آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

177 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای روباز تهران

استخرها مکانی بسیار فوق العاده و سرگرم کننده می‌باشد که می‌توان برای موارد بسیار زیادی مانند ورزش و تفریح، آب درمانی، آموزش شنا، سرگرمی و بسیاری از موارد دیگر به آنها مراجعه کرد. استخرها علاقمندان بسیار زیادی از کودکان تا بزرگسالان را دارا می‌باشد و یک تفریح بسیار سالم و فوق العاده به حساب می‌آید که می‌تواند علاوه بر هیجاناتی که دارد برای بدن شما نیز مفید باشد و یک ورزش خوب به حساب بیاید. بسیاری از افراد برای رها کردن ذهنشان از مشغله‌ها و مشکلات و از بین بردن استرس خود به استخرها مراجعه می‌کنند و از این طریق می‌توانند ساعاتی خوش و به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند و از طرفی دیگر ذهن خود را از دغدغه‌هایشان و مشکلاتشان دور کنند.

استخرهای روباز همیشه طرفداران بسیار زیادی را داشته است و مکان بسیار مناسبی برای آفتابگیری و تفریح به حساب می‌آید و می‌تواند حال شما را به شدت خوب کند. باید گفته شود که تعداد استخرهای روباز آقایان در شهر تهران از استخرهای روباز بانوان بیشتر می‌باشد به دلیل اینکه زیرسخت‌های مناسبی برای ساخت استخرهای روباز بانوان هنوز به وجود نیامده است. ما در ادامه قصد داریم تا چند مورد از بهترین استخرهای روباز تهران را به شما معرفی کنیم و شما را با خدمات و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر روباز ۴ فصل باشگاه انقلاب

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین استخرهای روباز شهر تهران و علاوه بر آن یکی از بهترین استخرهای کشور استخر روباز ۴ فصل باشگاه انقلاب می‌باشد که در انتهای بزرگراه کردستان واقع شده است. استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب بزرگترین بخش مجموعه انقلاب به حساب می‌آید و در چندین سال اخیر طبق نظر کاربران آن بهترین استخر روباز تهران انتخاب شده است. لازم به ذکر است هزینه این استخر نسبت به دیگر استخرهای روباز تهران کمی بالاتر می‌باشد اما باید گفته شود که امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد این قیمت را برای آن مناسب کرده است و سبب شده است تا افراد بسیار زیادی به این استخر فوق العاده برای تفریح و شنا مراجعه کنند. استخر روباز ۴ فصل گاه انقلاب تنها برای آقایان می‌باشد.

آدرس : تهران، اتوبان چمران، جنب نمایشگاه بین المللی ،ضلع جنوبی مجموعه فرهنگی ورزش انقلاب

استخر روباز بلوط

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین استخرهای روباز شهر تهران را به شما معرفی کنیم قطعاً گزینه بعدی ما استخر روباز بلوط می‌باشد. استخر روباز بلوط نیز تنها برای آقایان قابل استفاده می‌باشد و خانم‌ها اجازه استفاده از آن را ندارند. لازم به ذکر است استخر روباز بلوط به گفته بسیاری از افراد و کاربران گران‌ترین استخر روباز شهر تهران می‌باشد و این هزینه بالا بیشتر به دلیل شرایط محیطی بسیار فوق العاده و مشهور آن می‌باشد.

 استخر روباز بلوط در ولنجک واقع شده است که شرایط آب و هوایی و محیطی بسیار فوق‌العاده‌ای را دارد. پرسنل و مدیریت این استخر به شدت مسئولیت پذیر و خوش برخورد هستند و باید گفته شود که نظافت و بهداشت به طور کامل در این استخر رعایت می‌شود و شما نیاز نیست تا نگران هیچگونه بیماری‌ها و آلودگی‌هایی باشید که از طریق آب منتقل می‌شود. سیستم گند زدایی در استخر بلوط توسط کلر می‌باشد که آب را کاملا شفاف و زلال می‌کند.

آدرس: خیابان ولنجک، خیابان یمن ،بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی، سمت چپ باغ کشاورزی ،مجتمع بلوط

استخر روباز ارم

استخر روباز ارم یکی از استخرهایی می‌باشد که در شهر تهران جز بهترین‌ها به حساب می‌آید و قطعاً شما نام آن را شنیده‌اید و ممکن است که به آن مراجعه کرده باشید. استخر روباز ارم برای بانوان طراحی شده است و بانوان این امکان را دارند تا بتوانند همه روزه از امکانات فوق العاده این استخر بهره‌مند شود. این استخر دارای فضای بسیار خوبی می‌باشد و محیطی بسیار جذاب را دارد. پرسنل استخر روباز ارم بسیار خوش برخورد و مسئولیت پذیر هستند و شما می‌توانید هرگونه مشکلی که برایتان پیش آمد را با کمک گرفتن از آنها حل کنید.

این استخر یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرها به حساب می‌آید به دلیل اینکه نظافت در آن به طور کامل رعایت می‌شود و آب دائماً در حال کلرزنی و گند زدایی می‌باشد و به هیچ عنوان آب آلوده نمی‌باشد تا سبب مریضی‌های عفونی که از طریق آب منتقل می‌شود باشد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر یک روز به یاد ماندنی و بسیار جذاب را در استخر روباز ارم تجربه کنید.

آدرس: تهران، اتوبان شیخ فضل الله، بعد از پل ستاری، جنب خروجی اتوبان باکری پارک ارم شهربازی شماره ۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه