آیپولز
ورود / عضویت

1 سال پیش

1,260 بازدید

زمان مطالعه :5 دقیقه


آموزش شنا کودکان قسمت دوم

 

 آموزش شنای کودک توسط مربی

 

 

شروع آموزش شنا در کودکان از آشنایی با محیط استخر و آشنایی با آب شروع می شود. با توجه به میزان علاقمندی کودکان به آب و اطلاع نداشتن آنها از خطرات احتمالی توصیه می شود اگر در این سن کودک خود را برای آموزش شنا به استخر می برید حتما به صورت خصوصی با مربی به آموزش بپردازد.در این سن رسیدگی و مراقبت فراوانی نیاز است پس توصیه نمی شود در این سن فرزندتان را در کلاس های عمومی و نیمه خصوصی ثبت نام کنید .

به دلیل علاقه فراوان کودکان به آب ممکن است در استخر حرکات و رفتاری انجام بدهند که ناخواسته باعث اب خوردن و زیر آب رفتن فرزندتان شود . البته نگران این قضیه اصلا نباشید چون در حین آموزش نیاز است که فرزندتان سر و تمام بدن خود را زیر اب ببرد ولی اگر این اتفاق بدون مربی یا به صورت ناخواسته انجام گیرد باعث ترس فراوان کودک شده و آموزش را دچار اختلال می کند . این اتفاق قطعا باعث این خواهد شد که آموزش شنا زمان بیشتری ببرد که این قضیه نه برای خانواده و نه برای مربی خوشایند نمی باشد .

از این رو توصیه می شود اولین ترم از آموزش را حتما با مربی به صورت خصوصی انجام پذیرد .

در تمام این موارد اگر سوال خاصی در رابطه با آموزش شنا داشتید می توانید از تیم آیپولز کمک بگیرید خوشحال می شویم در امر تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم تا شما عزیزان بهترین تصمیم را برای آموزش فرزندتان بگیرید.

آموزش شنای کودکان قسمت اول را می توانید با کلیک کردن بر روی این لینک دنبال نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه