آیپولز
ورود / عضویت
استخر هتل سالار دره ساری
استخر هتل سالار دره ساری

استخر هتل سالار دره ساری

تخفیف:

۲۰ درصد

نوع بلیط:

استخر

ارزش واقعی:

۳۰,۰۰۰ تومان

پرداختی شما:

۲۴,۰۰۰ تومان

فروش این استخر غیر فعال است

آدرس :

ساری - کیلومتر ۱۲ جاده ساری -سمنان - روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران - مجتمع ورزشی هتل سالار دره

تلفن :

۰۱۱-۳۳۴۵۵۱۰۱-۰۷

استخر هتل جنگلی سالار دره ساری: یکشنبه تا جمعه از ساعت 8 الی 15

استخر هتل جنگلی سالار دره ساری: همه روزه از ساعت 15 الی 22

استخر های نزدیک
به این مجموعه

نزدیک ترین استخر ها و پارک های آبی اطراف این مجموعه

نقد و بررسی

نقاط ضعف و قوت

به مردم اهل ساری، سارَوی گفته می‌شود. شهر ساری در کوهپایه‌های رشته کوه البرزمیباشد. دارای دو ناحیه دشتی و کوهپایه‌ای می‌باشد و ارتفاع آن تا ۵۴ متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. آب و هوای شهر ساری در تابستان‌ها معتدل و مرطوب و در زمستان‌ها نسبتاً سرد و خشک است. این شهر با برخورداری از کوه، جنگل و دریا معمولاً دارای آب‌وهوای معتدل و مرطوب است.این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است. برج ساعت نماد ساری است.مردم ساری بسیارمردم خونگرم ومهمان نوازی میباشند.

اگر برنامه سفر به مازندران دارید و می‌خواهید در یک هتل فوق‌العاده آرامش‌بخش اقامت داشته باشید، هتل سالار دره ساری را انتخاب کنید. این اقامتگاه، یک هتل 4 ستاره است که در 12 کیلومتری جنوب ساری قرار گرفته است. چشم‌انداز هتل سالار دره، فوق‌العاده زیبا است و با انتخاب این هتل، می‌توانید از منظره جنگل‌های سرسبز شمال لذت ببرید. هتل سالار دره، یک مکان عالی برای شما است و می‌توانید حسابی خوش بگذرانید و تجدید قوا کنید. آب‌و‌هوای منطقه اطراف هتل سالار دره فوق‌العاده است و هوایی مرطوب و شرجی، شما را در آغوش می‌کشد. این هتل، برای مسافرانی که برای تمدد اعصاب و تقویت روحیه به شمال می‌آیند، به‌شدت توصیه می‌شود.این هتل مجموعه ی آبی بسیارزیباوشیک دارد.که میتوانیدازامکانات استخروسونااین مجموعه باخریدتخفیفداربلیط ازسایت آیپولزبه راحتی وبدون چاپ بلیط ازمجموعه ی آبی استفاده کنید.

هتل سالار دره، امکانات و خدمات بسیار خوبی دارد و توانسته است نظر مثبت مسافران هتل را به دست آورد. سفره‌خانه سنتی هتل سالار دره، یکی از زیبایی‌ها و نقاط قوت هتل است؛ زیرا چشم‌اندازش رو به جنگل و دریا است و شما با حضور در رستوران، می‌توانید منظره‌های زیبای طبیعت سبز و دریای بزرگ خزر را مشاهده کنید.

استخرهتل سالاردره ساری یکی ازاستخرهای خوب ومحبوب این شهرمیباشد.مردم این شهربرای آب تنی واستراحت روزانه ازاین مجموعه استفاده میکنند.موقعیت مکانی خوب ودسترسی آسان وپارکینگ رایگان ازنکات مثبت این مجموعه میباشد.تاسیسات مجموعه ازبه روزترین لوازم وکیفیت مناسب استفاده کرده که آبی شفاف وزلال رابه شمامشتریان عزیزآیپولز ارایه میدهد.

برای اطلاع از سانس استخر و نحوه تهیه بلیت به سایت آی پولز مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از آی پولز نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

                                                            آی پولز رویای شیرین یک شناگرwink



امکانات استخر
checkbox

استخر بزرگسالان

checkbox

کافی شاپ

checkbox

سونای بخار

checkbox

سونای خشک

checkbox

جکوزی

checkbox

حوضچه آب سرد

checkbox

بوفه

checkbox

بدنسازی

checkbox

فروشگاه لوازم ورزشی

checkbox

فوتبال دستی

checkbox

بیلیارد

checkbox

پارکینگ رایگان

checkbox

استخر آقایان

checkbox

استخر بانوان

checkbox

فست فود

checkbox

وسایل کمک های اولیه

دیدگاهتان را ثبت کنید


لطفا جهت ثبت نظر اگر عضو سایت نیستید عضو شوید و یا وارد سایت شوید :

ورود / عضویت