آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

308 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای عظیمیه کرج

کرج یکی از شهرهای بزرگ نزدیک به تهران می‌باشد که جمعیت زیادی را دارد و افراد بسیار زیادی در آن شهر رفت و آمد دارند. امروزه استخرها به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین مراکز تفریحی و ورزشی به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای ورزش و تقویت بدن خود و تفریحات به استخرها مراجعه می‌کنند. کودکان هم مانند بزرگسالان علاقه بسیار شدیدی را به استخرها دارند و می‌توانند ساعات و لحظات بسیار جذاب و خوشی را در استخرها بگذرانند و یک تفریح هیجان انگیز و سالم را داشته باشند. لازم است گفته شود که استخرها جز بهترین تفریحاتی می‌باشد که میشود برای کودکان در نظر گرفت زیرا علاوه بر تفریح، ورزشی بسیار سالم و مفرح برای کودکان به حساب می‌آید و می‌تواند برای بدن فرزند شما نیز مفید باشد و او را به شنا کردن و ورزش کردن علاقه مند کند. استخرها کاربردهای بسیار دیگری را علاوه بر تفریحات دارا می‌باشد که یک نمونه از آن آب درمانی می‌باشد.

همان طور که می‌دانید آب درمانی در پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و برای مشکلات زیادی مانند درد مفاصل و درد عضلات و بهبودی درد پس از شکستگی و یا دررفتگی استخوان پا، بهبود درد کمر و مشکلات ستون فقرات و مهره‌ها، بهبود درد کمر و پا در سالمندان و بیماری‌های مانند آرتروز ، بهبود درد پا و کمر و عضلات و مفاصل در تمامی افراد و بسیاری از موارد دیگر از آب درمانی استفاده می‌شود و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بگذارد و پزشکان بسیار زیادی این روش درمان را برای بسیاری از بیماران خود تجویز می‌کنند که می‌تواند نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد. آب درمانی به صورت راه رفتن در آب و یا ورزش کردن در آب است که متناسب با مشکلی که شما دارید مشخص می‌شود و شما همان کار را در استخر زیر نظر افرادی حرفه ای انجام خواید داد. در اکثر استخرها مکانی مجزا را برای شنا کردن و مکانی جدا را برای آب درمانی و افرادی که می‌خواهند در آب راه بروند و یا ورزش کنند در نظر گرفته اند.

ما در ادامه قصد داریم تا در مورد استخر دانشگاه هنر کرج اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و شما را با ویژگی‌ها و امکانات استخر دانشگاه هنر کرج آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا تمام موارد لازم را در مورد استخر دانشگاه هنر کرج بدانید و هنگامی که خواستید به این استخر مراجعه کنید موارد لازم را در نظر داشته باشید.

استخر دانشگاه هنر کرج

استخر دانشگاه هنر کرج در عظیمیه در شمال شرق کرج واقع شده است که در منطقه ۱ شهرداری قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده و فضای سبز و بسیاری از مراکز لوکس و ساختمان‌های فوق العاده یکی از بهترین محله‌های شهر کرج به حساب می‌آید. استخر دانشگاه هنر کرج نیز در این منطقه واقع شده است که یکی از بهترین استخرهای شهر کرج به حساب می‌آید و افراد بسیار زیادی برای تفریحات آبی و یاد گرفتن شنا و ورزش و آب درمانی به این استخر فوق العاده مراجعه می‌کنند به همین دلیل مراجعین بسیار زیادی را دارد. استخر دانشگاه هنر کرج دارای فضای بسیار تمیز و پاکیزه و بدون هیچ میکروب و آلودگی می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این قضیه که به هیچ عنوان دچار بیماری و مریضی‌هایی از آب‌های آلوده نمی‌شوید در این استخر شنا کنید و به تفریح بپردازید.

این استخر دارای سیستم گنج زدایی توسط کلر می‌باشد که آب را به شدت تمیز و شفاف می‌کنند و تمام میکروب‌های داخل آب را از بین می‌برند و علاوه بر آن سیستم تهویه مناسبی را دارد که هوای داخل سالن را نیز مناسب و پاکیزه نگه می‌دارد. استخر دانشگاه هنر کرج دارای کلاس‌های آموزش شنا می‌باشد که افرادی که به شنا کردن علاقمند هستند می‌توانند با مراجعه به این استخر فوق العاده زیر نظر مربیان حرفه‌ای شنا این ورزش فوق العاده را آموزش ببینند. در این مجموعه آبی استخر بانوان و آقایان از یکدیگر جدا می‌باشد که برای افرادی که بر روی این مورد حساس می‌باشند بسیار مناسب است. استخر دانشگاه هنر مشهد بخش جدایی را برای آب درمانی دارد و استخر آب درمانی آن جدا است که در آن افراد حرفه‌ای در این زمینه هستند تا افرادی که برای آب درمانی بین استخر می‌آیند را راهنمایی کنند.

باید توجه داشته باشید که اولین نکته‌ای که در مورد هر استخر لازم است تا به آن توجه داشته باشید بهداشت آن استخر به حساب می‌آید زیرا در صورتی که شما به استخری مراجعه کنید که بهداشت آن مناسب نباشد ممکن است شما دچار بیماری‌های بسیار زیادی بشوید و آلودگی‌های داخل آب سبب مریضی شما بشود. علاوه بر آب استخرها حمام و سرویس بهداشتی نیز می‌تواند به شدت در سلامت شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیل مهم است تا به استخری بروید که سیستم گند زدایی آب آن مناسب باشد و بهداشت استخر را مانند حمام و سرویس بهداشتی را رعایت کنند و آن را سر زمان مشخص تمیز کنند. استخر دانشگاه هنر کرج دارای کفش داری و کمدهای بسیار بزرگی برای قرار دادن وسیله‌های شما مانند کیف و حوله و لباس می‌باشد که در تعداد بالایی در سالن قرار داده شده است. هنگام ورود لازم است تا شما کفش‌های خود را به کفشداری تحویل بدهید و دیگر وسیله‌های خود را در کمد خود قرار دهید و پس از رفتن کمد خود را قفل کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که وسیله‌های شما به هیچ عنوان گم نخواهد شد.

ما در ادامه در مورد امکانات این استخر و ویژگی‌های آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد در کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

امکانات استخر دانشگاه هنر کرج

در استخر دانشگاه هنر کرج استخر آقایان و استخر بانوان جدا می‌باشد و علاوه بر آن دارای استخر کودکان نیز می‌باشد که بزرگسالان می‌توانند فرزندان خود را در استخر کودکان بگذارند و اطمینان خاطر داشته باشند که کودکان خود در محیطی مناسب شنا خواهند کرد.

اين استخر دارای سونا خشک و سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، استخر آقایان، استخر بانوان، استخر افتاب،اتاق ماساژ، کلاس آموزش خصوصی، نیمه خصوصی، کافی شاپ، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی،  سیستم تهویه مناسب ، پارکینگ ، حمام سنتی، تراس آفتاب و ... می‌باشد.

استخرهای عظیمیه کرج

استخر ساویز کرج : این استخر یکی از نزدیک ترین استخرها به این مجموعه می‌باشد که دارای امکانات بسیار فوق العاده ای مانند سونا بخار و خشک و جکوزی و حوضچه آب سرد و پارکینگ، سیستم گرمایشی بسیار فوق العاده و تصفیه آب عالی، اتاق ماساژ و ... می‌باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه