آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

139 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین پارک های آبی کیش

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مناطق گردشگری در کشور ایران به حساب می‌آید که جاذبه‌های گردشگری و طبیعت بکر فوق العاده‌ای را دارد که توانسته است گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. پارک‌های آبی جز مراکزی می‌باشد که می‌تواند برای توریست‌ها بسیار جذاب باشد. پارک‌های آبی کیش از بهترین جاذبه‌های تفریحی کیش هستند که گردشگران زیادی برای تفریح و هیجان بیشتر به سراغ آن می‌روند. همانطور که گفته شد جزیره کیش از توریستی‌ترین مناطق ایران در جنوب کشور می‌باشد که تفریحات آبی متنوع و بسیار زیادی در آن وجود دارد.

تفریحات آبی همیشه جز مهیج‌ترین و بهترین تفریحاتی بوده است که افراد زیادی برای تفریح و از بین بردن دغدغه‌ها و استرس خود به سمت آن می‌روند. شنا کردن و تفریحات آبی علاوه بر اینکه می‌تواند هیجان زیادی را برای شما داشته باشد و شما را شاد و سرحال کند، می‌تواند برای بدن شما نیز به شدت مفید باشد. ما در ادامه قصد داریم تا بهترین پارک آبی کیش را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و امکانات آن را برای شما شرح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

اوشن پارک کیش

اوشن پارک کیش یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین مراکز آبی و تفریحات آبی کیش به حساب می‌آید که جز بهترین و فوق العاده‌ترین پارک‌های آبی روباز ایران می‌باشد. این پارک آبی فوق العاده در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد که مساحت آن چیزی نزدیک به ۶ هکتار می‌باشد. همانطور که گفته شد اوشن پارک یک پارک آبی روباز می‌باشد اما باید گفته شود که هیچ محدودیتی برای استفاده بانوان وجود ندارد و آنها هم می‌توانند از این پارک آبی فوق العاده استفاده کنند‌. در منطقه‌ای که اوشن پارک ساخته شده است هیچ ساختمان بلندی وجود ندارد و هیچ پروازی نیز وجود ندارد به همین دلیل تمامی افراد مخصوصاً بانوان می‌توانند با خیال راحت به تفریح و شنا کردن بپردازند.

لازم است گفته شود که بسیاری از امکانات و تجهیزات اوشن پارک از شرکت White water west از کشور کانادا وارد شده است و برخی از قطعات دیگر و تجهیزات دیگر نیز از کشور بلژیک وارد شده است و تمامی این تجهیزات طبق استانداردهای روز جهان ساخته شده است و نیاز نیست تا شما به هیچ عنوان نگران امنیت خود باشید .جالب است بدانید که اوشن پارک دارای سه راید متفاوت می‌باشد به نام راید آرام، راید تند و راید هولناک هر کدام امکانات متفاوتی را دارا می‌باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

  • راید آرام: همانطور که گفته شد هر کدام از این رایت‌ها دارای تفریحات و امکانات متنوعی می‌باشد که هر کدام دارای هیجان فوق العاده‌ای است. امکانات و تجهیزاتی که در راید آرام پاک آبی اوشن وجود دارد عبارتند از: استخر رابو، استخر آبان، استخر دینگو، رودخانه راشین ریور،استخر آبتین، سرسره برکو و مجموعه چالاب.
  • راید تند : در راید تند مجموعه آبی اوشن انواع سرسره‌های هیجان انگیز و سرعتی وجود دارد که با استفاده هر کدام از آنها شما هیجان و لذتی بسیار فوق العاده را تجربه خواهید کرد. یکی از هیجان انگیزترین و فوق العاده‌ترین امکانات راید تند اوشن پارک دریاچه سونامی آن می‌باشد که برای استفاده کردن از آن لازم است تا بر روی تخته‌های مخصوصی که برای موج سواری می‌باشد بنشینید و یا بر روی آنها بایستید و از موج‌های مصنوعی که ایجاد می‌شود لذت ببرید و حس موج سواری فوق العاده‌ای را تجربه کنید. لازم به ذکر است سرسره‌هایی که در این بخش از این مجموعه فوق العاده وجود دارد اغلب برای بزرگسالان می‌باشد و برخی از این سرسره‌ها نیز به صورت گروهی و برای سنین دیگر نیز می‌باشد. امکانات راید تند اوشن پارک عبارتند از: سرسره گرداب، سرسره مارپیچ، موجاب، آناکوندا، سرسره رالی داید، دریاچه سونامی و سرسره دینگل .
  • راید هولناک: راید هولناک هیجان انگیزترین و برای برخی از افراد ترسناک‌ترین بخش پارک آبی اوشن به حساب می‌آید. هیجان انگیزترین سرسره‌های اوشن پارک در راید هولناک قرار دارد. یکی از مهیج‌ترین تفریحات در هر پارک آبی سقوط آزاد می‌باشد که در راید هولناک پارک اوشن سقوط آزاد نیز قرار دارد ارتفاع آن ۲۴ متر می‌باشد و تجربه بسیار مهیج و پر استرس است.

از دیگر امکانات این پارک آبی فوق العاده می‌توان به استخر بانوان و استخر آقایان استخر کودکان و استخر بزرگسالان،سونای بخار و سونای خشک، جکوزی، رستوران و کافه، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، حوضچه آب سرد، انواع سرسره های مهیج، استخر موج، منطقه بازی کودکان و ... اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده کردن از این امکانات فوق العاده تجربه بسیار جذاب و مهیج را از یک پارک آبی فوق العاده داشته باشید و خاطره بسیار دلنشین را در کنار دوستان و خانواده‌تان بسازید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه