آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

648 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین حمام ترکی‌ در تهران

حمام ترکی در ابتدا جز سنت‌های قدیمی مردم کشور ترکیه بوده است که پس از مدتی توانسته است به دلیل فواید بسیار زیادی که دارد به بسیاری از کشورهای اطراف مانند کشور ایران نیز وارد شود و در میان مردم به شدت پرطرفدار و محبوب بشود. حمام ترکی فضایی می‌باشد که در آن گرما و رطوبت بسیار زیادی وجود دارد و بسیاری از پزشکان برای بیمارانی که دچار گرفتگی رگ و عضلات شده‌اند استفاده از حمام ترکی را پیشنهاد می‌کنند تا بتوانند با دوش آب گرم و ماساژ گرفتن در حمام مشکلات این چنینی خود را حل کنند. علاوه بر آن حمام ترکی دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می‌باشد که در قسمت‌های بعدی به صورت مختصر به آن اشاره خواهیم کرد.

در اکثر حمام‌های ترکی انواع خدمات ماساژ مانند خدمات ماساژ درمانی برای از بین بردن درد مفاصل و عضلات، انواع خدمات ماساژ برای باز کردن رگ‌های گرفته و عضلات گرفته، ماساژهای سوئدی و ماساژهای تایلندی و بسیاری از ماساژهای دیگر انجام می‌شود. انجام انواع خدمات ماساژ در محیطی بسیار گرم با درصد رطوبت بالا می‌تواند تاثیر بسیار بیشتری را داشته باشد و به شما در بهبود یافتن کمک زیادی کند. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین حمام‌های ترکی استخرهای شهر تهران را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این حمام‌های ترکی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

حمام ترکی نرگس تهران

حمام ترکی یکی از بخش‌های بسیار فوق‌العاده در هر استخر می‌باشد. حمام ترکی،  حمامی می‌باشد که قسمت‌های پایینی و کف آن گرما و بخار کمتری را نسبت به بخش‌های بالایی و سقف آن دارا می‌باشد. در حمام ترکی در بسیاری از استخرها مانند حمام ترکی استخر نرگس تهران انواع خدمات ماساژ انجام می‌شود به همین دلیل است که حمام ترکی یک مکان بسیار فوق العاده برای ریلکس کردن و دور کردن استرس‌ها و اضطراب می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از حمام ترکی ساعاتی بسیار خوش را داشته باشید.

استخر نرگس تهران یکی از استخرهایی در شهر تهران می‌باشد که یکی از بهترین حمام‌های ترکی را دارد و این حمام بسیار پاکیزه و تمیز است و به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است تا هیچگونه بیماری  مانند بیماری‌های عفونی از آن به دیگران منتقل نشود. زیرا قطعا می‌دانید که استخرها و حمام‌ها در صورتی که به طور دائم ضدعفونی و تمیز نشوند ممکن است بیماری‌های بسیار زیادی را به افراد منتقل کنند.

حمام ترکی آدم و حوا تهران

تمام ترکی جز قدیمی‌ترین سنت‌های مردم کشور ترکیه می‌باشد که امروزه به بسیاری از کشورهای اطراف آن مانند کشور ایران نیز راه پیدا کرده است و در میان مردم بسیار رواج پیدا کرده و پرطرفدار شده. در بسیاری از استخرها حمام ترکی وجود دارد که برای بسیاری از افراد هیجان انگیز و جذاب می‌باشد. حمام ترکی برای افرادی که می‌خواهند استرس و اضطراب را از خود دور کنند و ساعاتی را با آرامش سپری کنند بسیار مناسب می‌باشد. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر دغدغه‌های ذهنی زیادی دارید و می‌خواهید ساعاتی با آرامش باشید و استرس را از خود دور کنید حتماً به حمام ترکی مراجعه کنید.

استخر آدم و حوای تهران یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین حمام‌های ترکی را در شهر تهران دارا می‌باشد که سیستم گرمایش و تامین بخار آن با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و استاندارد جهان تامین می‌شود. علاوه بر آن در حمام ترکی استخر آدم و حوای تهران انواع خدمات ماساژ مانند ماساژ درمانی و ماساژ سوئدی و تایلندی نیز انجام می‌شود که می‌تواند برای افرادی که دچار گرفتگی رگ و عضلات شده‌اند یک راه چاره بسیار فوق العاده به حساب آید.

حمام ترکی استخر پردیسان نور تهران

استخر پردیسان نور تهران یکی دیگر از مجهزترین و بهترین استخرهای شهر تهران می‌باشد که فضای مناسبی را برای حمام ترکی دارا می‌باشد که دارای تجهیزات و امکانات فوق العاده‌ای است. حمام ترکی یک فضای گرم با بخار بسیار زیاد می‌باشد که قسمت‌های کف آن گرما و رطوبت کمتری را نسبت به قسمت‌ سقف حمام دارا می‌باشد. در حمام‌ ترکی استخر پردیسان نور تهران نیز انواع خدمات ماساژ‌ها برای شما انجام می‌شود و داغ بودن آب و گرمای زیاد آن  می‌تواند خستگی‌های شما را از بین ببرد و درد عضلات و مفاصل را از شما دور کند.

حمام ترکی یک گزینه بسیار فوق العاده برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند استرس و اضطراب را از خود دور کنند و آرامش به دست بیاورند. با رفتن به حمام ترکی می‌توانید ذهن خود را از مشکلات و دغدغه‌ها آزاد کنید و سیستم عصبی خود را نیز تقویت کنید. استخر آدم و حوا یکی از مجهزترین و بهترین حمام ترکی‌های شهر تهران را دارا می‌باشد که به شما پیشنهاد میکنیم تا حتماً در صورت مراجعه به این استخر از حمام ترکی فوق العاده آن نیز استفاده کنید.

حمام ترکی بولینگ عبدو

حمام ترکی جز سنت‌های قدیمی مردم ترکیه می‌باشد که از زمان‌های قدیم رایج بوده است و توانسته است به بسیاری از کشورهای همسایه مانند کشور ایران نیز راه پیدا کند و در میان مردم بسیار محبوب بشود. حمام ترکی فضایی می‌باشد که گرمای بسیار بالا و رطوبت زیادی را دارا می‌باشد که رطوبت آن تا ۹۰ درصد نیز می‌رسد. حمام ترکی فواید بسیار زیادی را برای بدن دارد و می‌تواند در موارد بسیار زیادی به شما کمک کند. برای مثال حمام ترکی ظرفیت تبادل اکسیژن در ریه‌ها  را به طور فوق العاده‌ای افزايش می‌دهد. علاوه بر آن حمام ترکی برای افرادی که دچار استرس و اضطراب شدید هستند و می‌خواهند استرس خود را کاهش دهند بسیار فوق العاده می‌باشد و می‌تواند سیستم عصبی را تقویت و آرام کند.

علاوه بر مواردی که گفته شد حمام ترکی برای پوست به شدت مناسب است و می‌تواند پوست بدن و پوست صورت شما را شفاف و نرم کند. حمام ترکی به دلیل رطوبت بسیار بالایی که دارد سبب می‌شود تا سلول‌ها و لایه‌های مرده بر روی پوست شما از بین برود و پوست شما شفاف و روشن‌تر بشود. علاوه بر آن حمام ترکی به دلیل گرمای بسیار زیادش سبب باز شدن منافذ پوست و تعریق بسیار زیاد می‌شود که تعریق بسیار زیاد سبب خارج شدن آلودگی‌ها و سموم بدن می‌شود و می‌تواند برای بدن تا حد قابل توجهی مفید باشد و سیستم ایمنی بدن را به شدت قوی کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه