آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

105 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین پارک های آبی تهران

سالانه مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور ایران به شهر تهران سفر می‌کنند و توریست‌های بسیار زیادی از بسیاری از کشورهای مختلف به کشور ایران سفر می‌کنند و حتماً به شهر تهران که پایتخت زیبای کشور ما می‌باشد مراجعه می‌کنند. تهران به عنوان پایتخت کشور ایران دارای مراکز گردشگری و توریستی بسیار زیادی می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به پارک‌های آبی و استخرها اشاره کرد.

پارک‌های آبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی و توریستی، جاذبه‌های گردشگری مهمی در سراسر جهان به حساب می‌آید که تمامی شهرهای مهم و پایتخت‌ها دارای پارک‌های آبی بسیار مجهز و فوق العاده‌ای می‌باشند. این پارک‌ها با عرضه انواع سرگرمی‌های مربوط به آب، امکانات تفریحی فراوان، و نوآوری‌های فناورانه، تجربه‌ی یک سفر هیجان‌انگیز و به ارمغان آوردن لحظات شاد و خاطره‌‌انگیز را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

پارک‌های آبی به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی جهان، تجربه‌ای شاد و هیجان انگیز را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند. با توجه به نوآوری‌ها، امکانات و تنوع بالا در وسیله‌های بازی، پارک‌های آبی به عنوان یکی از بهترین تفریحات در جهان شناخته می‌شوند و می‌تواند خاطره بسیار دلنشین و جذاب را در سفرهای شما به ارمغان بیاورد و لحظات بسیار شادی را برای شما بسازد. در این ادامه، به معرفی برخی از بهترین پارک‌های آبی در شهر تهران پرداخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

اُ پارک تهران

اگر بخواهید به بهترین و بزرگترین پارک آبی در شهر تهران مراجعه کنید که امکانات بسیار خوب و فوق العاده‌ای را دارا می‌باشد، قطعاً پیشنهاد ما به شما اُ پارک تهران است. اُ پارک تهران یک پارک آبی بسیار فوق العاده برای بانوان و آقایان می‌باشد که دارای امکانات بسیار فوق العاده و بی‌نظیری است. این پارک آبی فوق العاده دارای سرسره‌های بسیار هیجان انگیز و سقوط آزاد و موارد این چنینی می‌باشد که می‌تواند تجربه بسیار فوق العاده و جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 برای بردن کودکان به این پارک آبی محدودیت‌هایی وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید برای مثال کودکانی که قد آنها زیر ۱۲۰ سانتی‌متر باشد بلیط خردسالان و در صورتی که قد آنها بالای ۱۲۰ باشد بلیط بزرگسالان را باید تهیه کنند. علاوه بر آن باید مادرانی که قصد دارند کودکانشان را به همراه خود در سانس بانوان به این پارک آبی ببرند توجه داشته باشند که از ورود کودکان پسر بالای ۳ سال همراه با مادر جلوگیری می‌شود.

این پارک آبی فوق العاده دارای فضای بسیار بزرگی می‌باشد و امکانات بی‌نظیر و فوق العاده‌ای را به مراجعین خود ارائه می‌کند .امکانات این پارک آبی عبارتند از: استخر بزرگسالان و استخر کودکان، منطقه بازی کودکان به صورت اختصاصی برای آنها، اتاق بازی، انواع سرسره‌های پرسرعت و کم سرعت، استخر موج، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، کافی شاپ و رستوران، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ... .

پارک آبی اکباتان

پارک آبی اکباتان یک پارک آبی ۵ ستاره در محله غرب تهران می‌باشد که این پارک آبی روباز مخصوص خانم‌ها می‌باشد و دارای امکانات بالایی است. این پارک آبی در زمینی آفتابی در ابعاد ۳۰ در ۵۰ متر مربع ساخته شده است. علاوه بر پارک آبی و دیگر امکاناتی که استخر دارا می‌باشد این مجموعه دارای ساحل شنی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع است. به همین دلیل خانم‌های بسیار زیادی برای آفتاب گرفتن به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند. آفتاب گرفتن در ساحل شنی این استخر تجربه بسیار جذاب و فوق العاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. از امکانات این استخر می‌توان به استخر روباز، استخر آفتاب و استخر روباز ۴ فصل اشاره کرد.

پارک آبی افق هلان تهران

پارک آبی افق هلان تهران یکی دیگر از بهترین پارک‌های آبی شهر تهران به حساب می‌آید که دارای امکانات خوبی است. پارک آبی افق هلان تهران مناسب آقایون و خانم‌ها می‌باشد و شیفت جداگانه‌ای را برای هر کدام دارا می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این پارک آبی فوق العاده لحظاتی بسیار خوش و ساعاتی شیرین را برای خود به ارمغان بیاورید و می‌توانید لحظاتی بسیار هیجان انگیز و دلنشین را در کنار دوستانتان و یا خانواده تجربه کنید. این پارک آبی فوق العاده دارای امکانات خوب و مناسبی می‌باشد که در ادامه به معرفی برخی از این امکانات خواهیم پرداخت.

امکانات پارک آبی هلان تهران عبارتند از: استخر بزرگسالان و استخر کودکان، سونای خشک و سونای بخار،جکوزی، کافی شاپ و رستوران، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، حوضچه آب سرد، سرسره‌های آبی هیجان انگیز با تنوع زیاد، سالن ماساژ، کلاس آموزش شنا، استخر آقایان و استخر بانوان، تونل آبی، فوتبال دستی، چاله فضایی، تلویزیون و پروژکتور و بسیاری از موارد دیگر که توانسته است این پارک آبی را به یکی از مجهزترین و بهترین پارک‌های آبی شهر تهران تبدیل کند.

استخر و سرسره آبی آدم و حوا

استخر و سرسره آبی آدم و حوا یک مجموعه آبی دوقلو می‌باشد که بانوان و آقایان به صورت همزمان می‌توانند از این مجموعه آبی فوق العاده استفاده کنند که یکی از نکات مثبت این مجموعه به حساب می‌آید زیرا افراد می‌توانند همراه با خانواده خود به این مجموعه آبی فوق العاده مراجعه کنند. استخر و سرسره آبی آدم و هوای تهران دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد و دارای کمدهای بسیار بزرگی برای قرار دادن وسیله‌های شما است. به محض ورود به استخر ابعاد بزرگ استخر بزرگسالان و سقف بلند و همچنین وجود دو عدد سرسره توجه شما را به شدت جلب می‌کند. استخر و سرسره آبی آدم و حوا دارای امکانات خوب و بی‌نظیری می‌باشد که در ادامه این امکانات را به شما معرفی خواهیم کرد.

سرسره آبی و استخر آدم و حوا شامل امکاناتی مثل: استخر کودکان و استخر بزرگسالان، سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، کافی شاپ و رستوران، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ بسیار بزرگ، حمام ترکی، استخر آب درمانی، تونل مه، سرسره آبی، حوضچه آب سرد، کلاس آموزش شنا،  آموزش غریق نجات،  سرسره سرعتی، استخر شنا، استخر بانوان، حمام سنتی، ورزش در آب، استخر همزمان دوقلو و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه