آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

159 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای گچساران

گچساران یکی از شهرهای زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد است که با طبیعت خیره‌کننده و بکر و مناظر زیبایش معروف است. این شهر دارای تکه‌ای از جنوب غربی ایران است که در آنجا استخرهای باورنکردنی و بی‌نظیری وجود دارد. در این مقاله به بررسی بهترین استخرهای گچساران می‌پردازیم.استخرها جز بهترین مکان‌ها هم برای ورزش و تناسب اندام و هم برای تفریحات به حساب می‌آیند که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است و آنها می‌توانند ساعات جذاب و پرهیجانی را در استخرها بگذرانند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

 در استخرها انوع کلاس‌های آموزش شنا برگزار می‌شود که برای افرادی که می‌خواهند در ورزش شنا حرفه‌ای بشوند و بتوانند به عنوان غریق نجات و یا مربی شنا فعالیت کنند بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر آن کودکان بسیار زیادی به شنا کردن و استخر علاقمند هستند و والدین آنها می‌توانند با آوردن کودکان خود به استخر روزی بسیار پرهیجان را برای آنها بسازند و علاوه بر آن تفریحی را برای کودکان خود در نظر بگیرند که برای سلامت آنها مفید می‌باشد. ما در ادامه شما را با برخی از بهترین استخرهای گچساران آشنا خواهیم کرد و امکانات و ویژگی‌های آن را برای شما خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر بانوان شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد

استخر بانوان شرکت نفت یکی از بهترین استخرهای گچساران به حساب می‌آید که دارای استخر بزرگسالان با عمق‌های متفاوت است. بخشی از این استخر دارای عمق یک و نیم متری می‌باشد و برای افرادی که می‌خواهند در آب راه بروند و یا فعالیت‌های ورزشی را برای آب درمانی انجام بدهند مناسب می‌باشد. و بخش عمیق این استخر که به ۳ متر می‌رسد برای افرادی است که می‌خواهد در آب شیرجه بزنند و یا مناسب افرادی می‌باشد که به طور حرفه‌ای شنا کردن را آموزش دیده‌اند.‌استخر شرکت نفت کهکیلویه و بویراحمد مخصوص بانوان می‌باشد.

استخر شهید حججی گچساران

استخر شهید حججی در گچساران یکی دیگر از بهترین استخرهای این منطقه می‌باشد که برای بانوان و آقایان قابل استفاده است. استخر شهید حججی در گچساران دارای آب بسیار تمیز و پاکیزه و فضای کاملاً بهداشتی می‌باشد آب سر زمان مشخص تصفیه می‌شود. علاوه بر اون محیط استخر مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها به طور دائم ضدعفونی و تمیز می‌شوند و به همین دلیل نیاز نیست تا شما نگران بیماری‌های عفونی که از طریق محیط‌های آلوده و آب استخر منتقل می‌شود باشید.

استخر شهید حججی گچساران دارای استخر بزرگسالان می‌باشد که فضای بسیار تمیز و عمق‌های متفاوتی را دارد و علاوه بر آن دارای محیط مناسبی برای سونای خشک و سونای بخار می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آن استرس و اضطراب خود را دور کنید و آرامش بسیار زیادی را به دست بیاورید. علاوه بر آن این استخر دارای جکوزی می‌باشد که برای بدن فواید بسیار زیادی را دارد و می‌تواند درد عضلات و مفاصل را از بین ببرد و سیستم ایمنی و عصبی بدن شما را تقویت کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه