آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

301 بازدید


بهترین استخرهای شریعتی تهران

امروز استخرها یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین مکان‌ها برای تفریح و ورزش به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی اعم از بزرگسالان و کودکان به آن علاقمند هستند و برای تفریحات و ورزش و شنا به آنجا مراجعه می‌کنند. امروزه استخرها و مجموعه های آبی جز بهترین و عالی ترین تفریحات به حساب می‌آیند که می‌تواند برای بدن شما به شدت مفید باشد و ساعات و لحظات خوشی را برای شما بسازد. علاوه بر تفریحات آبی امروزه افراد بسیار زیادی برای آب درمانی و ورزش کردن در آب و از بین بردن درد عضلات به استخرها مراجعه می‌کنند. علاوه بر این موارد افراد بسیار زیادی برای سونا و جکوزی نیز به استخرها می‌آیند که برای بدن بسیار مفید است.

اما یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم است تا به آن توجه داشته باشید این است که به استخری مراجعه کنید که از بهداشت آن مطمئن باشید و بدانید که آب آن استخر به طور دائم در حال تمیز شدن و کلر زنی می‌باشد و علاوه بر آن سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها نیز از کیفیت و بهداشت بالایی برخوردار باشد تا هیچ گونه بیماری‌ و آلودگی از آن به بدن مراجعه کنندگان وارد نشود . زیرا در صورتی که شما به استخری مراجعه کنید که بهداشت در آن رعایت نشود بیماری‌های بسیار زیادی به وجود می‌آید که بسیار خطرناک است و می‌تواند سلامت شما را تا حد زیادی به خطر بیندازد مانند بیماری‌های عفونی که به بسیاری از افراد انتقال پیدا می‌کند و می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی بشود  به همین دلیل در انتخاب استخر این مورد یکی از اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید. و هنگامی که از بهداشت و تمیزی آن مطمئن نبودید نباید به آن مراجعه کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد استخرها برای افرادی که قصد آزاد کردن ذهن خود را از مشکلات و دغدغه‌ها دارند بسیار مناسب می‌باشد و می‌توانند با مراجعه به استخرها و شنا کردن و تفریحات آبی استرس ها و مشکلات را از ذهن خود دور کنند و ساعاتی را بدون هیچ استرس و دغدغه‌ای با شنا کردن و ورزش بگذرانند و به خود کمک کنند تا بتوانند تمرکز خود را بالاتر ببرند. ما در ادامه قصد داریم تا در مورد استخر چمران عبدو تهران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و شما را با این استخر آشنا کنیم و تمام امکانات و ویژگی‌های آن را برای شما توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر چمران بولینگ عبدو تهران

استخر و مجموعه آبی بولینگ عبدو تهران مجموعه ای بسیار بی‌نظیر و با امکانات عالی برای ورزش و شنا و تفریح می‌باشد و مجموعه آبی بسیار بزرگی در تهران به حساب می‌آید که آقایان و خانم‌ها می‌توانند از این استخر فوق العاده استفاده کنند . در این استخر بخش جدایی برای کودکان در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید فرزندان خود را در قسمت مخصوص کودکان بگذارید تا در مکان مناسب برای آنها و عمق مناسبی که برای کودکان در نظر گرفته شده است شنا کند و به تفریحات آبی بپردازند. این استخر فوق العاده برای مراجعین خود در برخی مواقع تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرد که شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما از این تخفیف‌ها با خبر بشوید. برای خرید بلیط‌های تخفیف‌دا مجموعه آبی و استخر بولینگ عبدو تهران می‌توانید با مراجعه به سایت ما این بلیط‌های تخفیف‌دار را خریداری کنید و به همراه خانواده و دوستان خود به این مجموعه ابی و استخر فوق العاده بروید و روزی بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

استخر بولینگ عبدو تهران دارای فضای بسیار تمیز و بهداشتی می‌باشد که توانسته است آن را به یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین استخرهای شهر تهران تبدیل کند. زیرا در این استخر فوق العاده آب استخر سر زمان مشخص شده کلر زنی می‌شود و سیستم گند زدایی آب با استفاده از کلر می‌باشد که تمام میکروب‌ها و آلودگی‌ها را از بین می‌برد و آب را کاملاً تمیز و شفاف می‌کند. یکی دیگر از مواردی که در بهداشت استخر را بسیار مهم است تمیزی سرویس بهداشتی و حمام‌ها می‌باشد. زیرا در صورتی که سرویس بهداشتی و حمام‌ها آلوده باشد و به طور دائم تمیز نشود ممکن است آلودگی‌های بسیار زیادی در آن بماند و افراد بسیار زیادی در معرض این آلودگی‌ها قرار بگیرند و بیمار بشوند که این مورد بسیار خطرناک است. ما در ادامه قصد داریم تا شما را با امکانات و ویژگی‌های این استخر بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید تا با امکانات این استخر فوق العاده بیشتر آشنا شوید.

امکانات استخر چمران بولینگ عبدو تهران

 استخر بولینگ عبدو تهران با داشتن رختکنی بسیار بزرگ و تمیز و با داشتن کمدهای بسیار زیاد می‌تواند نیاز مراجعین خود را برای قرار دادن وسیله ها در داخل آن برطرف کند. حمامی که برای مراجعین در نظر گرفته شده است مکانی بسیار تمیز و بزرگ می‌باشد که دائما ضد عفونی می‌شود و به هیچ عنوان خطر دچار شدن به بیماری‌ها و آلودگی‌ها در آن وجود ندارد. سرویس بهداشتی و دوش‌های این حمام از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد.

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد استخر بولینگ عبدو تهران یکی از مجهزترین و بهترین استخرهای شهر تهران به حساب می‌آید که دارای امکانات عالی ای می‌باشد. این استخر فوق العاده دارای صندوق امانات و کمد و حمام و دستشویی بسیار تمیز و امکانات دیگری می‌باشد که توانسته است ان را به یکی از بهترین استخرهای تهران تبدیل کند. استخر بولینگ عبدو تهران دارای مجموعه سونا با امکانات بسیار کاملی مانند سونای خشک با ابعاد بسیار بزرگ و سونا بخار بسیار بزرگ و مجهز با ظرفیت بالا و جکوزی  و حوضچه آب سرد در مقابل آن، حمام سنتی یا همان حمام ترکی، استخر کودکان،  کافی شاپ،  بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی و... را دارا می‌باشد که جز بهترین و فوق العاده‌ترین امکانات این استخر به حساب می‌آید و مراجعه کنندگان بسیار زیادی برای این امکانات و این موارد به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند.

این استخر دارای اتاق ماساژ می‌باشد که انواع ماساژ تایلندی و سوئدی و ریلکسی و سنگ داغ و بسیاری از ماساژ‌های دیگر را انجام می‌دهد و شما می‌توانید در صورتی که دچار گرفتگی عضلات و مفاصل شده‌اید و به ماساژ نیاز دارید با مراجعه به اتاق ماساژ این استخر روز خوبی را تجربه کنید. اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین  امکانات و ویژگی‌های این مجموعه آبی را برای شما معرفی کنیم قطعاً گزینه بعدی ما تونل مه پاش آب می‌باشد. این تونل بسیار جذاب می‌تواند تجربه و لذتی فراموش نشدنی را در یک مجموعه آبی برای شما به بسازد . همانطور که  گفته  شد در کنار این استخر کافی شاپ‌ها و فست فودی وجود دارد که با انواع غذاهای سرم و گرم و نوشیدنی‌های متنوع می‌توانند تجربه ای بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد و علاوه بر آن فروشگاه‌های لوازم ورزشی امکانات خوبی را مانند مایو و عینک شنا و گوش گیر و حوله و شامپو و بسیاری از موارد دیگر را دارا می‌باشد که برای ورزشکاران و مراجعین بسیار مناسب می‌باشد.

استخرهای شریعتی تهران

ما در این بخش قصد داریم تا برخی از نزدیک‌ترین استخرهای نزدیک به این مجموعه را برای شما معرفی کنیم:

استخر باربد : استخر باربد تهران یکی از استخرهای  فوق العاده و بسیار مجهز شهر تهران به حساب می‌آید که امکانات بسیار زیادی را برای مراجعین خود ارائه می‌کند و دارای سونا خشک و سونا بخار و حمام ترکی و جکوزی می‌باشد و علاوه بر آن دارای بوفه و کافی شاپ و پارکینگ نیز می‌باشد.

استخر طلوع شادی : اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین استخرهای نزدیک به استخر بولینگ عبدو تهران را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما استخر طلوع شادی می‌باشد که دارای امکانات بسیار زیاد و فوق العاده‌ای می‌باشد و جز مجهزترین و تمیزترین استخرهای این منطقه به حساب می‌آید. این استخر دارای سونا خشک و بخار و جکوزی و پارکینگ و کافی شاپ می‌باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه