آیپولز
ورود / عضویت

6 ماه پیش

388 بازدید

زمان مطالعه :20


بلیط استخر تهران ، تخفیف استخر تهران، معرفی استخرهای و پارک های آبی تهران به همراه آدرس، عکس، سانس و همه امکانات استخرها و پارک های آبی تهران را می توانید در آیپولز  ببینید.

شهر تهران پایتخت ایران و دومین شهر پرجمعیت خاورمیانه به حساب می آید.تهران به عنوان پایتخت ایران دارای استخرها و پارک های آبی زیادی که در مناطق مختلف تهران قرار دارد. برای شما که از طرفداران تفریحات آبی هستید، لیستی از استخرهای تهران آدرس استخرهای تهران تخفیفات استخرهای تهران که می توانید با تخفیف ویژه در آیپولز استفاده کنید، فراهم کرده ایم.شما می توانید به راحتی بلیط استخر و پارک های آبی تهران را با تخفیف ویژه و ارزانتر از گیشه تهیه کنید،برای آشنایی با تفریحات آبی تهران این مقاله را از دست ندهید.

لیست استخرهای تهران و بلیط استخر تهران به شرح زیر است:

استخر پردیسان نور تهران

یکی از مجموعه های مجهز و به روز منطقه غرب تهران می باشد.این استخر در شهرک گلها واقع شده است.وجود آب تمیز و زلال پرسنل مجرب وآموزش دیده و امکانات مختلفی از قبیل سونا بخار و خشک، جکوزی، حوضچه آبسرد، تونل مه و پارکینگ باعث شده افرادی زیادی این استخر را برای شنا و تفریح انتخاب کنند. این استخر داری دو سانس مجزای آقایان و بانوان می‌باشد.

سانس آقایان استخر پردیسان نور تهران:همه روزه از ساعت 17 الی 45 :22

سانس صبحگاهی آقایان روزهای فرد 5:30 الی 7:30

سانس بانوان استخر پردیسان نور تهران:شنبه الی پنج شنبه 9 الی 15 و جمعه ها 9 الی 14

سانس ویژه بانوان از شنبه الی پنج شنبه از ساعت از ساعت 13:15 الی 15:00

آدرس استخر پردیسان نور:همت غرب ،شهرک گلستان،ورودی دریاچه، بلوار کاشان جنوب،نبش نور 2 - شماره تماس:021_44711155

برای خرید بلیط تخفیف دار استخر پردیسان نور تهران کلیک کنید.

 

 

استخر شهید چمران بولینگ عبدو تهران

استخر شهید چمران از لحاظ موقیت مکانی یکی از بهترین مجموعه هایی است که دسترسی آسان را برای شما عزیزان فراهم می کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این استخر، دسترسی آسان به آن از طریق مترو است شما میتوانید با پیاده شدن در ایستگاه مترو صدر که روبه روی مجموعه می باشد به راحتی به مجموعه دسترسی داشته باشید مجموعه ای بسیار شیک و تمیز با امکانات کامل که مشتریان استخر شهید چمران با رضایت کامل از امکانات و خدمات مجموعه استفاده می کنند.

آدرس :تهران - خیابان شریعتی - جنب پل آیت الله صدر - مجموعه ورزشی چمران تلفن :۰۲۱-۲۲۲۰۳۰۳۱

برای خرید بلیط تخفیف دار استخر شهید چمران بولینگ عبدو تهران کلیک کنید.

 

 

استخر و سرسره آبی آدم و حوا تهران:

استخر وسرسره آبی آدم وحوا مجموعه آبی دوقلو می باشد که به صورت همزمان آقایان وبانوان محترم می توانند استفاده کنند  یکی از نکات مثبت این مجموعه این  است که شما میتوانید  به همراه خانواده خود به صورت همزمان از استخر وسرسره آبی آدم وحوا استفاده نمایید.استخر وسرسره آبی آدم وحوا دارای پارکینگ رایگان می باشد که به راحتی و با اطمینان میتوانید خودرو خودتان را پارک نمایید.اگر به دنبال یک مجموعه تمیز با امکانات کامل با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده ازمجموعه آبی استخر وسرسره آدم وحوا می باشد همچنین اگر میخواهید از تخفیفات مناسب مجموعه استفاده کنید میتوانید از سایت آیپولز با قیمت مناسب خرید کنید و ما تا لحظه استفاده در کنارتان خواهیم بود.

سانس های ویژه بانوان در استخر آدم وحوا:همه روزه از ساعت 12الی 20

سانس های ویژه آقایان استخر آدم و حوا:  16الی 12شب و جمعه ها 12 الی 12 شب

آدرس استخر آدم وحوا تهران -  خیابان برادران حسنی- میدان مدافعین حرم- خیابان نباتی- مجموعه دارالشهدا .تلفن استخر آدم وحوا تهران:55641511-021

برای خرید بلیط تخفیف دار استخر و سرسره آبی آدم و حوا کلیک کنید.

 

 

استخر بوستان بانوان نرگس تهران

استخر نرگس در دل بوستان بانوان نرگس یا بوستان مادران قائم یافت آباد قرار گرفته است. استخر بوستان نرگس یافت آباد تهران مخصوص بانوان عزیزمی باشد ودارای امکاناتی شامل سونای بخار ، سونای خشک ، بوفه ، جکوزی و حوضچه آب سرد می باشد. وجود استخر مخصوص کودکان در مجموعه تفریحی  ورزشی بانوان نرگس از نقاط قوت این مجموعه می باشد. امکان استفاده از حمام آفتاب نیز در مجموعه بوستان بانوان نرگس یافت آباد نیز فراهم شده تا بانوان عزیز بتوانند از تمام خدمات مجموعه استفاده کنند. 

آدرس استخر بوستان بانوان نرگس تهران:تهران - بزرگراه آیت الله سعیدی - چهارراه یافت آباد - میدان معلم - جنب پارک قائم - خیابان قائم

تلفن استخر بوستان بانوان نرگس:66208062-021

برای خرید بلیط تخفیف دار استخر بوستان بانوان نرگس تهران کلیک کنید.

امکان استفاده از حمام آفتاب نیز در استخر بانوان بوستان نرگس یافت آباد تهران راه اندازی شده است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه