آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

2,587 بازدید

زمان مطالعه :3 دقیقه


تفاوت های مدرسه شنا و تیم شنا

 

مدرسه شنامدرسه شنا

 

در آموزش های پایه نوآموزان در رده های سنی خدمتتان عرض کردیم مربی در طول آموزش می تواند استعداد ها را شناسایی کند و با خانواده ها در جریان بگذارد اگر رضایت خانواده و نوآموز برای ادامه آموزش انجام پذیرد بعد از چهار شنای اصلی می تواند وارد دوره اصلاح تکنیک شنا شود شما به خوبی می دانید برای قهرمان شدن باید تکنیک های درست آموزش داده شود که این آموزش کمی زمان بر هست و بسیار مهم نیز می باشد زیرا در دوره های آموزش شنا مربی زمان زیادی برای اصلاح تکنیک های شنا ندارد از این رو به صورت یک دوره کاملا مجزا برای اصلاح تکنیک چهار شنا اصلی گذاشته می شود. این دوره برای کسانی که علاقمند هستند ادامه تمرینات شنا را برای مسابقات و قهرمانی انجام دهند ضروری می باشد.

مدرسه شنا در واقع پایگاه استعداد یابی فرزندان شما می باشد مربیان در دوره های آموزشی علاقمندان و مستعدین را شناسایی و بعد از آموزش به مدرسه شنا هدایت می کنند. مدرسه شنا در واقع منتخبین دوره های مختلف شنا می باشد که بعد از آموزش کامل چهار شنا اصلی و فراگرفتن تکنیک های شنا آماده ورود به تیم شنا می باشد. تمامی این انتقال ها از دوره های عمومی به مدرسه شنا و از مدرسه شنا به تیم شنا با نظر و کارشناسی مربیان متخصص انجام می پذیرد . زمانی که مربی مدرسه شنا تشخیص داد شناگر می تواند تمرینات تیم شنا را انجام دهد و از نظر تکنیکی و آمادگی جسمانی مشکلی برای پیوستن به تیم شنا را ندارد معرفی انجام می پذیرد. فعالیت هایی که در تیم شنا انجام می شود کاملا با مدرسه شنا متفاوت می باشد در تیم شنا تقریبا شناگران به صورت تخصصی شنا می کنند رکورد گیری انجام می گیرد تکنیک های استاردت و فینیش مسابقات فراگرفته می شود سالتو ها و برگشت ها به صورت کاملا حرفه ای آموزش داده می شود و تمامی مواردی که یک شناگر از لحظه شروع مسابقه تا پایان آن نیاز است را تمرین و فرا می گیرد.تمرینات در تیم شنا در طول استخر انجام می پذیرد و شناگر مسافت های بیشتری را نسبت به تیم شنا انجام می دهد.

 

تیم شناتیم شنا

 

آماده سازی تیم، هماهنگی تیم، در تیم شنا صورت می گیرد. بالا بردن آمادگی جسمانی بدن، استقامت قلبی و عروقی و بدن سازی شنا برای رکورد بهتر در مسابقات مواردی هستند که در قالب تیم شنا انجام می پذیرد. تمامی این موراد تفاوت های مدرسه شنا و تیم شنا می باشد. امیدواریم در این مطلب، سوالات شما عزیزان را پاسخ داده باشیم.

تیم آیپواز لحظات خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه