آیپولز
ورود / عضویت
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور
 استخر دانشگاه آزاد نیشابور

قیمت خرید بلیط استخر دانشگاه آزاد نیشابور

تخفیف:

۱۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۷۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۶۰,۰۰۰ تومان

برای خرید بلیط کلیک کنید

قیمت بلیط دانشگاه آزاد نیشابور چند است؟

قیمت بلیط در حال حاضر 70هزارتومان برای یک ساعت میباشد که پیشنهاد ما به شما خرید بلیط تخفیف دار استخر داشگاه آزاد نیشابور از سایت آیپولز می باشدکه هم می توانبد تخفیف مناسبی دریافت کنید و هم تا زمان استفاده در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

 

قبل از رفتن به استخر دانشگاه آزاد نیشابور چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قبل از خرید و استفاده حتما اطلاعات موجود در رابطه با ساعت سانس ها،روزهای قابل استفاده،شیفت آقایان و بانوان و قوانین و مقررات استفاده از استخر را مطالعه کنید.

شیفت بانوان روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 12 الی 16

شیفت آقایان روزهای فرد و جمعه :یکشنبه،سه شنبه و پنجشنبه 16:30 الی 20:00 جمعه ها ۱۵ الی 21

آیا نیاز به چاپ بلیط خریداری شده است؟

خیر نیازی به چاپ بلیط نیست و فقط کد ارسالی به شماره همراه شما برای پذیرش کافی است.

 

آیا کودکان زیر پنج سال هم می توانند از مجموعه استفاده کنند؟

خیر

آیا می توانیم تاریخ انتخاب شده را در روز دیگری استفاده کنیم؟

بله می توانید حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ خرید در صورت باز بودن مجموعه در ساعت های مشخص شده از مجموعه استفاده کنید. 

سانس آقایان

سانس بانوان

روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال

آقایان روزهای فرد و جمعه

1403-02-09 یک شنبه

۱۶:۳۰

۱۹:۳۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد و جمعه

1403-02-11 سه شنبه

۱۶:۳۰

۱۹:۳۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد و جمعه

1403-02-13 پنج شنبه

۱۶:۳۰

۱۹:۳۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

آقایان روزهای فرد و جمعه

1403-02-14 جمعه

۱۶:۳۰

۱۹:۳۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

روز
زمان استفاده از بلیط
قیمت بزرگسال
قیمت خردسال

شیفت بانوان روزهای زوج

1403-02-10 دو شنبه

۱۲:۰۰

۱۷:۰۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان روزهای زوج

1403-02-12 چهارشنبه

۱۲:۰۰

۱۷:۰۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

شیفت بانوان روزهای زوج

1403-02-15 شنبه

۱۲:۰۰

۱۷:۰۰

۷۰,۰۰۰ تومان

۶۰,۰۰۰ تومان

-----

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

درباره استخر دانشگاه آزاد نیشابور

استخر دانشگاه آزاد نیشابور واقع در بلوار پژوهش قبل از ساختمان اداری دانشگاه آزاد واقع شده است.استخر داشگاه آزاد نیشابور بهترین مجموعه آبی این شهر می باشد که علاقمندان زیادی از این استخر به صورت روزانه استفاده می کنند.مجموعه آبی دانشگاه آزاد نیشابور با پارکینگی بزرگ و وسیع می تواند تعدادزیادی خودرو را در خود جای دهد و یکی از مزیت های این پارکینگ رایگان بودن و بزرگ بودن آن می باشد.

به محض ورود به پارکینگ و تماشای نمای بیرونی آن احساس یک مجموعه بزرگ و تمیز را به شما القاء می کند.ورودی مجموعه و لابی آن می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید. مدیریت خوب مجموعه یکی دیگر از نکات مثبت این استخر می باشد که تمام توان و تخصص خود را در بهبود کیفیت خدمات به شهروندان و مشتاقان فعالیت های آبی را به کار بسته است.

بعد از تهیه بلیط و دریافت کلید کمد وارد رختکن مجموعه می شوید این رختکن با دارا بودن 180 کمد شیک و بزرگ و همچنین امنیت بالا کمدها به جهت رمزدار بودن قفل ها می تواند تعداد بیشتری از عاشقان به این رشته ورزشی مفرح را در خود جای دهد.تعداد کابین های تعویض مایو،دوش ها و همچنین تونل مه پاش یکی دیگر از ویژگی های خوب استخر دانشگاه آزاد نیشابور می باشد.بعد از گرفتن دوش وارد مجموعه آبی می شوید که استخری بزرگ و تقریبا مربع چشم های شما را خیره خواهد کرد.ابعاد استخر بزرگسال این مجموعه 25 متر طول و 17 متر عرض دارد که به جهت دارا بودن عرض زیاد افرادی که برای ورزش در آب و راه رفتن،قسمت کم عمق استخر را انتخاب می کنند می تواند بسیار مناسب باشد.برگزاری کلاس های مختلف آموزش شنا،ورزش در آب ، آب درمانی، و همچنین تمرینات تیم شنا شهرستان نیشابور و برگزاری مسابقات شنا یکی دیگر از مزیت های مجموعه آبی دانشگاه آزاد نیشابور می باشد.

سقف بلند،سیستم گرمایشی هواساز،سرسره کودکان،فضای بسیار زیبا محیط استخر، از دیگر نکات مثبت مجموعه می باشد.

در محیط سونا امکانات کاملی وجود دارد از جمله سونا خشک و بخار بیست نفره،جکوزی بزرگ ده نفره،حوضچه آب سرد که می تواند نیازهای شما را در این قسمت برطرف نماید.در قسمت دیگر این مجموعه اتاق ماساژ و حمام سنتی (ترکی) می تواند خستگی روزانه شما را از تن بیرون کند.بعد از استفاده از مجموعه می توانید از پله های کنار استخر بالا بروید و از بوفه و کافی شاپ استخر دانشگاه آزاد نیشابور استفاده نمایید.

به طور کلی استخر دانشگاه آزاد نیشابور بهترین و کامل ترین استخر در شهرنیشابور می باشد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه استفاده کنید.

شما می توانید برای خرید بلیط تخفیف دار بهترین استخرهای نیشابوری از طریق همین سایت اقدام نمایید و لذت یک روز شاد و مفرح را تجربه

نمایید.

 

استخر کودکان دانشگاه آزاد نیشابور

در استخر دانشگاه آزاد نیشابور استخر کودکان و بزرگسالان  از یکدیگر جدا می‌باشد و هر کدام امکانات ویژه ای را برای هر سنی دارا می‌باشد. شما می‌توانید کودکانتان را زیر نظر غریق نجات‌های حرفه‌ای استخر آدم و حوا در بخش مخصوص کودکان بگذارید و به هیچ عنوان نگران آنها نباشید و بتوانید به راحتی به شنا کردن در بخش بزرگسالان و دیگر بخش‌های استخر بپردازید.  عمق استخر کودکان به اندازه‌ای می‌باشد که کودکان به راحتی می‌توانند در آن راه بروند و به هیچ عنوان خطری برای آنها وجود ندارد. از طرفی در قسمت استخر کودکان همیشه افرادی حضور دارند تا مراقب کودکان باشند تا در حین بازی کردن و شنا کردن اتفاقی برای آنها ها نیفتد.

علاوه بر آن در بخش کودکان استخر دانشگاه نیشابور  کرج وسیله‌های بازی مانند سطل آب و فواره‌هایی برای آنها وجود دارد که بتوانند با استفاده از آن خودشان را سرگرم کنند و روزی بسیار جذاب و به یاد ماندنی را داشته باشند.  علاوه بر آن استخر کودکان در کنار استخر بزرگسالان قرار دارد و والدین می‌توانند کودکانشان را ببینند و مراقب آنها باشند.

 

استخر بزرگسال دانشگاه آزاد نیشابور

استخر بزرگسالان دانشگاه آزاد نیشابور دارای امکانات فوق العاده‌ای برای مراجعین می‌باشد که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای شهر نیشابور معرفی کرد که آبی بسیار تمیز و امکاناتی بسیار خوب را به مراجعین خود ارائه می‌کند، و دارای پرسنلی می‌باشد که به تمام مشکلات شما را در استخر رسیدگی خواهند کرد و بسیار خوشرو و خوش برخورد هستند. استخر بزرگسالان دانشگاه آزاد نیشابور تهران دارای ابعاد بزرگ و مناسبی برای شنا کردن و راه رفتن در آب می‌باشد و دارای عمق‌های مختلفی برای افرادی که می‌خواهند به طور حرفه‌ای شنا کنند و افرادی که می‌خواهند در آب راه بروند دارا می‌باشد.

آب استخر آدم و حوا بسیار تمیز و شفاف می‌باشد و لازم نیست تا شما نگران بیماری‌های عفونی که از طریق آب منتقل می‌شود باشید، زیرا آب این استخر به طور دائم در حال پاکسازی و تمیز شدن می‌باشد و مراحل ضدعفونی کردن و گند زدایی آن توسط کلر انجام می‌شود.

 

سونا بخار دانشگاه آزاد نیشابور

استخر دانشگاه آزاد نیشابور دارای یک فضای بسیار بزرگ و مناسب برای سونا بخار می‌باشد. قطعاً می‌دانید که سونا بخار برای بدن شما به شدت مفید می‌باشد. سونا بخار اتاقی می‌باشد که با بخار بسیار زیادی پر شده است و رطوبت بسیار زیاد و بالایی را دارد. سونا بخار بسیار برای سلامتی مفید می‌باشد و برای افرادی که قصد لاغر شدن دارند یک گزینه فوق العاده به حساب می‌آید.

علاوه بر این موارد سونا بخار برای باز شدن عضلات و رگ‌های گرفته شده، شفاف و لطیف کردن پوست بدن و پوست صورت، کاهش استرس و اضطراب، بالا بردن سطح ایمنی بدن ، کمک به بهبود جریان خون و کمک به چربی سوزی و لاغری به شدت مناسب می‌باشد و به شما پیشنهاد می‌شود تا حتماً در صورتی که به استخرها مراجعه کردید سونا بخار نیز بروید.

استخر دانشگاه آزاد نیشابور یکی از استخرهایی می‌باشد که سونا بخار آن بسیار مجهز و پیشرفته است.  فضای این سونا بسیار مناسب می‌باشد و دارای فضای پاکیزه‌ و تمیزی است. تجهیزات رطوبت و بخاررسانی به این اتاق بسیار پیشرفته می‌باشد و گرمایش آن توسط دستگاه‌های پیشرفته‌ای انجام می‌شود که به طور کامل دمای اتاق را تا حد استاندارد گرم می‌کند.

 

سونا خشک دانشگاه آزاد نیشابور

استخر دانشگاه آزاد نیشابور علاوه بر سونا بخار دارای فضای بسیار مجهز و فوق العاده‌ای برای سونا خشک نیز می‌باشد که سونا خشک هم مانند سونا بخار برای بدن تاثیرات مثبت و فواید بسیار زیادی دارد. سونا خشک اتاقی می‌باشد که حرارت درون آن بسیار بالا می‌باشد و بر خلاف سونا بخار رطوبت بسیار کم و ناچیزی را دارد.

گرمای سونا خشک با استفاده از سیستم‌های گرمایش پیشرفته‌ای انجام می‌شود که می‌تواند دمای اتاق را تا حد استاندارد برای سونا خشک گرم کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده کردن از سونو خشک این است که می‌تواند با گرمای زیادی که دارد سبب چربی سوزی بدن شما بشود و به لاغر شدن شما کمک کند.

با استفاده از سونا خشک می‌توانید به دلیل تعریق بسیار زیاد چربی‌های اضافی بدنتان را از بین ببرید. سونا خشک می‌تواند سبب باز شدن منافذ پوست شما بشود و به شما کمک کند تا سموم و آلودگی‌ها بدنتان را دفع کنید. علاوه بر مواردی که گفته شد سونا خشک به دلیل دمای بسیار بالایی که دارد سبب افزایش ایمنی بدن و تقویت سیستم عصبی می‌شود که می‌تواند استرس و اضطراب را از شما دور کند و آرامش زیادی را به شما بدهد.

 

جکوزی دانشگاه آزاد نیشابور

جکوزی یکی از مکان های پرطرفدار در مراکز آبی و استخرها می‌باشد که به عنوان یک منبع آرامش و رفع استرس و اضطراب شناخته می‌شود. استفاده از جکوزی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و آرامش خود را بالا ببرید. جکوزی‌ها مکانی با عمق قابل تنظیم می‌باشد که آب بسیار گرم و با حرارت زیادی را دارا می‌باشد. در دیواره‌های جکوزی لوله‌های وجود دارد که آب را با فشار بسیار زیاد به بیرون منتقل می‌کند.

فشار آبی که از دیواره‌ها و کف جکوزی به بدن شما وارد می‌شود سبب رفع دردهای عضلانی و مفاصل و باز شدن گرفتگی رگ‌ها و عضلات می‌شود که برای تمامی افراد بسیار لذت بخش است و می‌تواند سبب از بین بردن مشکلات بسیار زیادی در بدن شما بشود. علاوه بر آن گرمای زیاد آن داغ بودن آب سبب کاهش استرس و بهبود عملکرد سیستم عصبی می‌شود و می‌تواند برای آرام‌تر شدن شما و از بین بردن استرستان به شدت مفید باشد باشد. استخر دانشگاه آزاد نیشابور دارای فضای بسیار مناسب و با تجهیزات فوق العاده‌ای برای جکوزی می‌باشد.

 

ماساژ دانشگاه آزاد نیشابور

استخر دانشگاه آزاد نیشابور یکی از استخرهایی می‌باشد که دارای سالن ماساژ بسیار بزرگ با تجهیزات فوق العاده ای است که بسیاری از افراد برای انجام انواع ماساژها مانند ماساژ تایلندی و سوئدی و یا ماساژ درمانی به آن مراجعه می‌کنند.

در سالن ماساژ استخر دانشگاه آزاد نیشابور تخت‌ها کاملاً تمیز می‌باشد و روکش‌هایی بر روی آن انداخته می‌شود که برای هر فرد تعویض می‌شود به همین دلیل کاملاً بهداشتی و تمیز می‌باشد به شما می‌توانید با خیال راحت به این سالن‌ ماساژ مراجعه کنید و از لحاظ بهداشت اطمینان خاطر داشته باشید که محیطی کاملا پاکیزه و تمیز است.

در سالن ماساژ استخر دانشگاه آزاد نیشابور انواع ماساژها برای از بین بردن درد مفاصل و گرفتگی عضلات و گرفتگی رگ‌ها انجام می‌شود. در این سالن ماساژ افراد بسیار حرفه‌ای و ماساژورهای با تجربه مشغول به کار هستند. سالن ماساژ استخر دانشگاه آزاد نیشابور تمام تجهیزات لازم را دارا می‌باشد و جز بهترین و بزرگترین سالن‌های ماساژ نیشابور به حساب می‌آید‌.

 

حمام ترکی دانشگاه آزاد نیشابور

تمام ترکی یک مکان فوق العاده برای دور کردن استرس و اضطراب و به دست آوردن آرامش می‌باشد که اغلب استخرها دارای حمام ترکی می‌باشند. حمام ترکی محیطی با درصد رطوبت و بخار بالایی می‌باشد که فضایی بسیار گرم است. در حمام ترکیه دانشگاه آزاد نیشابور انواع ماساژها نیز انجام می‌شود و مکان بسیار مناسبی برای از بین بردن خستگی‌ها و کوفتگی‌های بدن می‌باشد. تمام ترکی دانشگاه آزاد نیشابور دارای محیطی بسیار پاکیزه و تمیز می‌باشد و به طور دائم در حال ضدعفونی شدن است.

 

قیمت فست فود و کافی شاپ دانشگاه آزاد نیشابور

در اغلب استخرها، کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی وجود دارد تا مراجعین بتوانند در حین شنا کردن و یا استفاده از سونا و جکوزی به آن مراجعه کنند و غذای مد نظرشان را میل کنند، زیرا بسیاری از افراد در حین شنا کردن و یا در محیط‌های بسیار گرمی مانند سونا و جکوزی دچار ضعف می‌شوند. علاوه بر آن بسیاری از افراد علاقمند هستند تا در کنار استخر غذای مورد علاقه‌شان را میل کنند. استخر دانشگاه آزاد نیشابور نیز دارای کافی شاپ و رستورانی می‌باشد که شما می‌توانید با مراجعه به آن انواع غذاهای متفاوت و دسرها و نوشیدنی‌ها را میل کنید. قیمت خوراکی‌ها و غذاها در این کافی شاپ و رستوران متفاوت می‌باشد و طبق سفارش شما متغیر است.

 

شما می توانید با رفتن به مجموعه های آبی نیشابور لحظات شادی را در کنار دوستانتون سپری کنید و از ورزش مفرح شنا لذت ببرید.برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آی پولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آی پولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

                                                         

                                         آی پولز رویای شیرین یک شناگر



امکانات استخر

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت