آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

245 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای بلوار مصلی مشهد

امروز استخرها جز پرطرفدارترین مکان‌های ورزشی و تفریحی به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی علاقه به رفتن به این استخرها را دارند زیرا استخرها هم مکان‌های تفریحی و هم مکان‌هایی برای درمان و مکان هایی ورزشی می‌باشد. بسیاری از افراد که مشکلات کمر و زانو و پا دارند می‌توانند با مراجعه به استخرها و راه رفتن در آب و انجام ورزش‌ها در آب به سلامت خود کمک کنند و روند بهبود خود را جلوتر بندازند و برای بسیاری از افراد پزشکان توصیه می‌کنند تا برای تسکین درد و بهبود سریعتر آب درمانی انجام دهند و نتایج بسیار فوق العاده و اثربخش آن را ببینند. آب درمانی می‌تواند به شدت در تسکین درد عضلات و بهبود عملکرد عضلات و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات و جلوگیری از درد پاها به دلیل پیری جلوگیری کند.

علاوه بر آن افراد بسیار زیادی برای تفریح خود و کودکان خود به استخرها می‌آیند. بسیاری از افراد برای سرگرمی و تفریح کودکانشان را به استخرها می‌آورند که این نوع تفریح برای آنها به شدت مناسب می‌باشد و می‌تواند به بهبود عملکرد عضلات بدن آنها کمک کند. توجه داشته باشید که استخرها مکانی بسیار مناسب برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند ساعاتی از دغدغه و شلوغی شهر دور باشند به علاوه بر آن برای افرادی که می‌خواهند مشغله ذهنیشان کمتر شود و آرامش پیدا کنند بسیار مناسب می‌باشد و آنها می‌توانند با رفتن به استخر به آرامش روح و روان خود کمک کرده و بسیار با نشاط‌تر بشوند. به همین دلیل است که گفته می‌شود استخرها نه تنها برای سلامت جسم بلکه برای سلامت روان نیز بسیار مناسب می‌باشد.

نکته‌ای که لازم است تا در انتخاب استخر به آن توجه کنید بهداشت و امکانات آن استخر می‌باشد . در وهله اول شما باید استخری را انتخاب کنید که از بهداشت بسیار بالایی برخوردار باشد و آب آن کاملاً تمیز باشد و کلر زنی و ضدعفونی کردن آن سر زمان مشخص انجام شود در غیر این صورت می‌تواند سبب به وجود آمدن بیماری‌های بسیار زیادی بشود زیرا همانطور که می‌دانید در مکان‌های عمومی مانند استخر بیماری‌های عفونی با سرعت بسیار بالایی انتقال پیدا می‌کند و در صورتی که بهداشت رعایت نشود می‌تواند بسیار مشکل ساز و خطرناک باشد.ما در ادامه قصد داریم تا شما را با استخر بهمن شهر مشهد آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در مورد این استخر فوق العاده در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

استخر بهمن مشهد

استخر بهمن شهر مشهد جز بهترین استخرهای این شهر به حساب می‌آید که مشتریان و ورزشکاران بسیار زیادی به این استخر مراجعه می‌کنند. این استخر فوق العاده دارای امکانات بی‌نظیری مانند سونا خشک و سونا و جکوزی و استخر ترکی و سالن ماساژ می‌باشد. افرادی که گرفتگی عضلات دارند و یا می‌خواهند ماساژ بگیرند می‌توانند با مراجعه به اتاق و سالن ماساژ این خدمات را انجام دهند و تمام خستگی‌ها و انرژی‌های منفی را از خود دور کنند. در مقابل سونا و جکوزی یک حوضچه آب سرد وجود دارد که پس از سونا جکوزی استفاده می‌شود. این مجموعه آبی فوق العاده دارای استخر بزرگی برای شنا کردن می‌باشد که برای افرادی که می‌خواهند برای آب درمانی در آب قدم بزند و یا در آب ورزش کنند نیز به شدت مناسب می‌باشد.

این استخر فوق العاده دارای پارکینگ می‌باشد و مراجعین و ورزشکارانی که به این استخر می‌آیند دیگر مشکل جای پارک خودرو خود را نخواهند داشت و می‌توانند خودروی خود را با اطمینان خاطر در پارکینگ مجموعه آبی قرار دهند. علاوه بر آن این استخر دارای بوفه و کافی شاپ می‌باشد که ورزشکاران و مشتریان می‌توانند با مراجعه به بوفه و کافی شاپ انواع خوراکی‌ها و غذاها و نوشیدنی‌های متفاوت را خریداری کرده و میل کنند. از دیگر امکانات این استخر فوق العاده می‌توان به فروشگاه لوازم ورزشی اشاره کرد که مشتریان و ورزشکاران می‌توانند وسیله‌های ورزشی که نیاز دارند مانند مایو و عینک شنا و گوش گیر و دماغگیر و حوله بسیاری از موارد این چنینی را تهیه کنند.

این استخر دارای صندوق اماناتی می‌باشد که شما می‌توانید وسیله‌های قیمتی و ارزشمند خود را به دست آن ها بسپارید و کمدهای بسیار بزرگ در تعداد بالایی را دارا می‌باشد که شما می توانید وسیله‌های دیگر خود را مانند کیف و لباس‌ها و حوله خود را در آن کمدها قرار دهید. علاوه بر آن دارای کفشداری می‌باشد که شما می‌توانید کفش‌های خود را به کفشداری تحویل دهید. از دیگر امکانات این استخر می‌توان به سیستم تصفیه آب فوق العاده اشاره کرد که شما می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که آب این استخر به هیچ عنوان کثیف و آلوده نخواهد بود و آب آن سر زمان مشخص تعویض و کلر زنی می‌شود. در این مجموعه آبی کلاس‌های آموزشی شنا گذاشته می‌شود که شما می‌توانید زیر نظر مربیان حرفه‌ای و با تجربه مشغول به اموزش شوید.

امکانات و ویژگی های استخر بهمن مشهد

این استخر فوق العاده جزو بهترین و مجهزترین ترین استخرهای شهر مشهد می‌باشد که دارای امکانات بسیار زیادی برای مراجعین و ورزشکاران می‌باشد که این امکانات عبارتند از:

  • پارکینگ
  • بوفه و کافی شاپ
  • سونا خشک و سونا بخار
  • جکوزی و حوضچه آب سرد
  • حمام ترکی و حمام سنتی
  • اتاق ماساژ
  • رختکن و کمد و صندوق امانات و کفشداری
  • سیستم گرمایشی فوق العاده
  • سیستم تصفیه آب
  • سیستم تهویه مطبوع
  • فروشگاه لوازم ورزشی
  • کلاس های آموزشی شنا
  • آب درمانی

استخرهای بلوار مصلی مشهد

استخر معلم : استخر معلم یکی از استخرهای بسیار شیک و مدرن شهر مشهد می‌باشد که در نزدیکی استخر بهمن مشهد قرار گرفته است و دارای امکانات بسیار بالا و فوق العاده می‌باشد که عبارتند از سونا خشک و سونا بخار و جکوزی و حمام ترکی و صندوق امانات و کفشداری و سالن ماساژ و... که جزو بهترین و مجهزترین استخرهای شهر مشهد به حساب می‌آید .

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه