آیپولز
ورود / عضویت
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان
 قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان

قیمت خرید بلیط استخر هلال احمر شیروان

تخفیف:

۱۵ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۶۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۵۰,۰۰۰ تومان

فروش این استخر غیر فعال است

نکاتی را که بهتر است در مورد استخر هلال احمر شیروان بدانیم

سانس های ویژه بانوان استخر هلال احمر شیروان:

بانوان همه روزه از ساعت 10 الی 17

 سانس های ویژه آقایان استخر هلال احمر شیروان:

آقایان همه روزه از ساعت 18 الی 23


آدرس استخر هلال احمر شیروان : پردیسان - بلوار شهروند - بلوار علمدار - خیابان سبلان - سبلان ۱

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

استخر هلال احمر از سال‌های دهه شصت بصورت روباز بنا گذاشته شد و یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است . و تا سال ۹۱ به همان شکل به مشتریان خدمات ارائه می داد. از سال ۹۲ استخر بطور کامل بازسازی و مسقف شد و با امکانات: استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونا خشک ، سونا بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد، کافی شاپ و غیره شروع بکار نمود و به مرور سکوی شیرجه(دایو) ، اتاق ماساژ، غار نمک و حمام سنتی به امکانات قابل ارائه به مشتریان اضافه شد.

 گرمایش و سرمایش استخر توسط دستگاه هواساز صنعتی تامین می‌گردد که جزء بهترین سیستم‌های ممکن برای تنظیم دما و رطوبت استخرها میباشد.

سیستم تصفیه آب استخر، برای حصول نتیجه بهتر و آماده کردن ابی با کیفیت برای مشتریان عزیز، بصورت ترکیبی از چند روش همزمان استفاده میکند

سیستم کلرزنی که در اغلب استخرها معمول است و دستگاه اُزن زن بروز با عملکرد عالی و همچنین برای کاهش سختی آب از سیستم سختی گیر پیشرفته استفاده میکند.

همچنین فیلتر شنی های این استخر قبل از بازگشایی بعد کرونا تعویض شده و با بهترین عملکرد، آبی زلال، زیبا و با کیفیت برای سلامتی و لذت بیشتر مشتریان فراهم می‌کند.

ابعاد استخر ۱۶.۵ متر در ۳۳متر است که به لحاظ ابعاد بزرگترین در استان است.

مدیریت و پرسنل این استخر تلاش دارند با نظافت هرچه بهتر این مجموعه، محیطی پاکیزه و بهداشتی در خدمت مشتریان گرامی باشد
آدرس استخر هلال احمر شیروان : پردیسان - بلوار شهروند - بلوار علمدار - خیابان سبلان - سبلان ۱

 

استخر کودکان هلال احمر شیروان

استخر هلال احمر شیروان یکی از بهترین و مجهزترین استخرها با امکانات فوق العاده می‌باشد که دارای استخر کودکان با امکانات خوبی برای کودکان است که می‌توانند با استفاده از آن روزی بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای خود به بسازند . استخر کودکان هلال احمر شیروان دارای عمق مناسبی طبق استانداردهای استخر کودکان می‌باشد که برای تمامی کودکان مناسب است و والدین آن ها می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را در آنجا بگذارند تا به شنا کردن و بازی کردن مشغول شوند و نگران امنیت فرزندانشان نباشند.

در استخر کودکان هلال احمر شیروان همیشه افرادی مراقب کودکان شما هستند و غریق نجات‌هایی در کنار استخر حضور دارند تا مراقب کودکان شما باشند و در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی بتوانند از کودکان شما محافظت کنند. استخر کودکان هلال احمر شیروان در کنار استخر بزرگسالان قرار گرفته شده است و والدین آن ها می‌توانند خودشان نیز مراقب فرزندانشان باشند و آنها را ببینند. در بخش کودکان استخر هلال احمر شیروان فواره‌ها و سطل‌هایی برای بازی و سرگرمی کودکان قرار داده شده است که کودکان می‌توانند با آنها بسیار سرگرم شوند و مشغول به بازی بشوند.

 

استخر بزرگسال هلال احمر شیروان

استخر بزرگسالان هلال احمر شیروان دارای فضای بزرگ با عمق‌های متفاوتی می‌باشد که هر کدام از این قسمت‌ها برای انجام فعالیت‌های خاصی در نظر گرفته شده است. بخش‌های عمیق این استخر برای افرادی در نظر گرفته شده است که می‌خواهند در آب شیرجه بزنند و یا به صورت تخصصی و حرفه‌ای شنا کنند. علاوه بر آن بخش‌های عمیق برای آموزش شنا نیز در نظر گرفته شده است. بخش‌های عمیق استخر بزرگسالان هلال احمر شیروان بین ۳ تا ۴ متر است. بخش خیلی کم عمق این استخر برای افرادی می‌باشد که می‌خواهند در آبراه بروند و به طور حرفه‌ای شنا کردن را بلد نیستند که عمق آن تا یک و نیم متر می‌رسد.

استخر هلال احمر شیروان جز تمیزترین و پاکیزه‌ترین استخرهای این شهر می‌باشد که بسیاری از افراد آن را به عنوان یکی از مجهز‌ترین و پاکیزه‌ترین استخرها می‌شناسند. استخر هلال احمر شیروان به طور دائم در حال ضدعفونی شدن و پاکیزه شدن می‌باشد و نیاز نیست تا به هیچ عنوان شما نگران بیماری‌هایی باشید که از طریق آب به بدن انتقال پیدا می‌کند. برای مثال استخرها مکان خوبی برای انتقال بیماری‌های عفونی به افراد می‌باشد و در صورتی که ضدعفونی و گندزدایی نشود ممکن است افراد بسیار زیادی را بیمار کند. گندی زدایی آب استخر هلال احمر شیروان با استفاده از کلر می‌باشد که جزو بهترین سیستم‌های گرم زدایی آب استخرها به حساب می‌آید.

سونا بخار  هلال احمر شیروان

سونا بخار  هلال احمر شیروان

سونا بخار یک اتاق با فضای بسته بزرگ می‌باشد که حجم بسیار زیادی از آن را بخار پوشانده است و گرمای بسیار زیادی را دارد. سونا بخار دارای فواید بسیار زیادی برای بدن است و می‌تواند مشکلات بسیار زیادی مانند درد عضلات و درد مفاصل را از بین ببرد.  علاوه بر آن سونا بخار برای دور کردن استرس و اضطراب و به دست آوردن آرامش بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند سیستم عصبی بدن شما را تقویت کند. به شما پیشنهاد می‌شود تا اگر دغدغه‌های ذهنی شما بسیار زیاد است و شما را آزار می‌دهد حتماً به سونا بخار مراجعه کنید تا بتوانید تمام استرس و مشکلات را برای ساعاتی از خود دور کنید و ذهن خود را آزاد سازید.
استخر هلال احمر شیروان دارای فضای مناسبی برای سونا بخار می‌باشد و از تجهیزات به روز و مدرنی برای تامین گرما و تولید بخار استفاده می‌کند.

 

سونا خشک هلال احمر شیروان


سانا خشک هلال احمر شیروان بخش بسیار مناسب و نسبتاً بزرگی را برای سونا خشک دارا می‌باشد که سیستم گرمایش آن با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته انجام می‌شود‌. سونا خشک اتاقی می‌باشد که  گرما در آن تا حد بسیار زیادی بالا است. و رطوبت آن بسیار پایین است زیرا بخار در آن کمتر از ۵ درصد وجود دارد. سونا خشک هم مانند سونا بخار دارای فواید و مزایای بسیار زیادی برای بدن می‌باشد. افرادی که قصد دارند چربی سوزی زیادی را انجام دهند و لاغر شوند می‌توانند با استفاده از سونا خشک تا حد قابل توجهی چربی سوزی کنند و به لاغری خود کمک کنند.
علاوه بر مواردی که گفته شد سونا خشک سبب تعریق بسیار زیاد بدن می‌شود و سبب باز شدن منافذ پوست می‌شود که این مورد برای خارج شدن سموم بدن بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. سونا خشک برای پوست بسیار مفید می‌باشد و می‌تواند سلول‌ها و پوسته‌های مرده روی پوست بدن و پوست صورت شما را از بین ببرد و پوست شما را بسیار شفاف و تمیز کند.
 

جکوزی هلال احمر شیروان

جکوزی هلال احمر شیروان

یکی دیگر از بخش‌های بسیار جذاب در هر استخر جکوزی به حساب می‌آید که برای بدن فواید و مزایای بسیار زیادی را دارد به همین دلیل است که بسیاری از افراد هنگام مراجعه به استخر حتماً به جکوزی مراجعه می‌کنند. در جکوزی‌ها آب گرم با فشار بالا از دیواره‌ها و کف جکوزی به بدن شما برخورد می‌کند و این مورد سبب می‌شود تا گرفتگی و درد عضلات و مفاصل از بین برود. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از جکوزی این است که برخورد آب گرم با فشار قوی به بدن شما مانند یک پمپاژ خون عمل می‌کند و می‌تواند رگ‌های گرفته و عضلات گرفته بدن شما را باز کند و حسی بسیار خوشایند و فوق العاده را به شما بدهد.

 

ماساژ هلال احمر شیروان

ماساژ هلال احمر شیروان

استخر هلال احمر شیروان دارای یک سالن ماساژ فوق العاده می‌باشد که تجهیزات لازم را برای انجام انواع ماساژ‌ها دارا می‌باشد و پرسنلی بسیار حرفه‌ای و ماساژورهای با تجربه‌ای در آن مشغول به فعالیت هستند. سالن ماساژ استخر هلال احمر شیروان دارای فضای بسیار بهداشتی و تمیزی می‌باشد و تخت‌های ماساژ به طور دائم در حال تمیز شدن و ضدعفونی شدن می‌باشند.

در این سالن ماساژ انواع ماساژهای سوئدی و تایلندی و انواع ماساژ‌ها برای بهبود درد مفاصل و عضلات انجام می‌شود. انجام ماساژ مانند پمپاژ خون در بدن عمل می‌کند و می‌تواند به بهبود عملکرد عضلات و تقویت عضلات بدن شما منجر شود. شما می‌توانید با مراجعه به سالن ماساژ استخر هلال احمر شیروان تمام استرس‌ها و اضطراب را با انجام ماساژ از خود دور کنید و ذهن خود را از دغدغه‌ها و مشکلاتتان آزاد سازید.

حمام ترکی هلال احمر شیروان

حمام ترکی هلال احمر شیروان

حمام ترکی، یکی از روش‌های تفریحی و درمانی است که در فرهنگ ترکیه و سایر کشورهای شرقی ریشه‌دار است. حمام ترکی اتاقی می‌باشد که گرمای بسیار بالا و رطوبت مناسبی را دارا می‌باشد که بخش‌های بالایی این حمام یعنی بخش نزدیک به سقف دارای گرما و رطوبت بیشتری نسبت به بخش‌های پایینی حمام یعنی کف حمام می‌باشد .در ادامه، به برخی از مزایا و فواید حمام ترکی اشاره می‌کنیم:

1. دور کردن استرس و اضطراب و به دست آوردن و آرامش: حمام ترکی به عنوان یک فرصتی برای استراحت و آرامش ذهن و بدن به حساب می‌آید. در این حمام، شما می‌توانید روحیه خود را بهبود دهید و استرس و ناراحتی را کاهش دهید. حمام ترکی به شما کمک می‌کند تا ذهن خود را آزاد کنید و استرس را از خود دور کنید.
2. تمیزشدن و شفافیت پوست: بخار حمام ترکی بازکننده منافذ پوست است و سبب می‌شود تا سموم بدن و آلودگی‌ها با طریق زیاد از بدن خارج شود. علاوه بر آن بخار و گرمای زیاد سبب می‌شود تا سلول‌های مرده بر روی پوست شما از بین برود و پوست شما شفاف شود.
3. بهبود خواب: استفاده از حمام ترکی می‌تواند کمک کند تا فرد با ارامش بیشتری بخوابد و خواب آرامی داشته باشد. گرما و رطوبت بالا در حمام ترکی سبب می‌شود تا درد و مشکل‌های عضلات شما از بین برود و بدن شما بسیار آرام‌تر باشد.
4. بهبود سیستم تنفسی: بخار حمام ترکی بازکننده بینی و مجاری تنفس است و می‌تواند به پاکسازی راه‌ها و مجاری تنفسی کمک کند. همچنین، ممکن است برخی از عوارض آلرژیک و مشکلات ناشی از عفونت را کاهش دهد.
5. تسکین درد عضلانی و مفصلی: حمام ترکی به دلیل دمای بالا و تأثیرات آن بر عضلات و مفاصل، می‌تواند در کاهش درد و التهابات عضلانی و مفصلی مؤثر باشد.

استخر هلال احمر شیروان دارای یک فضای مناسب برای حمام ترکی می‌باشد که به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است و محیطی کاملاً بهداشتی و تمیز را دارا می‌باشد. در حمام ترکی استخر هلال احمر شیروان انواع ماساژها نیز انجام می‌شود.



قیمت فست فود و کافی شاپ هلال احمر شیروان

قیمت فست فود و کافی شاپ هلال احمر شیروان

در استخر هلال احمر شیروان کافی شاپ و رستوران‌ و بوفه هایی وجود دارد که شما می‌توانید هر زمانی که احساس ضعف و گرسنگی کردید به این رستوران ها و فست فودی ها مراجعه کنید و هر نوع نوشیدنی‌ سرد و گرم و ساندویچ‌های سرد و گرم و انواع غذاهای متفاوت را میل کنید. قیمت فست فود و دیگر خوراکی‌ها در این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها متغیر می‌باشد و طبق چیزی که شما سفارش می‌دهید تغییر می‌کند به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن گفت. اما به طور کلی قیمت خوراکی‌ها و غذاها در این رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها متوسط می‌باشد.

قیمت بلیط آزاد استخر هلال احمر شیروان چند است؟

قیمت بلیط در حال حاضر 60 هزارتومان می باشد که پیشنهاد ما به شما خرید بلیط تخفیف دار استخر هلال احمر شیروان از سایت آیپولز می باشدکه هم می توانبد تخفیف مناسبی دریافت کنید و هم تا زمان استفاده در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

قبل از رفتن به استخر هلال احمر شیروان  چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قبل از خرید و استفاده حتما اطلاعات موجود در رابطه با ساعت سانس ها،روزهای قابل استفاده،شیفت آقایان و بانوان و قوانین و مقررات استفاده از استخر را مطالعه کنید.

آیا نیاز به چاپ بلیط خریداری شده است؟

خیر نیازی به چاپ بلیط نیست و فقط کد ارسالی به شماره همراه شما برای پذیرش کافی است.

آیا می توانیم تاریخ انتخاب شده را در روز دیگری استفاده کنیم؟

بله می توانید حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ خرید در صورت باز بودن مجموعه در ساعت های مشخص شده از مجموعه استفاده کنید.

 

شما می توانید با رفتن به مجموعه های آبی شیروان لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید.برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آیپولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آیپولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

                                                         

                                                                              آی پولز رویای شیرین یک شناگر



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

استخر خردسالان

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حمام ترکی

checkbox

ماساژ

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

غارنمک

checkbox

فروشگاه لوازم ورزشی

checkbox

سکوی پرش

checkbox

ورزش در آب

checkbox

کلاس آموزش شنا

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت