آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

191 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای بانوان در تهران

بهترین استخرهای بانوان در تهران

امروزه استخرها یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین مکان‌ها برای تفریح و ورزش به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی از بزرگسالان و کودکان به آن علاقمند هستند و برای تفریحات و ورزش و شنا به آنجا مراجعه می‌کنند. امروزه استخرها جز بهترین و عالی ترین تفریحات به حساب می‌آیند که می‌تواند برای بدن شما به شدت مفید باشد و ساعات و لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر تفریحات آبی امروزه افراد بسیار زیادی یادگیری و آموزش شنا می‌باشد که بسیاری از افراد برای یادگیری شنا به استخرها مراجعه می‌کنند تا آموزش ببینند.

استخرها یکی از مهیج‌ترین و لذت بخش‌ترین تفریحات در روزهای گرم سال به حساب می‌آید. ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین استخرهای بانوان در تهران را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌ها و مشخصات آن را برای شما توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و آشنایی با بهترین استخرهای بانوان در تهران تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

استخر یاس پاسداران ویژه بانوان

یکی از بهترین استخرهای بانوان تهران که طرفداران بسیار زیادی را دارد استخر یاس پاسداران می‌باشد. اولین چیزی که در هر استخری توجه افراد را به خود جذب می‌کند تمیزی و بهداشت آن استخر می‌باشد. استخر یاس پاسداران با استفاده از تصفیه کلر ژاپنی میکروب زدایی آب را انجام می‌دهد و آب را کاملاً شفاف و تمیز را می‌کند استخر یاس پاسداران یکی از تمیزترین و بهداشتی‌ترین استخرها به حساب می‌آید که گند زدایی آب آن سر زمان مشخص و به طور منظم توسط کلر انجام می‌شود و علاوه بر اون فضای داخلی استخر و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها به طور دائم در حال ضدعفونی شدن و تمیز شدن می‌باشند. به همین دلیل شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اینکه به هیچ عنوان در آبی آلوده دچار بیماری نمی‌شوید شنا کنید.

در این مجموعه آبی ورزش‌هایی مانند ورزش‌های هوازی و ایروبیک در آب و هیدروتروپی آب درمانی انجام می‌شود که افرادی متخصص در این رشته وجود دارند تا بتوانند شما را راهنمایی کنند. این استخر فوق العاده امکاناتی مانند استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک و سونا بخار، حمام سنتی، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، بوفه، رستوران، کافی شاپ، اتاق ماساژ ، پارکینگ و بسیاری از موارد دیگر را دارا می‌باشد که توانسته است آن را به یک استخر فوق العاده و با امکانات عالی تبدیل کند.

آدرس: تهران، خیابان پاسداران ، جنب نیستان نهم

استخر سان رایز ( چهار فصل انقلاب )

استخر چهار فصل انقلاب یکی از پرطرفدارترین و بهترین استخرها به حساب می‌آید که دارای امکانات فوق العاده‌ای می‌باشد. اگر شما به دنبال فضایی آرام و دلنشین و بسیار جذاب برای به ارمغان آوردن یک روز به یاد ماندنی و پرهیجان دارید استخر سان رایز یک گزینه بسیار فوق العاده برای شما به حساب می‌آید که دارای امکانات بسیار خوب و فوق العاده‌ای می‌باشد که توانسته است آن را به یکی از بهترین استخرهای بانوان در تهران تبدیل کند.

نظافت در این به خوبی انجام می‌شود و تمام فضای داخلی استخر و آب استخر ضدعفونی می‌شود. این استخر فوق العاده دارای امکانات خوب و بی‌نظیری مانند حوضچه آب سرد، استخر آب درمانی، جکوزی، استخر بزرگسالان، ایروبیک در آب، سونا خشک، سونا بخار، حمام سنتی یا حمام ترکی،  بوفه، اکوا اسپینینگ، آموزش خصوصی،  آموزش شنا، رختکن مجزا، تراس آفتاب، فروشگاه لوازم ورزشی و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد که توانسته است آن را به یک استخر فوق العاده تبدیل کند.

آدرس: تهران ،اتوبان چمران شمالی، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی آفتاب

استخر روباز بانوان اکباتان

استخر اکباتان یکی از پرطرفدارترین و بهترین استخرهای مخصوص بانوان می‌باشد که افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند و طرفدار آن هستند. این استخر فوق العاده دارای فضای بسیار زیبا و دلنشین می‌باشد و استخری روباز است به همین دلیل افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند تا بتوانند روزی بسیار زیبا و به یاد ماندنی را برای خود بسازند. جالب است بدانید که استخر اکباتان یک ساحل شیمی بسیار زیبا و جذاب را دارد که مساحت آن ۳۰۰۰ متر مربع می‌باشد و علاوه بر آن سرسره‌های آبی و استخر کودکان، ساحل شنی ،تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن در کنار استخر جز بهترین و فوق العاده‌ترین امکانات آن به حساب می‌آید.

علاوه بر تمام مواردی که گفته شد استخر اکباتان خدماتی مانند سالن زیبایی، سالن ماساژ با ماساژورهای کاملاً حرفه‌ای ، فروشگاه لوازم ورزشی، کافی شاپ، بوفه، رستوران و بسیاری از موارد دیگر را دارا می‌باشد. لازم به ذکر است ورود پسر بچه‌های بالای ۲ سال به این استخر ممنوع می‌باشد و مهم است تا به این قضیه توجه داشته باشید.

آدرس: تهران ، شهرک اکباتان ،خیابان نفیسی، فاز ۳ خیابان شکوری شرقی، استخر اکباتان

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه