آیپولز
ورود / عضویت
 استخر گل نرگس تهران - خرید بلیط گروهی استخر و پارک آبی در آی پولز
 استخر گل نرگس تهران – آی پولز سامانه کشوری خرید بلیط با تخفیف ویژه
 استخر گل نرگس تهران - خرید بلیط گروهی استخر و پارک آبی در آی پولز
 استخر گل نرگس تهران – آی پولز سامانه کشوری خرید بلیط با تخفیف ویژه

قیمت خرید بلیط استخر گل نرگس تهران

تخفیف:

۲۹ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۳۵,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۲۵,۰۰۰ تومان

فروش این استخر غیر فعال است

آدرس :

تهران- شهرک اکباتان- فاز دو- بلوک پنج- رو به روی مسجد امام خمینی

تلفن :

۰۲۱-۴۴۶۵۵۸۱۷ / ۰۲۱-۴۴۶۷۰۶۸۳

استخر گل نرگس تهران: روزهای زوج و جمعه از ساعت 10 الی 16، روزهای فرد از ساعت 10 الی 21

استخر گل نرگس تهران: روزهای زوج و جمعه از ساعت 16 الی 24، روزهای فرد از ساعت 21 الی 24 (سانس ویژه شام)

زمان استفاده از استخر آزاد می باشد.

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

تهران در پهنه‌ای بین دو وادی کوه و کویر و در دامنه‌های جنوبی البرز گسترده شده‌است. از سمت جنوب به کوه‌های ری و بی‌بی‌شهربانو و دشتهای هموار شهریار و ورامین و از شمال به واسطه کوهستان محصور شده‌است. تهران را می‌توان به سه منطقه طبیعی تقسیم کرد:

استخر گل نرگس
-کوهستانهای شمالی تهران؛ که بلندترین قله این کوهستان - توچال - با ۳۹۳۳ متر بر تمام فضای شهر مشرف است.عمارت ها و کاخ های زيادی در تهران وجود دارد که بيش ترين آن ها به دوره های صفويه و قاجاريه تعلق دارد، مدرسه های تاريخی و قديمی که ، اغلب دارای مسجد نيز هستند، امام زاده ها و کليساهای مختلف که هر يک از ارزش های خاصی برخوردارند، عمارت ها و برج های معروف به همراه بازارهای قديمی بخشی از ديدنی های تاريخی شهرستان تهران است. سر در باغ ملی، باغ فردوس، کاخ شمس العماره، کليسای آشوريان، مسجد امام-بازار تهران، گورستان ظهيرالدوله و ده ها اثر مشهور دیگر را می توان در این شهر مشاهده نمود.درشهرتهران مجموعه های آبی پارک هی آبی واستخرهای فراوانی وجود دارد.

تقریبابیش از250استخروپارک آبی درشهرتهران وجوددارد.

ابعاداستخربه صورت استاندارد25*10میباشد.سیستم تصقیه این مجموعه فیلترهای شنی میباشدکه به وسیله کلرگندزدایی میشود.

دسترسی آسان وپارکینگ رایگان وامکانات کامل استخری ازویژگی های این مجموعه میباشد.

 

استخر کودکان نرگس تهران

استخر کودکان نرگس تهران

استخر نرگس تهران یکی از بهترین و مجهزترین استخرها با امکانات بی‌نظیر در شهر تهران می‌باشد که دارای استخر کودکان فوق العاده با امکانات خوبی برای کودکان است که می‌توانند روزی بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند. استخر کودکان نرگس تهران دارای عمق مناسبی می‌باشد که برای تمامی کودکان مناسب است و والدین کودکان می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را در آنجا بگذارند تا به شنا کردن و بازی کردن مشغول شوند و نگران امنیت آنها نباشند.

در استخر کودکان نرگس تهران همیشه افرادی مراقب کودکان شما هستند و غریق نجات‌هایی در کنار استخر حضور دارند تا مراقب کودکان شما باشند و در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند از کودکان شما مراقبت کنند. استخر کودکان نرگس تهران در کنار استخر بزرگسالان می‌باشد و والدین می‌توانند خودشان نیز مراقب فرزندانشان باشند و به آنها سر بزنند. در بخش کودکان استخر نرگس فواره‌ها و سطل‌هایی برای بازی کودکان قرار داده شده است که کودکان می‌توانند با آنها بسیار سرگرم شوند و با همسن‌های خود در آنجا مشغول به بازی بشوند.


استخر بزرگسال نرگس تهران

استخر بزرگسال نرگس تهران

استخر بزرگسالان نرگس دارای فضای بسیار بزرگ با عمق‌های متفاوتی می‌باشد که هر کدام از این قسمت‌ها برای انجام فعالیت‌های ویژه و خاصی در نظر گرفته شده است. در استخر بزرگسالان نرگس تهران بخشی برای پیاده‌روی در آب و انجام فعالیت‌های ورزشی برای افرادی که برای آب درمانی به این استخر آمده‌اند وجود دارد و در آن قسمت افراد حرفه‌ای در این زمینه حضور دارند که شما را برای انجام فعالیت‌های ورزشی و انجام فعالیت‌های آب درمانی راهنمایی کنند.

علاوه بر آن استخر بزرگسالان نرگس تهران دارای بخش‌ عمیقی برای شیرجه زدن و افرادی که به طور کاملاً حرفه‌ای شنا کردن را بلد هستند می‌باشد تا بتوانند در عمق شنا کنند. و همینطور دارای بخش‌هایی کم عمق مانند یک و نیم متر برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند تنها در آب راه بروند و برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند بسیار مناسب می‌باشد.

استخر نرگس یکی از تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرهای شهر تهران می‌باشد که بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از مجهز‌ترین و پاکیزه‌ترین استخرهای شهر تهران می‌شناسند. هنگامی که شما به استخر نرگس مراجعه می‌کنید نیاز نیست تا به هیچ عنوان نگران آلودگی‌هایی که از طریق آب وارد بدن می‌شود و همینطور بیماری‌های عفونی باشید زیرا آب این استخر بسیار شفاف و پاکیزه می‌باشد. سیستم گند زدایی آب این استخر توسط کلر می‌باشد و سر زمان مشخص و به طور دائم انجام می‌شود.


سونا بخار  نرگس تهران

سونا بخار  نرگس تهران

سونا بخار یکی از بهترین و محبوب‌ترین بخش‌های هر استخر به حساب می‌آید که برای افراد بسیار زیادی فعالیتی بسیار مهیج می‌باشد. سونا بخار دارای خاصیت‌های بسیار زیادی برای بدن می‌باشد و بسیاری از افراد برای دور کردن و راندن خستگی‌ها و کوفتگی‌ها از بدن خود به سونا بخار می‌آیند.

علاوه بر آن بسیاری از پزشکان برای از بین بردن دردهای عضلانی و مفاصل نیز سونو بخار را به بیماران خود تجویز می‌کنند. افرادی که دچار گرفتگی عضلات و همینطور گرفتگی رگ شده‌اند می‌توانند با مراجعه به سونا بخار به راحتی تمام این مشکلات خود را رفع کنند.

علاوه بر آن سونو بخار برای باز شدن منافذ پوست ار مفید می‌باشد و می‌تواند سبب تعریق بسیار زیاد بشود و از این طریق سموم بدن شما را دفع کند. سونا بخار می‌تواند ت بدن شما را بسیار شفاف کند و لایه‌ها و پوسته‌های مرده آن را نیز از بین ببرد. استخر نرگس تهران دارای یک مکان مناسب برای سونا بخار می‌باشد و از تجهیزات پیشرفته برای بخار و گرمای اتاق استفاده می‌شود.


سونا خشک نرگس تهران

سونا خشک نرگس تهران

یکی دیگر از بهترین بخش‌های هر استخر سونا خشک به حساب می‌آید که استخر نرگس تهران فضای بسیار مناسبی را با تجهیزات مدرن و فوق العاده برای سونا خشک در نظر گرفته است که برای گرمای سالن آن از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن استفاده می‌شود تا بتواند دمای سالن را تا حد مورد نیاز و درست بالا ببرد. سونا خشک یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند چربی سوزی کنند و لاغر شوند.

علاوه بر آن سونو خشک می‌تواند برای از بین بردن دردهای عضلانی و مفاصل نیز به شدت کاربردی باشد و با گرمای بسیار زیادی که دارد سبب باز شدن عضلات گرفته شده و رگ‌های بدن شما بشود.

یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از سونا خشک این است که می‌تواند اضطراب و استرس را از شما دور کند و سبب آزاد شدن ذهن شما از دغدغه‌ها و مشکلات بشود که بسیاری از افراد برای کاهش اضطراب و استرس از سونا خشک و سونا بخار استفاده می‌کنند. سونا خشک می‌تواند برای پوست شما نیز به شدت مفید باشد و سبب باز شدن منافذ پوست شما بشود و همینطور سبب تعریق بسیار زیاد بشود که این مورد تمام سموم بدن شما را دفع می‌کند و سیستم ایمنی بدن شما را نیز قوی‌تر می‌کند.


جکوزی نرگس تهران

جکوزی گل نرگس

جکوزی یکی دیگر از بهترین مکان‌ها در هر استخر به حساب می‌آید که بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند و جز محبوب‌ترین فعالیت‌ها در هر استخر به حساب می‌آید. جکوزی یک گودال نسبتا عمیق می‌باشد که شما می‌توانید با استفاده از آن اضطراب و استرس را از خود دور کنید. جکوزی ها یک مکان مناسب برای ریلکس کردن و به دست آوردن آرامش می‌باشند.

در دیواره‌ها و کف جکوزی‌ها لوله‌های آب گرمی وجود دارد که آب را با فشار زیاد به بدن شما می‌زند که این برخورد آب داغ با بدن شما سبب از بین بردن درد عضلات و مفاصل و همینطور باز شدن رگ‌های گرفته و عضلات گرفته شده می‌شود.

استخر نرگس تهران از تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرن برای جکوزی خود استفاده کرده است که لوله‌های آب گرم و سیستم گرمایش آن بسیار پیشرفته و به روز می‌باشد. جکوزی‌ها علاوه بر دور کردن استرس و اضطراب می‌تواند سیستم عصبی شما را نیز به شدت تقویت کند و برای بدن شما به شدت مفید باشد.


ماساژ نرگس تهران

ماساژ نرگس تهران

استخر نرگس تهران دارای یک سالن ماساژ بسیار بزرگ و با تجهیزات مدرن و به روز می‌باشد که ماساژورهای حرفه‌ای و متخصص در این زمینه در آنجا مشغول به کار هستند. افرادی که دچار گرفتگی عضلات و یا گرفتگی رگ شده‌اند و یا می‌خواهند خستگی‌ها و کوفتگی‌های بدن خود را از خود دور کنند می‌توانند با مراجعه به سالن ماساژ استخر نرگس تهران این کار را به خوبی انجام دهند. در سالن ماساژ استخر نرگس تهران انواع ماساژ‌های تایلندی و سوئدی و ماساژ درمانی و بسیاری از ماساژ‌های دیگر انجام می‌شود.

قطعاً می‌دانید که ماساژ مانند یک پمپاژ خون در بدن عمل می‌کند و می‌تواند برای بدن شما به شدت مفید باشد و سیستم گردش خون در بدن شما را بهبود بخشد به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان برای از بین بردن مشکلاتی مانند آرتروز و درد مفاصل و پا درد و کمردرد ماساژ‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنند.

 

حمام ترکی نرگس تهران

حمام ترکی

حمام ترکی یکی از بخش‌های بسیار جذاب در هر استخر به حساب می‌آید. حمام ترکی حمامی می‌باشد که قسمت‌های پایینی و کف آن گرما و رطوبت و بخار بسیار کمتری را نسبت به بخش‌های بالایی و سقف آن دارا می‌باشد. در حمام ترکی در بسیاری از استخرها انواع خدمات ماساژ نیز انجام می‌شود و یک مکان بسیار فوق العاده برای ریلکس کردن و دور کردن استرس‌ها و اضطراب می‌باشد.

استخر نرگس تهران یکی از بهترین حمام‌های ترکی را دارا می‌باشد که بسیاری از افراد برای می‌باشد و این حمام بسیار پاکیزه و تمیز می‌باشد و به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است تا هیچگونه بیماری‌های عفونی از آن به شما منتقل نشود زیر همانطور که می‌دانید استخرها و حمام‌ها در صورتی که به طور دائم ضدعفونی و تمیز نشوند ممکن است بیماری‌های بسیار زیادی را به افراد انتقال دهند.


قیمت  فست فود و کافی شاپ نرگس تهران

فست فود گل نرگس

در استخر نرگس تهران رستوران و کافی شاپ‌های وجود دارد که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع غذاهای سرد و گرم و ساندویچ‌های متفاوت را از آنجا خریداری کنید و میل کنید. کیفیت غذاها در رستوران و کافی شاپ استخر نرگس تهران بسیار بالا و خوب می‌باشد و فضای رستوران کاملاً تمیز و بهداشتی است.

در حین شنا کردن و یا در حین استفاده کردن از سونا و جکوزی بسیاری از افراد ممکن است تا دچار ضعف بشوند و به همین دلیل است که در این استخر کافی شاپ و رستوران‌هایی ساخته شده است تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها در کافی شاپ و رستوران نرگس تهران متوسط می‌باشد و طبق چیزی که شما سفارش می‌دهید متغیر است.

شما می توانید با رفتن به مجموعه های آبی تهران لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید. یکی از بهترین استخرهای خیابان اکباتان تهران برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آی پولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آی پولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

                                                       آی پولز رویای شیرین یک شناگر



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

استخر خردسالان

checkbox

رستوران

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

checkbox

ماساژ

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

بدنسازی

checkbox

کلاس آموزش شنا

checkbox

تلویزیون/پروژکتور

checkbox

جکوزی گرم

checkbox

فست فود

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت