آیپولز
ورود / عضویت
 نمایی زیبا از استخر شرکت برق مشهد - آی‌پولز سایت فروش بن تخفیف در کشور
 محوطه سونا و جکوزی استخر شرکت برق مشهد - بلیط ارزان استخر شرکت برق مشهد در آی‌پولز
 استخر کودک و بزرگسالان شرکت برق مشهد - آی‌پولز ارائه دهنده انواع تخفیف بلیط استخر
 سونا و جکوزی استخر شهیبد فرومندی مشهد - بن تخفیف استخر و جکوزی مجموعه آبی شرکت برق مشهد در آی‌پولز
 استخر کودکان مجموعه آب شرکت برق مشهد - با آی‌پولز خریدی راحت و آسان داشته باشید
 استخر زیبای مجموعه آّی شرکت برق مشهد - خرید بلیط سریع و ارزان با آی‌پولز
 نمایی زیبا از استخر شرکت برق مشهد - آی‌پولز سایت فروش بن تخفیف در کشور
 محوطه سونا و جکوزی استخر شرکت برق مشهد - بلیط ارزان استخر شرکت برق مشهد در آی‌پولز
 استخر کودک و بزرگسالان شرکت برق مشهد - آی‌پولز ارائه دهنده انواع تخفیف بلیط استخر
 سونا و جکوزی استخر شهیبد فرومندی مشهد - بن تخفیف استخر و جکوزی مجموعه آبی شرکت برق مشهد در آی‌پولز
 استخر کودکان مجموعه آب شرکت برق مشهد - با آی‌پولز خریدی راحت و آسان داشته باشید
 استخر زیبای مجموعه آّی شرکت برق مشهد - خرید بلیط سریع و ارزان با آی‌پولز

قیمت خرید بلیط استخر برق مشهد

تخفیف:

۱۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۱۴۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۱۲۵,۰۰۰ تومان

فروش این استخر غیر فعال است

آدرس :

خراسان رضوی- مشهد- ابتدای آزاد شهر- نبش امامت ۲

تلفن :

۰۵۱-۳۶۰۹۴۲۹۲

استخر برق مشهد

سانس آقایان استخر برق ویژه ماه رمضان: 

آقایان روزهای فرد و جمعه از ساعت ۱۸ الی ۲ بامداد و شنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲  الی ۲ بامداد

سانس بانوان استخر برق ویژه ماه رمضان: روزهای فرد از ساعت ۱۸ الی ۲۲

این استخر شامل استخر خردسالان، استخر بزرگسالان، سونا و جکوزی، ماساژ و حمام ترکی می باشد.

لطفا قبل از خرید بلیط سانس های پذیرش استخر برق را مطالعه کنید. 

ورود کودکان زیر 110 سانت و یا زیر 5 سال به استخر برق مشهد ممنوع می باشد.  

برای استفاده از این استخر می بایست بلیط خود را از طریق سایت رزرو و با ارائه کد پذیرش خود به گیشه استخر وجه بلیط را در محل استخر پرداخت نمایید. 

لطفا در خرید خود دقت کنید بلیط این استخر کنسلی ندارد

کدخریداری شده قابل استفاده در روزهای دیگر نیز می باشد

قیمت بلیط استخر شرکت برق مشهد چقدر می باشد؟

قیمت بلیط آزاد 140000 هزار تومان که با تخفیف از سایت می توانید به قیمت 120000هزار تومان می توانید تهیه کنید.

آدرس استخر شرکت برق مشهد کجاست؟

مشهد بلوار امامت نبش امامت 2

تلفن استخر شرکت برق مشهد چند است؟ 36094292 

ساعت ها و روزهای قابل استفاده برای بانوان و آقایان در استخر برق مشهد به چه صورت است؟

به توضیحات سایت مراجعه کنید

آیا شیفت صبحگاهی در استخر برق مشهد دایر می باشد؟

بله روزهای فرد از ساعت 5:30 تا 7:30 صبح قابل استفاده می باشد.

بلیط تخفیف دار استخر برق مشهد را به چه صورت می توان نهیه کرد ؟

شما می توانبد با مراجه به سایت آی پولز بلیط تخفیف دار این مجموعه را تهیه کنید.

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

استخر شرکت برق مشهد، واقع در امامت۲ وابسته به شرکت برق منطقه ای مشهد می باشد. استخر شرکت برق مشهد در مقابل پارک ملت و در یک از مناطق خوش آب و هوا و تمیز مشهد واقع شده که با محیطی آرام، بهداشتی و شیک و کادری مجرب شما را به تفریحی لذت بخش دعوت می کند. شما می توانید با قیمت عالی در کلاس های آموزشی استخر برق مشهد شرکت کرده و یا با استفاده از سانس تفریحی به مدت 3 ساعت از این ورزش بی نظیر لذت ببرید.

این مجموعه باتوجه به موقعیت مکانی مناسبی که داردپذیرای ورزشکاران زیادی دراین منطقه میباشد.بهترین استخرهای در خراسان شمالی واقع شده است باتوجه به نبودمجموعه آبی دراطراف استخرشرکت برق مشهدوهمچنین نزدیکی این مجموعه به یکی ازبزرگترین پارک های کشورمیتواندمجموعه مناسبی برای ورزشکاران ومشتریان باشد.یکی دیگرازمزیت های این مجموعه نزدیک بودن آن به ایستگاه قطارشهری(مترو)میباشدکه میتواندورزشکاران بیشتری راخارج ازمحدوده امامت به این مکان ورزشی هدایت کند.شما بعدازپیاده شدن درایستگاه پارک ملت وپیاده روی بسیارکم میتوانیدازمجموعه به راحتی استفاده کنید.

استخرشرکت برق مشهدرامیتوان یکی ازمجموعه های آبی قدیم مشهدنامید.چراکه این استخرشروع ساخت وفعالیت خودرادرسال 1353شروع کرد.درآن زمان استخربه صورت روبازوبدون امکانات سوناوجکوزی دایرشد.تااینکه درسال 1374شروع به سرپوشیده کردن مجموعه توسط شرکت برق مشهدانجام پذیرفت ودرسال 1377به بهره برداری رسید.استفاده ازاین مجموعه ابتدابرای کارکنان شرکت برق انجام میپذیرفت 

ولی باتوجه به استقبال ورزشکاران و واگذاری به بخش خصوصی این امکان برای عموم نیزفراهم شدتابتوانندازامکانات مجموعه آبی شرکت برق استفاده کنند.ازویژگی های خوب مجموعه میتوان به تمیزی مجموعه وآب استخروشفافیت آن اشاره نمود.یکی دیگرازنکات مثبت مجموعه استخربزرگ باحاشیه بسیارمناسب میباشد.این استخرباابعاد25درطول و16متردرعرض میتواندنیازهای شناگران وافرادی که برای ورزش درآب و همچنین به صورت تفریحی آمده اند را فراهم کنند.

کمدهای بسیار بزرگ با امنیت بالا،رختکن مناسب با شش کابین تعویض مایو،بوفه و کافی شاپ بسیار شیک و تمیز،تهویه مطبوع،استخر کودکان به ابعاد 16 متر در عرض و 9 متر در طول می باشد.یکی دیگر از مزیت های این مجموعه که می توان به آن اشاره کرد سیستم تصویه آب از طریق ازن می باشد که این امر باعث می شود شما به هیچ عنوان گاز کلر را در مجموعه احساس نکنید و آبی شفاف و تمیز را در اختیار مشتریان محترم این مجموعه قرار می دهد.

در قسمت سونا شما با محیطی مناسب و بزرگ برخورد می نمایید که امکانات کاملی دارد از جمله جکوزی بزرگ 15 نفره،سونا خشک و بخار بزرگ،حوضچه آب سرد،حمام ترکی و سالن ماساژ برای علاقمندان دایر می باشد.برگزاری کلاسهای آموزشی برای سنین مختلف ویژه آقایان و بانوان،ورزش در آب و همچنین مسابقات شنا در رده های مختلف برگزار می شود.یکی دیگر از امکانات مجموعه داشتن مدرسه شنا قهرمانی ویژه سنین زیر 15 سال می باشد.مدرسه شنا موج مشهد  با برگزاری کلاسهای شنا به صورت اختصاصی در این استخر توانسته قهرمانان زیادی را به جامعه ورزشی شنا معرفی کند .به طور کلی این مجموعه یکی از مجموعه های آبی درجه یک مشهد می باشد که به شما توصیه می کنیم حتما برای یک بار هم که شده از این مجموعه و امکانات آن استفاده کنید.

 

استخر کودکان  برق مشهد

استخر برق مشهد یک استخر بسیار مناسب را برای کودکان دارا می‌باشد که عمق آن مناسب تمامی کودکان است و همه کودکان می‌توانند از آن استفاده کنند و به راحتی در آب راه بروند بدون اینکه هیچ مشکلی برای آنها به وجود بیاید و خطری برای آنها داشته باشد. برای آموزش شنا نیز استخر کودکان با استخر بزرگسالان جدا می‌باشد و مربیان حرفه‌ای و غریق نجات ها مراقب حرکات کودکان شما هستند تا در حین شنا کردن و بازی کردن هیچگونه مشکلی برای آنها به وجود نیاید. در استخر کودکان برق مشهد وسیله‌های بازی مانند سطل و فواره‌های آبپاش وجود دارد که کودکان می‌توانند با استفاده از آن سرگرم بشوند.

علاوه بر آن استخر کودکان برق مشهد فضای بسیار تمیز و پاکیزه را دارد و نیاز نیست تا والدین نگران مریض شدن کودکانشان در آب‌های عمومی بشوند زیرا آب استخر به طور دائم در حال ضدعفونی شدن و تمیز شدن می‌باشد و نیاز نیست تا شما نگران میکروب‌ها و آلودگی‌های موجود در آب باشید. استخر کودکان برق مشهد در کنار استخر بزرگسالان می‌باشد و والدین می‌توانند فرزندان خود را ببینند و مراقب حرکات آنها باشند.

 

استخر بزرگسال برق مشهد

استخر برق مشهد دارای یک فضای بسیار بزرگ با عمق‌های متفاوت برای استخر بزرگسالان می‌باشد که عمق‌های متفاوت آن برای انجام ورزش‌ها و شناهای متفاوت می‌باشد. برای مثال در عمق‌های کم مانند عمق یک و نیم متری افراد می‌توانند به راحتی در آب راه بروند و یا فعالیت‌های ورزشی مانند راه رفتن در آب و آب درمانی را انجام بدهند. عمق زیاد استخر مانند عمق ۳ متری و ۴ متری برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای شنا کنند و یا از روی یک ارتفاع بر داخل استخر شیرجه بزنند.

استخر بزرگسالان برق مشهد دارای آب پاکیزه و شفافی می‌باشد که به طور دائم در حال گند زدایی و کلرزنی می‌باشد و هیچگونه بیماری عفونی از طریق آب به بدن مراجعه کنندگان منتقل نمی‌شود. در استخر بزرگسالان تخته‌های شنا برای افرادی که مبتدی هستند وجود دارد و غریق نجات هایی در اطراف استخر به طور دائم مراقب شما هستند تا هیچگونه اتفاقی برای شما نیفتد و خطری شما را تهدید نکند. استخر بزرگسالان برق مشهد یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین استخرهای این منطقه می‌باشد که دارای امکانات خوب و تجهیزات فوق العاده‌ای است.

 

سونا بخار برق مشهد

سونا بخار اتاقی با فضای بسته می‌باشد که حجم بیش از ۹۰ درصد آن را بخار و رطوبت تشکیل داده است و دارای گرمای بسیار زیاد و قابل توجهی است. سیستم گرمایش و تولید بخار در سونا بخار برق مشهد با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود که به طور کامل طبق استانداردهای روز جهان می‌باشد. سونا بخار دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می‌باشد و می‌تواند به شما کمک کند تا بدنی سالم‌تر با نیروی بیشتری را داشته باشید. سونا بخار سبب باز شدن منافذ پوست می‌شود و از این طریق می‌تواند سموم بدن و آلودگی‌ها را از بدن شما خارج کند. علاوه بر آن سونا بخار برای پوست به شدت مفید می‌باشد و می‌تواند پوسته‌های مرده و سلول‌های مرده را از بین ببرد و سبب درخشان شدن پوست شما بشود.

گرمای بسیار زیاد و رطوبت و بخار موجود در سونا بخار سبب می‌شود تا افرادی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز و کمردرد و گرفتگی رگ و عضلات هستند بتوانند به راحتی با استفاده از سونا بخار مشکلات خود را حل کنند و سبب بهبود یافتن هرچه سریع‌تر آنها می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که لازم است در هر سونا بخاری رعایت شود این است که بهداشت به طور کامل در آن رعایت شود. در استخر برق مشهد سونا بخار هر روز ضدعفونی و میکروب زدایی می‌شود و هیچگونه بیماری از طریق آن به مراجعین منتقل نخواهد شد.

 

سونا خشک  برق مشهد

خشک اتاقی می‌باشد که تنها ۶ الی ۵ درصد آن را بخار تشکیل می‌دهد و بر خلاف سونا بخار که حجم بیش از ۹۰ درصد آن را بخار تشکیل می‌دهد اتاقی کاملاً خشک می‌باشد. اما سونا خشک دارای گرمای بسیار زیادی می‌باشد که گرمای آن با استفاده از دستگاه‌های گرمایش بسیار فوق العاده در استخر برق مشهد تامین می‌شود که این دستگاه‌ها کاملاً به روز و پیشرفته هستند. سونا خشک برای افرادی که قصد دارند تا لاغر شوند بسیار مناسب می‌باشد زیرا گرمای بسیار زیاد آن سبب چربی سوزی می‌شود و می‌تواند به لاغری افراد به شدت کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های فوق العاده سونا خشک این است که بسیاری از پزشکان آن را برای افرادی که دچار درد شدید مفاصل و یا عضلات شده‌اند پیشنهاد می‌کنند. گرمای زیاد سونا خشک می‌تواند به مفاصل و عضلات شما کمک کند تا از حالت منقبض شده و گرفتگی در بیایند و عملکرد بهتری را داشته باشند. افرادی که دچار گرفتگی رگ مانند گرفتگی رگ گردن شده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سونا خشک و سونا بخار مشکلات خود را حل کنند.

 

جکوزی برق مشهد

جکوزی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر استخر به حساب می‌آید که برای موارد بسیار زیادی مفید است و می‌تواند به بدن شما کمک کند تا عملکرد بهتری را داشته باشد. یکی از مهمترین مواردی که سبب می‌شود تا جکوزی بتواند برای بدن شما مفید باشد این است که در دیواره‌های آن و کف جکوزی لوله‌هایی برای آب وجود دارد که آب داغ را با فشار بالا به بدن شما می‌زند و برخورد آب با فشار بالا به بدن شما می‌تواند سبب عملکرد بهتر عضلات و ماهیچه‌ها بشود و سبب پمپاژ شدن خون در بدنتان بشود که این مورد می‌تواند برای افرادی که دچار گرفتگی رگ و عضلات شده‌اند بسیار فوق العاده باشد.

استفاده از جکوزی‌ها شما می‌توانید استرس و اضطراب را از خود دور کنید و به راحتی ریلکس کنید و آرامش زیادی را به دست بیاورید. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر در دغدغه‌های ذهنی بالایی دارید و قصد دارید تا ساعاتی را با آرامش زیاد بگذرانید به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً به جکوزی‌ها مراجعه کنید زیرا می‌تواند به شدت به شما در آزاد کردن ذهنتان کمک کند. جکوزی استخر برق مشهد یکی از بهترین و فوق العاده‌ترین جکوزی‌ها را در شهر مشهد دارا می‌باشد.

 

ماساژ برق مشهد

بسیاری از استخرها دارای سالن‌های ماساژ می‌باشند که استخر برق مشهد یکی از آن استخرهایی است که دارای یک سالن ماساژ بسیار بزرگ و فوق العاده است که ماساژورهای حرفه‌ای و متخصص در آن مشغول به فعالیت هستند. قطعاً می‌دانید که ماساژ علاوه بر اینکه می‌تواند خستگی‌های شما را از بین ببرد به شدت برای بدن مفید است و می‌تواند مانند پمپاژ خون در بدن شما عمل کند که این گزینه می‌تواند برای افرادی که دچار گرفتگی رگ و گرفتگی عضلات شده‌اند به شدت کمک کننده باشد.

سالن ماساژ برق مشهد به طور دائم ضدعفونی می‌شود و تخت‌های  ماساژ دارای روکش‌هایی می‌باشد که یکبار مصرف هستند و برای هر فرد تعویض می‌شود تا هیچگونه بیماری از فردی به فرد دیگر منتقل نشود و سلامت مراجعین به خطر نیفتد. در این سالن ماساژ انواع خدمات ماساژ و انواع ماساژ‌های مختلف انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سالن ماساژ برق مشهد تجربه بسیار فوق العاده و آرامش بخش را به دست بیاورید و خستگی‌ها و استرس و اضطراب را برای ساعاتی از خود دور کنید.

 

حمام ترکی برق مشهد

حمام ترکی از بخش‌های جذاب و فوق العاده هر استخر می‌باشد که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند. حمام ترکی جزئی از فرهنگ قدیمی مردم ترکیه می‌باشد که امروزه به بسیاری از کشورهای اطراف مانند کشور ایران نیز راه پیدا کرده است و در میان مردم بسیار محبوب شده است. حمام ترکی حمامی می‌باشد که مانند سونا بخار حجم بسیار زیادی از آن را بخار تشکیل داده است و دارای گرمای بسیار زیادی می‌باشد. در سونا بخار با رفتن زیر آب بسیار گرم و وجود گرمای زیاد و رطوبت، بسیاری از خستگی‌ها و درد مفاصل و عضلات از شما دور خواهد شد و شما آرامش بسیار زیادی پیدا خواهید کرد که این مورد برای سیستم عصبی و تقویت بدن شما بسیار مناسب می‌باشد.

در حمام ترکی استخر برق مشهد خدمات ماساژ به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود و شما می‌توانید زیر آب گرم و در جایی بسیار گرم با بخار زیاد ماساژ بگیرید. علاوه بر آن استفاده از حمام ترکی می‌تواند استرس و اضطراب شما را کاهش دهد و سیستم عصبی بدن شما را تقویت کند. حمام ترکی استخر برق مشهد بسیار تمیز می‌باشد و بهداشت به طور کامل در آن رعایت می‌شود. سیستم گرمایش و تولید بخار در حمام ترکی استخر برق مشهد با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود.

 

قیمت فست فود و کافی شاپ برق مشهد

استخر برق مشهد دارای کافی شاپ و رستوران‌هایی می‌باشد که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع غذاهای سرد و گرم را از آنجا تهیه کنید و در همان جا میل کنید. هنگامی که شما در حال استفاده کردن از سونا و جکوزی و یا در حال شنا کردن در استخر هستید، ممکن است دچار ضعف و گرسنگی بشوید و یا ممکن است کودکان شما در هنگام بازی گرسنه بشوند و نیاز به خوردن غذا داشته باشند که وجود کافی شاپ و رستوران در استخر برق مشهد به شما این امکان را می‌دهد تا در همان استخر غذاهایی با کیفیت و فوق العاده را خریداری و میل کنید. علاوه بر آن بسیاری از افراد علاقمند هستند تا در کنار استخر غذایی میل کنند که می‌توانند با مراجعه به کافی شاپ و رستوران استخر برق مشهد هر غذایی که می‌خواهند را میل کنند.

قیمت فست فود و غذاها در رستوران و کافی شاپ استخر برق مشهد به موارد مختلفی بستگی دارد و طبق سفارش شما این هزینه‌ها بالا و پایین می‌شود به همین دلیل نمی‌توان مقدار دقیقی را برای آن گفت اما می‌توان گفت که هزینه‌های انواع غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران متوسط می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما خرید بلیط تخفیف دار شرکت برق مشهد از طریق همین سایت می باشد که شما می توانید هم تخفیف مناسبی دریافت کنید هم تا لحظه استفاده شما ما در کنارتان خواهیم بود.



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

استخر خردسالان

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت