آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

156 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای خراسان شمالی

شهر مشهد یکی از پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهرهای کشور ایران می‌باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور برای زیارت حرم امام رضا و برای گردش و تفریحات و دیدن آثار تاریخی این شهر به این شهر فوق العاده سفر می‌کنند. به همین دلیل ضروری است که این شهر مکان‌های تفریحی زیادی مانند استخرها و سرسره‌های آبی را داشته باشد که مسافران بتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند و علاوه بر آن برای مردم خود این شهر هم بسیار لازم می‌باشد. شهر مشهد یکی از شهرهایی می‌باشد که پارک‌های آبی و استخرهای بسیار زیادی را دارا می‌باشد که هر کدام از آنها جز بهترین‌ها به حساب می‌آیند و حتی برخی از آنها در کشور نیز جز اولین‌ها و بهترین‌ها می‌باشند. پارک‌ها و سرسره‌های آبی می‌توانند لحظات بسیار مهیج و خوشی را برای شما و کودکان شما به ارمغان بیاورند.

 استخرها برای افرادی که می‌خواهند برای ساعاتی ذهن خود را آزاد کنند و از دغدغه‌ها دور باشند بسیار مناسب می‌باشد. زیرا شنا کردند می‌تواند هیجان آنها را بالا ببرد و علاوه بر آن ذهن آنها را آرام کند و تمام ناآرامی‌ها و دغدغه‌ها را از آنها دور کند و آنها بتوانند برای ساعاتی از مشکلات و دغدغه‌های ذهنی خود رهایی پیدا کنند. به همین دلیل است که برای افرادی که بسیار دغدغه‌های ذهنی دارند و یا از لحاظ جسمی به شدت خسته هستند پیشنهاد می‌شود تا به استخرها بروند و با شنا کردن و یا ورزش کردن در آب این مشکلات را حل کنند و ذهن خود را آزاد کنند و بتوانند بسیار پر انرژیتر ادامه دهند‌. یکی دیگر از بهترین و فوق العاده‌ترین مزیت‌های استخرها علاوه بر اینکه می‌تواند ذهن شما را به شدت آزاد و رها کند، آب درمانی با استفاده از استخرها می‌باشد.

همانطور که می‌دانید آب درمانی در پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و برای مشکلات زیادی مانند درد مفاصل و عضلات و بهبودی کامل پس از شکستگی و یا دررفتگی، بهبود درد کمر و مشکلات ستون فقرات و مهره‌ها، بیماری‌های مانند آرتروز، جلوگیری از بیشتر شدن درد پا و کمر در سالمندان، بهبود درد پا و کمر و عضلات و مفاصل در تمامی افراد و بسیاری از موارد دیگر از آب درمانی استفاده می‌شود و پزشکان این روش درمان را برای بسیاری از بیماران خود تجویز می‌کنند. آب درمانی می‌تواند به صورت راه رفتن در آب و یا ورزش کردن در آب باشد که متناسب با مشکلی که شما دارید مشخص می‌شود. تمام استخرها مکان بزرگی را برای شنا کردن و مکانی جدا را برای آب درمانی و افرادی که می‌خواهند در آب راه بروند و یا ورزش کنند دارا می‌باشد.

در اکثر استخرها کلاس‌های آموزش شنا برگزار می‌شود که این کلاس‌ها برای افرادی که می‌خواهند به صورت کاملاً حرفه‌ای شنا را یاد بگیرند بسیار مناسب می‌باشند. در این کلاس‌ها افراد مبتدی می‌توانند برای یادگیری شنا و افراد حرفه‌ای می‌توانند برای تمارین پیشرفته برای شرکت در مسابقات و کسب مدال و مقام شرکت کنند. در بسیاری از استخرها کلاس‌هایی برای یادگیری غریق نجاتی و شنای پیشرفته نیز آموزش داده می‌شود. قطعاً می‌دانید که ورزش شنا تاثیر بسیار زیادی را بر زیبا شدن اندام و سلامت جسمانی شما دارا می‌باشد به همین دلیل جز مهم‌ترین ورزش‌ها به حساب می‌رود و افراد بسیار زیادی به این ورزشی فوق العاده علاقمند هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین استخرهای خراسان شمالی آشنا کنیم و اطلاعات لازم و کافی را در مورد امکانات و ویژگی‌های استخر هلال احمر خراسان شمالی در اختیار شما قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

استخر حلال احمر شیروان

استخر هلال احمر خراسان شمالی یکی از بهترین استخرهای این منطقه به حساب می‌آید که دارای ویژگی‌ها و امکانات فوق العاده‌ای می‌باشد. این استخر و مجموعه آبی تفریحی در همه فصل‌های سال به ویژه در فصل تابستان دایر می‌باشد و جشنواره‌ها و تخفیف‌هایی را برای مراجعین و ورزشکارانی که به آنجا مراجعه می‌کنند در نظر گرفته است. به همین دلیل اگر می‌خواهید قطعاً یکی از بهترین زمان‌های ممکن بین استخر فوق العاده مراجعه کنید قطعاً بهترین زمان برای شما تابستان خواهد بود. استخر هلال احمر مشهد دارای مکانی برای آب درمانی می‌باشد که مناسب هیدروتراپی و فعالیت‌های ورزشی داخل آب و راه رفتن داخل آب می‌باشد. ابعاد این استخر ۵ در ۱۰ می‌باشد و سیستم گند زدایی و تمیز کردن آب با استفاده از کلر می‌باشد و با استفاده از فیلترهای شنی آب را به صورت کاملاً تمیز و شفاف تصفیه می‌کنند و هیچگونه آلودگی و کثیفی در آب باقی نمی‌ماند.

توجه داشته باشید که استخر هلال احمر مشهد یکی از تمیزترین استخرهای آن منطقه به حساب می‌آید و دیگر نیازی نیست تا شما نگران آلودگی‌هایی باشید که از طریق آب انتقال پیدا می‌کند زیرا این استخر به شدت به بهداشت و تمیزی آب و سرویس بهداشتی و حمام‌های این استخر توجه دارد و سر زمان معین و مشخص به تمیز کردن آن می‌پردازد. پس از ورود به این استخر شما کفشداری و رختکنی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید کفش‌های خود را به آنها تحویل بدهید و لباس‌ها و کیف و تمام وسیله‌های خود را در کمدهایی که در رختکن قرار داده شده است بگذارید. توجه داشته باشید که این کمدها قفل دارند و کلید آن در اختیار شما قرار می‌گیرد به همین دلیل دیگر نیازی نیست تا نگران گم شدن وسیله‌های خود باشید.

این استخر فوق العاده دارای استخر آقایان و استخر خانم‌ها می‌باشد که هر دو این استخرها بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد. علاوه بر آن این استخر دارای پرسنل و مدیریتی بسیار حرفه‌ای و مسئولیت پذیر می‌باشند و شما می‌توانید در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی با اطلاع دادن به آنها و کمک گرفتن از آنها مشکلات خود را حل کنید. اگر شما وسیله‌های قیمتی به همراه دارید مانند تلفن همراه و طلا و موارد این چنینی می‌توانید آن را به صندوق امانات بسپارید و پس از تمام شدن سانس استخر وسیله‌های خود را از آنها پس بگیرید. توجه داشته باشید که شما باید به استخری مراجعه کنید که سیستم گند زدایی آب فوق العاده‌ای داشته باشند زیرا یک روش تصفیه خوب برای سلامتی شناگران بسیار مهم و حیاتی می‌باشد و در غیر این صورت می‌تواند مشکلات بسیار زیاد را به همراه داشته باشد و سبب بیماری‌های بسیار زیادی بشود.

همانطور که گفته شد دقت نکردن به این موضوع می‌تواند عواقب خطرناکی را برای مراجعین و ورزشکاران به همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید آب استخرها برای مدت زیادی در استخرها باقی می‌ماند و این قضیه سبب می‌شود که آب در معرض آلودگی‌ها و میکروب‌های بسیار زیادی مانند انواع باکتری‌ها و ویروس‌ها و جلبک‌ها قرار بگیرد. و علاوه بر آن باید توجه داشته باشید که گرم کردن آب می‌تواند این آلودگی‌ها و میکروب‌ها را به شدت بیشتر کند. به همین دلیل بسیار مهم است تا به استخرهایی مراجعه کنید که آب استخر را سر زمان مشخص کلر زنی و میکروب زدایی و گند زدایی می‌کنند. روش‌های زیادی برای تمیز کردن و گند زدایی آب وجود دارد که گند زدایی و از بین بردن آلودگی‌های آب استخر هلال احمر شیروان توسط کلر می‌باشد که یکی از بهترین روش‌ها می‌باشد. در این شرایط دیگر نیاز نیست تا شما نگران آلودگی‌های آب باشید. ما در ادامه اطلاعاتی را در مورد امکانات و ویژگی‌های استخر هلال احمر شیروان در اختیار شما قرار خواهیم داد برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

امکانات و ویژگی‌های استخر هلال احمر شیروان

استخر هلال احمر شیروان دارای امکانات بسیار زیادی می‌باشد که توانسته است ورزشکاران و مراجعین بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این استخر فوق العاده دارای کافی شاپ و بوفه می‌باشد که مراجعین و ورزشکاران می‌توانند هر نوع غذا چه غذای گرم و چه غذای سرد و هر نوع نوشیدنی گرم و سردی را که می‌خواهند علاوه بر انواع خوراکی‌ها از این بوفه‌ها و کافی شاپ‌ها خریداری کنند و در همان جا میل کنند. این موضوع سبب شده است تا دیگر در استخر کسی احساس ضعف و گرسنگی نکند. این استخر فوق العاده دارای سونا بخار و سونای خشک و جکوزی می‌باشد که در ابعاد نسبتاً بزرگی ساخته شده‌اند. در مقابل سونا و جکوزی حوضچه آب سرد وجود دارد که مراجعین پس از استفاده از سونا و جکوزی می‌توانند با رفتن در حوضچه آب سرد گردش خون را در بدن خود به شدت تقویت کنند زیرا این روش مانند یک ماساژ فوق العاده عمل می‌کند.

این استخر فوق العاده دارای استخر آقایان و استخر خانم‌ها و استخر کودکان به صورت جدا و مجزا می‌باشد. استخر شنا و استخر آب درمانی در این مجموعه آبی فوق العاده جدا می‌باشد و افرادی که می‌خواهند برای آب درمانی مانند ورزش کردن در آب و راه رفتن در آب به این مجموعه بیایند باید به بخش استخر آب درمانی بروند. در بخش استخر آب درمانی افرادی هستند که می‌توانند شما را راهنمایی کرده و حرکات درست را به شما آموزش دهند. علاوه بر این مواردی که گفته شد استخر هلال احمر شیروان دارای اتاق ماساژ می‌باشد که افرادی که دچار گرفتگی رگ و عضلات هستند می‌توانند با مراجعه به اتاق ماساژ مشکلات این چنینی خود را حل کنند و انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی را دریافت کنند. علاوه بر آن افرادی که دچار گرفتگی عضلات و درد مفاصل شده اند نیز می‌توانند با انجام ورزش در آب و آب درمانی و علاوه بر آن ماساژ گرفتن این مشکلات خود را حل کنند.

استخر هلال احمر شیروان دارای سیستم گند زدایی توسط کلر می‌باشد و آبی بسیار تمیز و شفاف را دارد و جز تمیزترین استخرهای این منطقه به حساب می‌آید. این استخر دارای سرویس بهداشتی بسیار تمیز و حمام بزرگی می‌باشد که قبل و بعد از شنا کردن برای مراجعین بسیار کاربردی می‌باشد. علاوه بر آن این استخر هلال احمر شیروان دارای رختکنی بسیار بزرگ و کمدهای بزرگی برای قرار دادن وسیله‌ها مانند لباس‌ها و کیف می‌باشد. استخر هلال احمر شیروانی یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای خراسان شمالی به حساب می‌آید که مراجعین بسیار زیادی را دارا می‌باشد و ورزشکاران بسیار زیادی به این استخر فوق العاده می‌روند.

استخرهای خراسان شمالی

استخر سجاد مشهد : استخر سجاد یکی از نزدیک‌ترین استخرها به مجموعه آبی هلال احمر شیروان می‌باشد که این استخر هم از امکانات بالایی برخوردار است و جز بهداشتی ترین و تمیزترین استخرهای این منطقه به حساب می‌آید که مراجعین زیادی را دارد و ورزشکاران بسیار زیادی هم برای آموزش و هم برای شنا به این مجموعه آبی فوق العاده می‌رود. استخر سجاد مشهد دارای سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حوضچه آب سرد و حمام سنتی یا همان حمام ترکی می‌باشد. این استخر امکانات دیگری را مانند بوفه و کافی شاپ و فروشگاه لوازم ورزشی نیز دارد. این استخر دارای سیستم تصفیه آب فوق العاده‌ای می‌باشد که آب این استخر را دائماً تمیز و شفاف نگه می‌دارد.

استخر ماهان شیروان خراسان شمالی : استخر ماهان یکی دیگر از بهترین استخرهای منطقه شیروان خراسان شمالی به حساب می‌آید که جز مجهزترین و تمیزترین استخرهای این منطقه می‌باشد و مراجعین بسیار زیادی را هم برای تفریح و هم برای آموزش شنا و انجام ورزش‌های در آب دارا می‌باشد. افرادی که می‌خواهند برای آب درمانی به استخرها بروند به آنها پیشنهاد می‌شود که این استخر فوق العاده را حتماً مد نظر داشته باشند. استخر ماهان دارای سونا خشک و بخار و جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام ترکی و کافی شاپ و بوفه و استخر کودکان می‌باشد. سیستم تصفیه آب این استخر پیشرفته می‌باشد و شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان آلودگی‌ها و میکروب‌ها از طریق آب به بدن شما انتقال پیدا نخواهد کرد و شما دچار مریضی‌هایی مانند بیماری‌های عفونی نخواهید شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه