آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

159 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای روباز کرج

استخرهای روباز یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مکان‌های تفریحی در فصل‌های گرم سال هستند. این استخرها به عنوان یک مکان مناسب برای استراحت، تفریح، آفتاب گرفتن به حساب می‌آید و بسیاری از افراد از آن‌ها برای گذراندن وقت خود و تفریحات استفاده می‌کنند. استخرهای روباز معمولاً در فضای باز و در محیط‌های طبیعی بسیار زیبا قرار دارند که این امر باعث می‌شود تجربه استفاده از آن‌ها بسیار دلپذیرتر شود. این استخرها معمولاً دارای طراحی زیبا و منظره‌های دلنشینی هستند که باعث می‌شود افراد از تمامی لحظات در طبیعت در استخر بهره مند شوند و لذت ببرند.

استخرهای روباز همچنین به عنوان یک مکان مناسب برای ورزش شنا شناخته می‌شوند. شنا یک ورزش کامل است که علاوه بر تفریح به تقویت عضلات، بهبود قدرت تنفس و افزایش استقامت نیز کمک می‌کند. بنابراین، استفاده از استخرهای روباز به عنوان یک مکان برای تمرین و ورزش شنا بسیار مناسب است. علاوه بر این، استخرهای روباز به عنوان یک مکان برای استراحت و تفریح نیز بسیار مناسب هستند.

افراد می‌توانند در کنار استخر در آفتاب لذت ببرند، کتاب بخوانند یا با دوستان و خانواده خود وقت خود را سپری کنند. با توجه به همه این مزایا، استخرهای روباز به عنوان یک مکان مناسب برای تفریح، ورزش و استراحت شناخته می‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین استخرهای روباز کرج را به شما معرفی کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر دانشگاه هنر کرج

استخر دانشگاه هنر کرج

استخر دانشگاه هنر کرج یکی از بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید که دارای امکانات ویژه و فوق العاده‌ای است که سبب شده است تا افراد بسیار زیادی برای تفریحات و ورزش شنا به این استخر فوق العاده مراجعه کنند. استخر دانشگاه هنر دارای استخر بزرگسالان و کودکان می‌باشد و علاوه بر آن امکاناتی دارد که توانسته است آن استخر را به یکی از بهترین استخرهای کرج تبدیل کند. این استخر فوق العاده دارای استخر بانوان، استخر آقایان  استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار، تونل مه، استخر آفتاب و استخر روباز، تراس آفتاب، سالن ماساژ،  بوفه ،فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ رایگان و امکانات دیگری می‌باشد که توانسته است آن را به یکی از پرطرفدارترین استخرهای کرج تبدیل کند.

 علاوه بر این موارد لازم به ذکر است استخر دانشگاه هنر بزرگترین تراس آفتاب مستقل استخر ایران بالغ بر ۱۰۰۰ متر را دارا می‌باشد و در آن آموزش مقدماتی نجات قریق همراه با مدرک رسمی از فدراسیون استان البرز داده می‌شود. این استخر دارای پارکینگ بسیار بزرگ با ظرفیت ۳۰۰ خودرو به صورت کاملاً رایگان می‌باشد و متقاضیان می‌توانند خودروهای خود را در این پارکینگ قرار دهند.

آدرس: عظیمیه، خیابان مطهری،بلوار موذن، بعد از خیابان بوعلی غربی

استخر روباز مهر کرج

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین استخرهای روباز شهر کرج را به شما معرفی کنیم قطعاً پیشنهاد ما به شما استخر روباز مهر کرج می‌باشد که یکی از بهترین استخرهای این شهر است و افراد بسیار زیادی برای تفریحات و ورزش و شنا به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کند. استخر روباز مهر کرج امکانات خوبی را برای مراجعین خود ارائه می‌کند که سبب شده است تا به یکی از بهترین استخرها تبدیل شود. استخر روباز مهر کرج دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه آب مناسب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی ،سونا و جکوزی و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد این استخر در خیابان ذوب آهن جنب خیابان پژوهشگاه واقع شده است.

استخر روباز نرگس

استخر روباز نرگس یکی دیگر از بهترین استخرهای روباز شهر کرج به حساب می‌آید که در شهرک اندیشه، فاز ۳، خیابان چمران واقع شده است. این استخر فوق العاده با امکانات خوب و بی‌نظیری که ارائه می‌کند توانسته است مشتریان زیادی را به دست بیاورد و افراد بسیار زیادی برای تفریح و ورزش و شنا بین استخر فوق العاده مراجعه می‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه