‌ها را از خود دور کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین استخرهای وکیل آباد مشهد و همینطور استخر ۱۵ خرداد مشهد آشنا کنیم که جز بهترین استخرهای مشهد به حساب می‌آید و امکانات ویژه‌ای را برای مراجعین و ورزشکاران خود ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر ۱۵ خرداد مشهد

شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور ایران و شهری که سالانه مسافران داخلی و خارجی بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند باید دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیاد و فوق العاده‌ای باشد تا بتواند مسافران و مردمی که در آن شهر زندگی می‌کنند را برطرف کند. علاوه بر وجود حرم امام رضا در این شهر یکی دیگر از دلایلی که این شهر بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته شده است جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی آن می‌باشد. این شهر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی را دارا می‌باشد که مسافران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. قطعاً می‌دانید که شهر مشهد یکی از قطب‌های پارک‌های آبی در کشور ایران می‌باشد و وجود استخرها و پارک‌های آبی بسیار زیاد و مختلف در این شهر مسافران و گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود می‌کشد. مجموعه آبی ورزشی ۱۵ خرداد یکی از این استخرها می‌باشد که توانسته است ورزشکاران و افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد با مساحت ۴۲۲۸ متر مربع جز یکی از بزرگترین مجموعه‌های شهر مشهد به حساب می‌آید. این مجموعه ورزشی و آبی فوق العاده در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. استخر مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد جز یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید و سیستم گند زدایی این مجموعه با استفاده از کلر می‌باشد و با استفاده از فیلترهای شنی آب به صورت تمیز و شفاف تصفیه می‌شود. به همین دلیل دیگر نیاز نیست تا شما نگران بیماری‌هایی باشید که از طریق آب و استخر را انتقال پیدا می‌کند زیرا در این استخر به صورت کامل بهداشت رعایت می‌شود و سرویس‌های بهداشتی و حمام و سونا و جکوزی این استخر نیز کاملا تمیز و بهداشتی می‌باشد و دائماً در حال تمیز شدن و ضدعفونی شدن می‌باشد. لازم است بدانید که این مجموعه زیر مجموعه اداره جانبازان و معلولین به حساب می‌آید. شما می‌توانید بلیط این استخر را با خرید از سایت ما به صورت تخفیف‌دار تهیه کنید و یک روز بسیار فوق العاده و به یاد ماندنی را در این استخر فوق العاده برای خود بسازید.

استخر ۱۵ خرداد مشهد جزو بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید و توانسته است با کیفیت آب بسیار بالا و بهداشت فوق العاده خود نظر بسیاری از ورزشکاران و مراجعین را به سمت خود جلب کند. این استخر در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته است که دسترسی آن بسیار فوق العاده و راحت می‌باشد و ورزشکاران و مراجعین می‌توانند به سادگی به آنجا مراجعه کنند. استخر ۱۵ خرداد مشهد مکانی را برای استخر کودکان در نظر گرفته است که کودکان می‌توانند در آنجا مشغول به شنا کردن و بازی بشوند. در چنین شرایطی والدین آنها می‌توانند کودکان خود را در بخش مخصوص کودکان بگذارند و خودشان از دیگر بخش‌های بسیار جذاب استخر استفاده کرده و لذت ببرند. استخر بزرگسالان این مجموعه دارای فضای مناسب و بزرگ می‌باشد و برای افرادی که می‌خواهند برای آب درمانی در آب راه بروند و یا ورزش کنند بسیار مناسب می‌باشد و فضای بزرگی را برای شنا کردن دارا می‌باشد. در عمق‌های متفاوت آن می‌توان شنا کرد و عمق‌های بیشتر آن برای کسانی می‌باشد که در شنا کردن حرفه‌ای هستند.

این استخر فوق العاده دارای امکاناتی مانند سونا خشک و سونا بخار و جکوزی می‌باشد که همه این‌ها بسیار بزرگ می‌باشد و جلوی آنها حوضچه آب سرد وجود دارد تا شما پس از سونا و جکوزی وارد آن شوید. توجه داشته باشید که استفاده از حوضچه آب سرد پس از سونا و جکوزی می‌تواند به عنوان یک ماساژ عمل کند و گردش خون را در بدن شما بهبود بخشد. این مجموعه فوق العاده دارای اتاق ماساژ می‌باشد که انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی و ماساژ‌هایی برای درمان در آن انجام می‌شود. افرادی که ماهیچه‌های آنها منقبض شده است و یا آسیب دیده است و یا گرفتگی رگ دارند و می‌خواهند برای رفع خستگی خود ماساژ انجام دهند می‌توانند با مراجعه به اتاق ماساژ و انجام ماساژ‌ها خستگی‌ها را از خود دور کنند و حال خود را بهبود بخشند. استخر ۱۵ خرداد مشهد دارای سالن بدنسازی می‌باشد که دارای تجهیزات و امکانات کامل یک مجموعه بدنسازی می‌باشد و افرادی که اشتراک آن را دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی‌ها و امکانات استخر ۱۵ خرداد مشهد

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد استخر ۱۵ خرداد مشهد جز بزرگترین و بهترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید که ورزشکاران و مراجعین بسیار زیادی به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند. استخر ۱۵ خرداد مشهد ای سیستم تهویه مطلوب و فوق العاده‌ای می‌باشد و علاوه بر آن دارای سیستم گرمایش به شدت خوبی می‌باشد که می‌تواند دمای هوا را در داخل استخر کاملاً نرمال نگه دارد و نه آن را بسیار گرم کند که تحمل آن سخت باشد و نه آن را سرد نگه دارد که مشکلاتی را به وجود بیاورد. سیستم گرمایش استخر ۱۵ خرداد مشهد می‌تواند دمای هوا را کاملا معتدل در این استخر نگه دارد. باید گفته شود که پاکیزگی آب استخر ۱۵ خرداد مشهد زبانزد بسیاری از افراد می‌باشد و به شدت کلر زنی و ضدعفونی می‌شود تا هیچ گونه بیماری از طریق آب انتقال پیدا نکند. زیرا در صورتی که شما به استخری مراجعه کنید که آب آن آلوده باشد ممکن است شما دچار بیماری‌های عفونی و بسیاری از بیماری‌های دیگر بشوید که بسیار برای شما مشکل ساز بشود به همین دلیل است که مراجعه به سختی که از بهداشت بالای برخوردار است جز مهمترین و اصلی‌ترین مواردی است که باید در مورد یک استخر در نظر بگیرید.

استخر ۱۵ خرداد مشهد دارای امکاناتی مانند سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حمام ترکی و حوضچه آب سرد می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آنها روزی بسیار به یاد ماندنی و جذاب را برای خود به ارمغان بیاورید. علاوه بر آن این استخر فوق العاده دارای اتاق ماساژ می‌باشد و دارای سالن بدنسازی بزرگ و مجهزی نیز می‌باشد. این استخر دارای فروشگاه لوازم ورزشی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به آن تمام وسیله‌های ورزشی مانند مایو و عینک شنا و حوله و بسیاری از موارد دیگر را که به آن احتیاج دارید خریداری کنید و از آن استفاده کنید. در این مجموعه ورزشی بوفه وجود دارد که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع خوراکی‌ها را از آنجا خریداری کرده و میل کنید. سیستم تصفیه آب استخر ۱۵ خرداد توسط کلر می‌باشد و آب آنجا بسیار تمیز و پاکیزه است.

در این استخر کفشداری در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید کفش‌های خود را به آنجا تحویل دهید و علاوه بر آن کمدهای بسیار زیاد و بزرگی برای مراجعین و ورزشکاران وجود دارد که آنها می‌توانند لباس‌ها و کیف و حوله خود را در آن قرار دهند. مشتریان می‌توانند وسیله‌های قیمتی خود مانند تلفن همراه و دستبند و گردنبند و یا طلا و ساعت خود را به بخش نگهداری امانات بدهند و اطمینان خاطر داشته باشند که آنها این وسیله‌ها را برای آنها نگهداری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آبی جز مجهزترین و بهترین مجموعه‌های آبی در شهر مشهد به حساب می‌آید که ورزشکاران و افراد بسیار زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند. این استخر دارای بخش استخر بزرگسالان و استخر کودکان می‌باشد و پرسنلی بسیار خوش برخورد و مودب را دارد که شما می‌توانید تمام سوالات خود و مشکلاتی که در استخر دارید را از آنها بپرسید.

استخرهای وکیل آباد مشهد

استخر لاله ریحانه بهشتی مشهد : استخر لاله ریحانه بهشتی مشهد در نزدیکی استخر ۱۵ خرداد قرار گرفته شده است و این استخر هم جز مجهز‌ترین و بهترین استخرهای مشهد به حساب می‌آید که سیستم تهویه مطلوب و تصفیه آب فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد و آب این استخر دائماً تمیز بوده و به هیچ عنوان بیماری‌هایی از طریق آن منتقل نمی‌شود. این استخر دارای سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حوضچه آب سرد و بوفه و فروشگاه لوازم ورزشی می‌باشد و شما می‌توانید در این استخر خاطره بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

سرزمین موج‌های خروشان: سرزمین موج‌های خروشان یکی دیگر از بهترین استخرهایی می‌باشد که در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است و می‌تواند روزی بسیار مهیج و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. سرزمین موج‌های خروشان هم استخر و هم پارک آبی می‌باشد و دارای سرسره‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آن روزی بسیار هیجان انگیز را تجربه کنید. علاوه بر پارک آبی این استخر دارای سونا خشک و بخار و جکوزی و حوضچه آب سرد و سالن ماساژ نیز می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای امکاناتی مانند بوفه و کافه و فروشگاه لوازم ورزشی نیز می‌باشد که شما می‌توانید هر وسیله‌ای که می‌خواهید را از آنجا خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه