آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

138 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین پارک های آبی مشهد

پارک‌های آبی، مکان‌هایی هستند که به صورت اصلی برای انجام فعالیت‌های آبی و تفریحی ساخته شده‌اند. این مکان‌ها معمولاً دارای وسیله‌های بازی آبی، استخرهای موج، استخرهای شنا، مناطق آبی بازی برای کودکان و نوجوانان، و مناطق استراحت و تفریح بر روی آب هستند. پارک‌های آبی دارای امکانات خوب و مناسبی برای مراجعین می‌باشد برای مثال دارای رستوران و کافی شاپ است و مراجعین می‌توانند در این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها انواع غذاها را میل کنند.
پارک‌های آبی معمولاً به عنوان یک مقصد تفریحی برای خانواده‌ها،  دوستان و توریست‌ها جذابیت دارند. این مکان‌ها علاوه بر اینکه فرصت برای سرگرمی و تفریح فراهم می‌کنند، به عنوان یک روش فعال برای تغییر فضای زندگی روزمره افراد نقش دارند و می‌تواند به آنها کمک کند تا بسیار شاداب‌تر بشوند و مشکلات و دغدغه و استرس و اضطراب را از خود دور کنند.

پارک‌های آبی در سراسر جهان به عنوان یک صنعت گردشگری و تفریحی مهم در نظر گرفته می‌شوند. این پارک‌ها ممکن است با امکانات رفاهی مختلف همچون رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و امکانات دیگر کامل شده باشند.
به عنوان یک مقصد تفریحی محبوب، پارک‌های آبی نقش مهمی در جذب گردشگران و تأمین درآمد برای صنعت گردشگری دارند. شهر مشهد یکی از شهرهای بسیار زیبا در کشور ایران می‌باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور ایران و توریست‌های زیادی از کشورهای همسایه به آن سفر می‌کنند. به همین دلیل است که شهر مشهد دارای مناطق گردشگری بسیار جذابی می‌باشد که پارک‌های آبی برخی از آنها به حساب می‌آید. شهر مشهد دارای پارک‌های آبی متعدد و با امکانات رفاهی فوق العاده‌ای می‌باشد که در ادامه قصد داریم تا برخی از آنها را برای شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد جز بهترین و فوق العاده‌ترین پارک‌های آبی شهر مشهد می‌باشد که در شهرک غرب (قاسم آباد) بلوار حجاب، نبش حجاب ۸ واقع شده است. پارک آبی ایرانیان مشهد دارای تجهیزات بسیار مهیج و فوق العاده‌ای برای بازی می‌باشد که می‌تواند ساعاتی بسیار هیجان انگیز و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

از جمله بازی‌های پارک آبی ایرانیان می‌توان به رودخانه خروشان، اسکی روی آب و موج سواری با تخته، استخر موج که موج‌های آن به بزرگی یک زمین فوتبال به ارتفاع سه و نیم متر است و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. یکی از جذاب‌ترین مواردی که در مورد پارک آبی ایرانیان مشهد وجود دارد، استفاده کردن از پستی و بلندی‌های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای ایجاد سرسره‌ها و تونل‌های پیچیده می‌باشد که بافت طبیعی این پارک باعث شده است که شما یک تجربه واقعی را داشته باشید که می‌تواند پارک آبی را برای شما مهیج‌تر کند‌.

پارک آبی ایرانیان مشهد هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده می‌باشد و در زمستان نیز فعالیت دارد. پارک آبی ایرانیان مشهد دارای امکانات فوق العاده‌ای مانند سرسره‌های آبی که بسیار مهیج و سرگرم کننده هستند می‌باشد. از دیگر امکانات فوق العاده این پارک آبی می‌توان به استخر موج، بوفه، جکوزی، سونای بخار و سونای خشک، رستوران، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، کافی شاپ، منطقه بازی کودکان، سرسره آبی و فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد شهر مشهد یکی از شهرهایی می‌باشد که دارای پارک‌های آبی بسیار زیادی است که پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی دیگر از بهترین و فوق العاده‌ترین پارک‌های آبی شهر مشهد می‌باشد. پارک ساحلی آفتاب مشهد در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و تا به امروز سابقه بسیار خوبی را داشته است. پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر مشهد می‌باشد و در مجاورت بازار بین المللی ستاد و مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده است.

مساحت پارک ساحلی آفتاب مشهد چیزی حدود ۱۵ هزار متر مربع می‌باشد که جز بزرگترین پارک‌های آبی مشهد به حساب می‌آید و یکی از پرجاذبه‌ترین مکان‌های توریستی و تفریحی در شهر مشهد را فراهم کرده است. بانوان و آقایان می‌توانند به صورت همزمان در بخش‌های مجزا و مخصوص خودشان در این پارک آبی فوق العاده حضور داشته باشند و این مورد برای افرادی که می‌خواهند به صورت خانوادگی در یک زمان به این پارک آبی بروند بسیار مناسب می‌باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد دارای امکانات فوق العاده و بی‌نظیری می‌باشد که توانسته است آن را به یکی از بهترین پارک‌های آبی مشهد تبدیل کند که این امکانات عبارتند از: ایستگاه رایگان مشاوره ورزش در آب با اساتید حرفه‌ای که تلاش می‌کنند ارائه دهنده بهترین خدمات در جهت سلامت و بهبود کیفیت زندگی شما باشند. از دیگر امکانات این پارک آبی می‌توان به استخر کودکان، استخر بزرگسالان،  سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، کافی شاپ، رستوران، بوفه، سالن بدنسازی، چایخانه سنتی، استخر نمک دریایی، غار نمک، حمام سنتی، امکانات جانبی مانند ماساژ و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

سرزمین موج‌های آبی مشهد

بیشک نام سرزمین موج‌های آبی مشهد به گوشتان خورده است و می‌دانید که بهترین و فوق العاده‌ترین پارک آبی مشهد به حساب می‌آید که دارای فضای بسیار بزرگ و امکانات بی‌نظیری است. لازم به ذکر است سرزمین موج‌های آبی اولین و یکی از بزرگترین پارک‌های آبی ایران به حساب می‌آید که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. سرزمین موج‌های آبی دارای دو فاز پارک آقایان و پارک بانوان می‌باشد و در عین حال یکی از بزرگترین پارک‌های آبی سرپوشیده در سراسر خاورمیانه به حساب می‌آید که وسعتی به اندازه یک شهرک را دارد.

مساحت آن چیزی حدود ۸۵۰۰ متر مربع و وسعت زیربنای این مجموعه معادل ۲۳ هزار متر مربع می‌باشد. سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای امکانات تفریحی فوق العاده مانند انواع سرسره‌های بسیار مهیج و جذاب می‌باشد و می‌تواند ساعاتی بسیار خوش را برای شما به ارمغان بیاورد.

سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای یکی از بزرگترین و مجهزترین حمام‌های ترکی ایران می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به این پارک آبی فوق العاده از امکانات این حمام ترکی نیز استفاده کنید. سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای دو پارکینگ بسیار بزرگ روباز می‌باشد که شما می‌توانید خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها قرار دهید و نگران جای پارک خودرویتان نباشید. سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای انواع سرسره‌های آهسته و سرعتی می‌باشد که بهترین و به نام‌ترین سازنده‌های پارک آبی در جهان در احداث آنها نقش داشته‌اند که تمامی این موارد دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشد و بهداشت به طور کامل در تمام قسمت‌های این مجموعه آبی رعایت می‌شود.

از مهمترین امکانات سرزمین موج‌های آبی مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرزمین موج‌های آبی مشهد دارای امکاناتی مانند انواع سرسره سرعتی، سرسره‌های آهسته، سرسره تورنادو، جت موج، سقوط آزاد، سرسره‌های تیوپی،  کامیکاز، چاله فضایی، سرسره تویستر، سرسره بومرنگ، استخر موج، استخر بزرگسالان، استخر کودکان، منطقه بازی کودکان، آکواپلی، رودخانه آرام، رودخانه خروشان، سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ و رستوران، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی و پارکینگ و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

سرزمین موج‌های خروشان

سرزمین موج‌های خروشان یکی دیگر از بهترین و فوق العاده‌ترین پارک‌های آبی شهر مشهد می‌باشد که در بلوار وکیل آباد و در ابتدای جاده شاندیز واقع شده است. سرزمین موج‌های خروشان دارای وسعت بسیار بزرگ و امکانات فوق العاده‌ای برای مراجعین خود می‌باشد که تمامی آنها توانسته است آن را به یکی از بهترین پارک‌های آبی تبدیل کند. لازم به ذکر است سرزمین موج‌های خروشان بزرگترین مجموعه آبی سرپوشیده در جهان در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع به عنوان نگین گردشگری شهر مشهد شناخته می‌شود.

در حال حاضر در سرزمین موج‌های خروشان بیش از ۶۳ سرسره مدرن و هیجان انگیز وجود دارد تمامی آنها توسط سازندگان حرفه‌ای انواع سرسره‌ها در پارک‌های آبی در سراسر جهان ساخته شده است به همین دلیل است که دارای امنیت بسیار زیادی می‌باشد. در این پارک آبی فوق العاده ۱۱۰۰۰ کمد تک برای آقایان و ۷۰۰۰ کمد تک مجزا برای بانوان به صورت همزمان در نظر گرفته شده است. ارتفاع سقف هر کدام از پارک‌های آبی آقایان و بانوان ۴۰ متر می‌باشد و هر کدام دارای سرسره‌های سقوط آزاد و سرعتی متعددی است که می‌توانید برای اولین بار تجربه بسیار مهیج و فوق العاده سقوطی متفاوت از ارتفاع بسیار زیاد را داشته باشید.

سرزمین موج‌های خروشان مشهد دارای امکاناتی مانند استخر بزرگسالان، استخر کودکان، رستوران، کافی شاپ، بوفه، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، منطقه بازی کودکان، حمام ترکی، سالن ماساژ، پارکینگ، غار نمک، ماساژ ماهی، اتاق بازی، استخر آب درمانی، انواع سرسره‌های آبی، استخر موج، سالن بدنسازی، حوضچه آب سرد، کارواش، فروشگاه لوازم ورزشی و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه