آیپولز
ورود / عضویت
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد
 استخر المهدی مشهد

استخر المهدی مشهد

تخفیف:

۵۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۱۴۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۷۰,۰۰۰ تومان

برای خرید بلیط کلیک کنید

سانس استفاده از استخر المهدی مشهد

از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۸الی ۲۲:۳۰ویژه ماه مبارک رمضان

زمان استفاده از سانس استخر المهدی به صورت آزاد میباشد

آدرس مجموعه المهدی مشهد:مفتح شرقی ٢٩، انتها پورسینا ۱۷- مجموعه ورزشی المهدی

 

سانس بانوان

روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-09 یک شنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-10 دو شنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-11 سه شنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-12 چهارشنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-13 پنج شنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان همه روزه

1403-02-15 شنبه

۱۸

۲۲:۳۰

۱۴۰,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

-----

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

زیباترین و مجلل‌ترین مجموعه ورزشی مشهد مخصوص دختران و بانوان

 

استخر کودکان المهدی مشهد

استخر المهدی مشهد دارای یک بخش مجزا و بسیار مناسب برای شنا کردن کودکان می‌باشد که فضای بسیار پاکیزه و تمیز را دارا می‌باشد. در استخر کودکان المهدی بهداشت به صورت کامل رعایت می‌شود و نیاز نیست تا والدین نگران بیماری‌هایی باشند که از طریق آب به بدن وارد می‌شود و بتوانند با اطمینان خاطر کودکانشان را در بخش مخصوص کودکان استخر المهدی قرار دهند.

در این بخش و تمام بخش های استخر غریق نجات‌هایی حضور دارند تا به طور دائم مراقب مراجعین باشند. حضور این افراد در بخش کودکان بسیار مهم‌تر می‌باشد زیرا ممکن است کودکان در حین بازی حرکاتی را انجام دهند که برای آنها خطرناک باشد.

استخر کودکان المهدی مشهد دارای عمق مناسبی را برای کودکان می‌باشد به طوری که تمامی آنها می‌توانند به سادگی در آب راه بروند و بازی کنند. استخر کودکان المهدی مشهد دارای تخته‌های شنا برای کودکان و وسیله‌های بازی مانند سطل آب و فواره‌های آبپاش و موارد این چنینی می‌باشد که کودکان می‌توانند با استفاده از آن خود را سرگرم کنند و ساعات و لحظات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.

 

استخر بزرگسال  المهدی مشهد

در استخر المهدی استخر کودکان و بزرگسالان از یکدیگر جدا می‌باشد و استخر بزرگسالان المهدی دارای آبی بسیار پاکیزه و بهداشتی است و فضای استخر آن بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد . علاوه بر آن استخر المهدی دارای عمق‌های متفاوتی است که برای انواع شنا‌ها مناسب می‌باشد .استخر بزرگسالان المهدی مشهد دارای امکانات مناسب و تجهیزات فوق العاده‌ای برای مراجعین می‌باشد.در ادامه به برخی از نکات قابل توجه در مورد استخر بزرگسالان اشاره می‌کنیم:

1. امکانات و تجهیزات: استخرهای بزرگسالان به تجهیزاتی نظیر استخر شنا ،سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سالن تناسب اندام مجهز هستند. این امکانات به بازدیدکنندگان این استخرها این فرصت را می‌دهد تا همه جنبه‌های سلامتی و آب درمانی را تجربه کنند.
2. امنیت: استخرهای بزرگسالان باید از تجهیزات ایمنی مانند تجهیزات غواصی،  تخته شنا و ... را داشته باشد و علاوه بر آن غریق نجات‌هایی به طور دائم مراقب حرکات مراجعین باشند تا در صورتی که هرگونه اتفاقی افتاد بتواند به سرعت آنها را نجات دهند.
3. برنامه‌های تمرینی و آموزشی: استخرهای بزرگسالان می‌توانند برنامه‌های تمرینی و آموزشی شامل کلاس‌های شنا، برنامه‌های تمرینی و تناسب اندام را ارائه دهند.
4.بهداشت و نظافت: استخرهای بزرگسالان باید استانداردهای بهداشتی و نظافتی را رعایت کنند تا آب استخر، پاک و بهداشتی باشد. در صورتی که آب استخر به طور دائم ضدعفونی نشود و میکروب زدایی سر زمان مشخص انجام نشود ممکن است بیماری‌های بسیار زیادی از طریق آب به بدن مراجعین انتقال پیدا کند به همین دلیل بسیار مهم است تا به بهداشت استخر رسیدگی شود.

 

سونا بخار المهدی مشهد

سونا بخار از مهمترین بخش‌های هر استخری می‌باشد که جز تجهیزات محبوب هر استخر به حساب می‌آید و افراد بسیار زیادی به آن مراجعه می‌کنند. سونا بخار المهدی مشهد دارای تجهیزات مدرن و فوق العاده‌ای برای تولید بخار و رطوبت و تامین گرمای اتاق می‌باشد که طبق استانداردهای روز جهان طراحی شده است.

سونا بخار دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می‌باشد که می‌تواند در موارد بسیار زیادی به بدن شما کمک کند. برای مثال سونا بخار می‌تواند برای پوست به شدت مفید باشد و پوسته‌های مرده و سلول‌های مرده پوست صورت و پوست بدن را از بین ببرد و سبب شفاف شدن پوست بشود. علاوه بر خشک می‌تواند سبب باز شدن منافذ بسته پوست بشود و با تعریق زیاد سبب خارج شدن آلودگی‌ها و سموم بدن بشود.

یکی دیگر از بهترین مزایای سونا بخار این است که می‌تواند استرس و اضطراب را از شما دور کند و سبب تقویت کردن سیستم عصبی بدنتان بشود. این مورد می‌تواند سبب شود تا شما آرامش زیادی را به دست بیاورید و ذهنتان را از دغدغه‌ها و مشکلات آزاد کنید. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر دغدغه‌های ذهنی زیادی دارید می‌خواهید آرامشی را به دست بیاورید حتماً به سونا بخار مراجعه کنید.


سونا خشک المهدی مشهد

سونا خشک یا سونا فنلاندی یک تجهیزات تفریحی و درمانی است که در بسیاری از استخرها باشگاه‌های ورزشی وجود دارد.  سونا خشک، یک اتاق کوچک و داغ با دمای بالا می‌باشد. دمای متوسط سونا خشک به طور معمول بین 70 تا 100 درجه سانتیگراد است و رطوبت خیلی پایینی را دارد، به طور عمومی رطوبت سونا خشک زیر 20 درصد می‌باشد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از سونا خشک اشاره خواهیم کرد:

مزایا:
1. تسریع در بهبود عملکرد قلب و عروق: حرارت سونا خشک باعث گشاد شدن عروق و افزایش ضربان قلب می‌شود که منجر به بهبود عملکرد قلب و عروق می‌شود.
2. خارج کردن سموم از بدن: با تعرق زیادی که در سونا خشک تجربه می‌شود، بدن می‌تواند سموم و مواد مضر را از طریق پوست دفع کند.
3. تسکین درد عضلانی: حرارت سونا خشک می‌تواند به تسکین دردهای عضلانی و از بین بردن گرفتگی و درد مفاصل و عضلات کمک بسیار زیادی را بکند.

علاوه بر آن سونا خشک علاوه بر مزیت‌هایی که دارد می‌تواند برای برخی از افراد مضر باشد و مشکلاتی را برای آنها به وجود بیارد به همین دلیل بسیار مهم است تا شما این موارد را بدانید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد
معایب:
1. خطرات برای برخی افراد: استفاده از سونا خشک ممکن است برای برخی افراد با مشکلات قلبی، فشار خون بالا، بیماری‌های پوستی و افراد باردار خطرات و عوارض داشته باشد. در چنین شرايطي قبل از استفاده از سونا خشک، بهتر است با پزشک مشورت کنید.
2. ریسک ایجاد حرارت زیاد بر روی بدن: استفاده بیش از حد و بدون اعتدال در سونا خشک ممکن است به افزایش دمای بدن بیش از حد و در نتیجه عوارضی مانند خستگی، سرگیجه و ضعف عمومی منجر شود.

با این حال، با رعایت نکات ایمنی و مدیریت صحیح، استفاده از سونا خشک می‌تواند تجربه‌ای آرامش بخش و مفید باشد. همچنین، همواره بهتر است قبل از استفاده از سونا خشک با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر شرایط سلامتی خاصی دارید. استخر المهدی مشهد دارای فضای مناسبی برای سونا خشک می‌باشد که تجهیزات مناسب و پیشرفته‌ای را دارد.

 

جکوزی المهدی مشهد

جکوزی یا حوضچه آبگرم، یک تجهیزات تفریحی و آرامش بخش است که با استفاده از آب گرم و لوله های پمپاژ آب قوی، به افراد کمک می‌کند تا بتوانند خستگی‌ها را از خود دور کنند. استفاده از جکوزی‌ها می‌تواند سبب شود تا درد عضلات و درد مفاصل بهبود یابد و افرادی که دچار گرفتگی رگ و یا عضلات شده‌اند بتوانند با مراجعه به جکوزی مشکلشان را حل کنند.

این حوضچه‌ها به دلیل دما و جریان آب ماساژ‌دهنده، مناسب برای تسکین درد و کاهش استرس و فشار عصبی هستند. همچنین، استفاده از جکوزی‌ها می‌تواند به بهبود خواب و کاهش خستگی و اضطراب کمک کند.

استفاده از جکوزی‌ها همچنین فوایدی برای سلامتی بدن دارد. آبگرم جکوزی می‌تواند عضلات را بهبود دهد، جریان خون را افزایش دهد و سبب تعریق زیاد شود که این مورد به خروج سموم از بدن کمک کند. همچنین، استفاده از جکوزی می‌تواند به بهبود کیفیت پوست کمک کند. با این حال، قبل از استفاده از جکوزی، باید به نکاتی توجه کنید. اولاً، باید در تمیزی و بهداشت درست آب جکوزی تأکید داشته باشید.

آب جکوزی باید منظماً عوض شور و بهداشت آن حفظ شود تا از احتمال انتقال عفونت و بیماری جلوگیری شود.ثانیاً، استفاده از جکوزی در برخی موارد بهتر است اجتناب شود، مانند زمان بارداری، داشتن بیماری قلبی یا فشار خون بالا، حساسیت به آب گرم یا بیماری‌های پوستی. استخر المهدی مشهد دارای یک مکان مناسب برای جکوزی با تجهیزات به روز و فوق العاده می‌باشد.

ماساژ المهدی مشهد

استخر المهدی مشهد دارای یک سالن ماساژ بزرگ با تجهیزات مناسب می‌باشد که دارای ماساژورهای حرفه‌ای است که انواع خدمات ماساژ مانند ماساژ درمانی و دیگر ماساژها مثل ماساژ سوئدی و تایلندی را انجام می‌دهند . ماساژ می‌تواند تمام خستگی‌ها و گرفتگی رگ و عضلات را از بین ببرد و شما را بسیار سرحال و با نشاط سازد.

سالن ماساژ المهدی مشهد بسیار پاکیزه می‌باشد و به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است و تمام تخت‌های ماساژ دارای روکش‌های یکبار مصرف می‌باشد که برای هر مراجعه کننده تعویض می‌شود. شما می‌توانید مطمئن باشید که بهداشت به طور کامل در این مرکز ماساژ رعایت می‌شود.

 

حمام ترکی المهدی مشهد

حمام ترکی یکی از بخش‌های بسیار جذاب و پرطرفدار در هر استخر به حساب می‌آید. حمام ترکی حمامی می‌باشد که بخش های پایینی و کف آن گرما و رطوبت و بخار نسبتا کمتری را نسبت به بخش‌های بالایی و سقف آن دارا می‌باشد. در حمام ترکی در بسیاری از استخرها انواع خدمات ماساژ نیز انجام می‌شود و یک مکان بسیار فوق العاده برای ریلکس کردن و دور کردن استرس‌ها و اضطراب می‌باشد.

استخر المهدی مشهد یکی از بهترین حمام‌های ترکی را دارا می‌باشد. این حمام بسیار پاکیزه و تمیز می‌باشد و به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است تا هیچگونه بیماری‌های عفونی از آن به شما منتقل نشود زیرا همانطور که مشخص است استخرها و حمام‌ها در صورتی که به طور دائم ضدعفونی و تمیز نشوند ممکن است بیماری‌های بسیار زیادی را به افراد انتقال دهند و منشأ مریضی های زیادی باشند.


قیمت فست فود و کافی شاپ المهدی مشهد

در استخر المهدی مشهد رستوران و کافی شاپ‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع غذاهای سرد و گرم و ساندویچ‌های متفاوت را از آنجا خریداری کنید و میل کنید. کیفیت غذاها در رستوران و کافی شاپ استخر المهدی مشهد بسیار بالا و فوق العاده‌ می‌باشد و فضای رستوران کاملاً تمیز و بهداشتی است.

در حین شنا کردن و یا در حین استفاده کردن از سونا و جکوزی بسیاری از افراد ممکن است تا دچار ضعف بشوند و به همین دلیل است که در این استخر کافی شاپ و رستوران‌هایی ساخته شده است تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. قیمت غذاها و نوشیدنی‌ها در کافی شاپ و رستوران استخر المهدی مشهد متوسط می‌باشد و طبق چیزی که شما سفارش می‌دهید متغیر است.

 

امكانات استخر المهدی مشهد

مجموعه‌ي ورزشي المهدي، كامل‌ترين و مجلل‌ترين مجموعه ورزشي در شهر مشهد مي‌باشد. امكانات اين مجموعه به شرح زير مي‌باشد:

 

مجموعه آبي المهدي، با رعايت بالاترين استانداردهاي فني و بهداشتي و کادری مجرب با امكانات زير آماده خدمت رساني به بانوان عزیز می باشد .

امکانات مجموعه آبی المهدی مشهد شامل:

استخر آموزشي، حوضچه آب درماني٫ استخر كودكان ٫استخر شنا قهرماني و سونا خشک سونا بخار می باشد.

از دیگر امکانات دیگر مجموعه ورزشی المهدی مشهد که یکی از بهترین استخرهای مفتح شرقی مشهد می باشد می توان به سالن چند منظوره مجهز به امكانات ويژه‌ي ورزش‌هاي توپي نظير فوتسال، واليبال، بسكتبال، هندبال و بدمينتون اشاره کرد. سالن ورزش‌های رزمی که كلاس‌هايي نظير تكواندو، آيكيدو، كاراته و... براي سنين مختلف مي‌باشد.سالن ورزش‌هاي فكري و جسمي المهدي محيطي آرام و مجهز با نورگيري طبيعي مخصوص ورزش‌هاي چربي سوزي و عضله‌سازي مانند پيلاتس، يوگا، ايروبيك و... می باشد. اتاق پينگ پنگ مجموعه ورزشی المهدی مشهد مجهز به ميز، راكت و توپ پينگ‌ پنگ است که دوستاران این ورزش می توانند از این سالن استفاده کنند

شما می توانید با رفتن به مجموعه های آبی مشهد لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید.برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آی پولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آی پولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

آیپولز رویای شیرین یک شناگر



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

استخر خردسالان

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

checkbox

ماساژ

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

پارکینگ

checkbox

بدنسازی

checkbox

استخر قهرمانی

checkbox

استخر آب درمانی

checkbox

فروشگاه لوازم ورزشی

checkbox

حمام سنتی

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت