آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

238 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای نیشابور

استخرها جز بهترین مکان‌ها هم برای ورزش و هم برای تفریحات به حساب می‌آیند که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان کاملاً مناسب می‌باشد و آنها می‌توانند اوقات بسیار خوش و پرهیجانی را در استخرها بگذرانند و از امکانات ویژه آن استفاده کنند. در استخرهای بسیاری کلاس‌های آموزش شنا برگزار می‌شود که برای افرادی که می‌خواهند در زمینه شنا حرفه‌ای بشوند و بتوانند در آینده به عنوان غریق نجات و یا مربی شنا فعالیت کنند بسیار مناسب می‌باشد و علاوه بر آن ورزشکاران بسیار زیادی برای حرفه‌ای شدن در شنا و برای شرکت در مسابقات شنا می‌توانند مشغول به آموزش‌های حرفه‌ای بشوند تا بتوانند کسب مقام و رتبه کنند. علاوه بر آن کودکان بسیار زیادی به شنا کردن و استخر علاقمند هستند و والدین آنها می‌توانند با آوردن کودکان خود به استخر روزی بسیار پرهیجان را برای آنها بسازند و علاوه بر آن تفریحی را برای کودکان خود در نظر بگیرند که برای سلامت آنها مفید می‌باشد.

استخرها مکان بسیار مناسبی برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند از دغدغه‌ها و مشکلات خود ساعاتی رها باشند. افرادی که مشکلات و دغدغه‌های ذهنی دارند می‌توانند با رفتن به استخر و شنا کردن به ذهن خود را آزاد کنند و برای ساعتی هیجان زیادی را تجربه کنند و بتوانند تمام خستگی‌ها را از خود دور کنند. در بسیاری از استخرها سالن‌های ماساژی وجود دارد که می‌توان با مراجعه کردن به آن تمام گرفتگی‌ها و گرفتگی‌ها را از بدن دور کرد و برای افرادی که دچار گرفتگی عضلات و گرفتگی رگ شده‌اند بسیار مناسب می‌باشد. استخرها مکان بسیار مناسبی برای آب درمانی می‌باشد و بسیاری از پزشکان برای بیمارانی که دچار مشکلاتی مانند آرتروز و گرفتگی عضلات و درد مفاصل می‌باشند راه رفتن در آب و شنا کردن در آب را پیشنهاد می‌کنند. در برخی مواقع که برخی از افراد دچار شکستگی پا می‌شوند نیز پس از بهبودی و باز کردن گچ پزشکان به آنها پیشنهاد می‌کنند تا برای بهبودی کامل آب درمانی را امتحان کنند. علاوه بر آن آب درمانی برای رفع کمردرد و پادرد افراد سالمند بسیار مناسب می‌باشد و آنها می‌توانند برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات جدی این روش درمانی را امتحان کنند.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین استخرهای نیشابور و علاوه بر آن توضیحاتی در مورد استخر دانشگاه آزاد نیشابور برای شما بدهیم و شما را با این استخرها بیشتر آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر دانشگاه آزاد نیشابور

 استخر دانشگاه آزاد نیشابور در بلوار پژوهش واقع شده است که بهترین مجموعه آبی‌های شهر نیشابور به حساب می‌آید. استخر دانشگاه آزاد نیشابور به دلیل داشتن امکانات و ویژگی‌های بسیار فوق العاده توانسته است به عنوان بهترین و مجهزترین مجموعه آبی این شهر شناخته شود و ورزشکاران و افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این مجموعه آبی فوق العاده دارای سیستم تصفیه آب بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد که آب این استخر بسیار تمیز و شفاف می‌باشد و جز تمیزترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که تمیز بودن و پاکیزگی آب یک استخر در انتخاب آن حرف اول را می‌زند و بسیار مهم است تا شما استخری را انتخاب کنید که از لحاظ بهداشت در درجه بسیار بالایی قرار داشته باشد. این استخر فوق العاده اداره سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیزی می‌باشد و آب این استخر سر زمان مشخص کلرزنی و ضدعفونی می‌شود به همین دلیل شما دیگر نگران کثیف بودن آب و بیماری‌هایی که ممکن است از آب انتقال پیدا کند نخواهید بود. زیرا در صورتی که آب استخر کثیف و آلوده باشد ممکن است بیماری‌های عفونی بسیار زیادی انتقال پیدا کند.

این استخر فوق العاده دارای یک پارکینگ رایگان بسیار بزرگ می‌باشد و تمامی مشتریان و ورزشکارانی که به این مجموعه آبی می‌آیند می‌توانند ماشین خود را در این پارکینگ قرار دهند و دیگر نگران جای پارک آن نباشند. مجموعه آبی دانشگاه آزاد نیشابور دارای یک لابی بسیار بزرگ و مجلل می‌باشد که می‌تواند توجه مشتریان را به سمت خود جلب کند. این استخر فوق العاده مدیریت و پرسنلی بسیار خوش برخورد و مسئولیت پذیر دارا می‌باشد که یکی از نکات مثبت آن به حساب می‌آید. پرسنل این مجموعه آبی تمام توان خود را در بهبود کیفیت خدمات این مجموعه آبی می‌گذارند و سعی بر این دارند تا همیشه جز بهترین‌ها بمانند. هنگامی که شما بلیط را تهیه کردید می‌توانید کفش‌های خود را به کفشداری تحویل بدهید و کلید کمد خود را دریافت کنید.

این مجموعه آبی دارای کمدهای بسیار زیادی در تعداد بالا و اندازه بزرگی را دارا می‌باشد که ورزشکاران و مشتریان می‌توانند لباس‌ها و کیف و حوله خود را در این کمدها قرار دهند و دیگر وسیله‌های خود را نیز آنجا بگذارند و کلید کمد را همراه خود ببرند. علاوه بر آن اگر مراجعین وسیله‌های ارزشمندی مانند طلا و ساعت و تلفن همراه را همراه خود آورده‌اند می‌توانند آن را به صندوق تحویل دهند و در آخر وسیله‌های خود را تحویل بگیرند. همچنین باید گفته شود که این رختکن ها ۱۸۰ کمد شیک و بسیار بزرگ را دارا می‌باشد که امنیت آن بسیار بالا می‌باشد. تمامی این کمدها قفل و رمز دارد و مراجعین  می‌تواند وسیله‌های خود را با اطمینان خاطر در آن قرار دهند. ما در ادامه در مورد ویژگی‌ها و امکانات این استخر توضیحاتی را برای شما خواهیم داد.

امکانات استخر دانشگاه نیشابور

استخر دانشگاه آزاد نیشابور بهترین استخر این شهر می‌باشد که امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان و ورزشکاران خود در نظر گرفته است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. این استخر فوق العاده دارای یک رختکن بسیار بزرگ همراه با کمدهای بسیار زیادی می‌باشد که مراجعین می‌توانند وسیله‌های خود را در آن قرار دهند و اطمینان خاطر داشته باشند که به هیچ عنوان وسیله‌های آنها گم نمی‌شود زیرا این کمدها دارای قفل و رمز می‌باشد. علاوه بر آن این مجموعه آبی فوق العاده دارای سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد و آب این استخر نیز به شدت تمیز بوده و سر زمان مشخص کلر زنی و ضدعفونی کرده می‌شود. ابعاد استخر بزرگسالان این مجموعه  طول ۲۵ متر و عرض ۱۷ متر می‌باشد اینکه فضای بزرگ و مناسبی برای شنا کردن و برای افرادی می‌باشد که برای آب درمانی و ورزش در آب به این مجموعه آمده‌اند. افرادی که می‌خواهند برای شنا کردن به این مجموعه بیایند می‌توانند در قسمت عمیق آن شنا کنند و افرادی که قصد راه رفتن و ورزش کردن در آب را دارند می‌توانند در قسمت کم عمق آب مشغول به انجام این کار شوند.

در این استخر فوق العاده کلاس‌های مختلف آموزش شنا و ورزش در آب و آب درمانی و علاوه بر آن تمرینات تیم شنای شهرستان نیشابور و برگزاری مسابقات انجام می‌شود که یکی دیگر از کاربردها و مزیت‌های این مجموعه آبی به حساب می‌آید. این مجموعه آبی دارای سقف بسیار بلند و سیستم گرمایشی بسیار مناسب می‌باشد که می‌تواند هوای فضای داخل سالن را کاملاً معتدل نه بسیار گرم و نه بسیار سرد نگه دارد. این مجموعه آبی دارای سرسره بازی کودکان و استخر مناسب کودکان می‌باشد که می‌تواند آنها را بسیار سرگرم کرده و تفریحات بسیار جذابی را برای آنها به ارمغان بیاورد. والدین کودکان می‌توانند کودکان خود را در بخش مخصوص کودکان بگذارند و خودشان در دیگر قسمت‌های استخر مشغول به تفریح و شنا بشوند.

این استخر دارای امکاناتی مانند سونا بخار و جکوزی ۱۰ نفره و سونا خشک و بخار ۲۰ نفره و حوضچه آب سرد می‌باشد. این مجموعه دارای حمام سنتی و حمام ترکی می‌باشد و علاوه بر آن دارای اتاق ماساژ می‌باشد که انواع ماساژهای تایلندی و سوئدی و ماساژ‌هایی برای درمان را انجام می‌دهند که برای افرادی که دارای دردهای عضلانی و گرفتگی رگ هستند بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر آن این استخر دارای بوفه و کافی شاپ می‌باشد که ورزشکاران و مشتریان می‌توانند با مراجعه به آن انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را تهیه کنید.

استخرهای نیشابور

استخر فجر نیشابور: استخر فجر نیشابور یکی از بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید که امکانات فوق العاده ای را دارا می‌باشد و برای افرادی که می‌خواهند آموزش شنا ببینند بسیار مناسب می‌باشد. این استخر امکاناتی مانند استخر کودکان و سونا و جکوزی می‌باشد.

استخر توانیر نیشابور: استخر توانیر نیشابور جزو بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید که امکاناتی مانند استخر کودکان و سونا و جکوزی و حمام ترکی و پارکینگ دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه