آیپولز
ورود / عضویت

3 ماه پیش

101 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای کرمانشاه

کرمانشاه یکی از شهرهای دیدنی در غرب ایران است که با داشتن آب و هوای معتدل و زیبایی‌های طبیعی، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. کرمانشاه جز شهرهایی می‌باشد که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی طبیعی بسیار زیادی را دارا می‌باشد و طبیعت بکر این منطقه سبب شده است تا منطقه مناسبی برای افرادی باشد که دوستدار طبیعت هستند. از جمله فعالیت‌هایی که برای تفریح و سرگرمی در کرمانشاه می‌توان انجام داد، استفاده از استخرها است.

قطعاً می‌دانید که استفاده از استخرها فواید بسیار زیادی را برای بدن دارد و می‌تواند علاوه بر تناسب اندام سبب از بین بردن برخی بیماری‌ها مانند آرتروز و گرفتگی رگ و عضلات و درمان درد مفاصل بشود. بسیاری از استخرها دارای استخر آب درمانی و سالن ماساژ می‌باشد که می‌تواند درمان انواع بیماری‌هایی که نام برده شد کمک کند. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین استخرهای کرمانشاه پرداخته خواهد شد که شامل امکانات، خدمات و ویژگی‌های آن استخرها می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر اشرفی اصفهانی کرمانشاه

استخر اشرفی اصفهانی کرمانشاه برای بانوان و آقایان قابل استفاده می‌باشد و محیطی کاملاً تمیز و بهداشتی را دارد. آب استخر اشرفی اصفهانی کرمانشاه به طور دائم ضدعفونی و میکروب زدایی می‌شود و سیستم گند زدایی آن توسط کلر است که می‌تواند آب را بسیار پاکیزه و شفاف کند و تمام آلودگی‌های آن را از بین ببرد. استخر اشرفی اصفهانی کرمانشاه در ۲۲ بهمن ، ۳۰ متری دوم، چهارراه گذرنامه واقع شده است که از لحاظ موقعیت مکانی در محیطی خوب و مناسب قرار دارد.

استخر اشرفی اصفهانی کرمانشاه دارای امکاناتی مانند استخر بزرگسالان، سونای خشک و سونای بخار، استخر بانوان و استخر آقایان، استخر شنا، حوضچه آب سرد و جکوزی می‌باشد که امکانات مناسبی برای یک استخر است و شما می‌توانید با مراجعه به این استخر از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید.

استخر الهیه کرمانشاه

استخر الهیه کرمانشاه یکی دیگر از بهترین استخرهای این شهر می‌باشد که برای آقایان و بانوان قابل استفاده است و یک استخر بسیار فوق العاده با فضای بهداشتی و تمیز می‌باشد. محیط بسیار پاکیزه و تمیز استخر الهیه کرمانشا جز مهم‌ترین و بهترین خصوصیات آن به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای دور کردن استرس و اضطراب و رفع خستگی و افسردگی به این استخر فوق العاده مراجعه کنید و با شنا کردن و ورزش کردن تمامی خستگی‌ها را از خود دور کنید.

استخر الهیه کرمانشاه دارای امکانات خوب و مناسبی می‌باشد که توانسته است آن را به یکی از بهترین استخرهای شهر کرمانشاه تبدیل کند که در ادامه به توضیح این خصوصیات و امکانات خواهیم پرداخت. امکانات استخر الهیه کرمانشاه عبارتند از استخر آقایان و استخر بانوان، استخر بزرگسالان، سونای بخار و سونای خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، ایروبیک، پارکینگ، بوفه و ... .

استخر پازیریک کرمانشاه

استخر پازیریک کرمانشاه یکی دیگر از بهترین استخرهای این شهر می‌باشد که دارای پرسنل بسیار خوش برخورد و مدیریت فوق العاده‌ای است. استخر پازیریک کرمانشاه دارای فضای بسیار بهداشتی و پاکیزه‌ای می‌باشد که شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اینکه هیچگونه بیماری را از آب استخر و فضای استخر نخواهید گرفت به آن مراجعه کنید. زیرا همانطور که می‌دانید در صورتی که استخرها سر زمان مشخص ضدعفونی و تمیز نشوند ممکن است محل انتقال بیماری‌های بسیار زیادی باشد. سیستم فیلترینگ و تصفیه آب استخر پازریک کرمانشاه مطابق با استانداردهای جهانی انجام می‌شود. آب استخر پازیریک هر ۶ ساعت یکبار به طور اتوماتیک در ۷ مرحله فیلتر و تصفیه می‌شود و آب را کاملاً پاکیزه و شفاف می‌کند.

استخر پازیریک کرمانشاه دارای امکاناتی مانند استخر بزرگسالان و استخر کودکان، کافی شاپ و رستوران، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، جکوزی، مچه آب سرد، سونای خشک و سونای بخار، استخر آقایان و استخر بانوان، استخر شنا، ماساژ و ... می‌باشد.


 استخر زرین کرمانشاه

استخر زرین کرمانشاه یکی از بهترین استخرهای کرمانشاه است. این استخر در کمربندی غربی، حد فاصل پل جانبازان و چقامیرزا واقع شده و به عنوان یک مجموعه آبی و ورزشی طراحی شده است. استخر زرین کرمانشاه برای آقایان و بانوان قابل استفاده می‌باشد. استخر زرین کرمانشاه از بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید و دارای فضای بسیار تمیز و بهداشتی است. سیستم گرمایش و سرمایش این استخر به گونه‌ای است که هوا در این استخر کاملاً معتدل و مناسب است و به هیچ عنوان شما احساس سرما و یا احساس گرمای شدیدی را نخواهید کرد.

استخر زرین کرمانشاه دارای امکانات مناسبی برای مراجعین خود می‌باشد که عبارتند از: استخر بزرگسالان، سونای بخار و سونای خشک ،جکوزی، ماساژ، حوضچه آب سرد، بوفه و کافی شاپ، پارکینگ، سرسره آبی، فروشگاه لوازم ورزشی، استخر آقایان و استخر بانوان و استخر شنا که تمامی این امکانات توانسته است این استخر فوق العاده را به یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای کرمانشاه تبدیل کند.

استخر کاریز کرمانشاه

یکی دیگر از بهترین استخرهای کرمانشاه، استخر کاریز کرمانشاه است. استخر کاریز کرمانشاه برای بانوان و آقایان قابل استفاده می‌باشد. استخر کاریز کرمانشاه دارای فضای بسیار تمیز و بهداشتی می‌باشد و آب این استخر به طور دائم در حال ضدعفونی شدن و میکروب زدایی است. علاوه بر آب استخر، محیط این استخر مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها و کمدهای مخصوص مراجعین نیز بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد. استخر کاریز کرمانشاه در بلوار زن، ضلع غربی شرکت نفت، خیابان شهید دوست وندی، جنب آب منطقه‌ای کرمانشاه واقع شده است.

استخر کاریز کرمانشاه دارای امکانات خوب و فوق العاده‌ای می‌باشد که توانسته است آن را جز بهترین استخرهای کرمانشاه قرار دهد که این امکانات عبارتند از: استخر بزرگسالان، سونای بخار و سونای خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، بوفه، پارکینگ، فروشگاه لوازم ورزشی، استخر آقایان و استخر بانوان، استخر شنا و سالن بدنسازی.

استخر موج صدف کرمانشاه

استخر موج صدف کرمانشاه جز بهترین و مجهزترین استخرهای این منطقه به حساب می‌آید که دارای فضای بسیار پاکیزه و تمیزی است. آب استخر موج صدف کرمانشاه با استفاده از سیستم‌های تصفیه آب به روز جهان ضدعفونی و گند زدایی می‌شود و علاوه بر آن این استخر فوق العاده دارای سیستم گرمایش و سرمایش فوق العاده‌ای می‌باشد و به هیچ عنوان دمای استخر از دمای استاندارد خارج نمی‌شود. سرویس‌های بهداشتی و حمام و فضای اطراف استخر نیز سر زمان مشخص ضدعفونی و تمیز می‌شود به همین دلیل نیاز نیست تا شما نگران بیماری‌های عفونی باشید که از طریق فضای آلوده استخر منتقل می‌شود.

استخر موج صدف کرمانشاه دارای امکاناتی مانند استخر بزرگسالان، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر آقایان و استخر شنا می‌باشد. با مراجعه به این استخر می‌توانید تجربه یک شنای بسیار فوق العاده را به دست بیاورید و با شنا کردن و ورزش کردن استرس و اضطراب خود را از بین ببرید. استفاده از استخرها علاوه بر اینکه می‌تواند برای بدن شما بسیار مفید باشد، می‌تواند سلامت روحی شما را نیز بهبود بخشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه