آیپولز
ورود / عضویت

4 ماه پیش

314 بازدید

زمان مطالعه :10


بهترین استخرهای کودکان در تهران

در شهر تهران استخرها و مجموعه‌های آبی بسیار زیادی وجود دارد که در این مجموعه‌های آبی مکان مناسبی برای کودکان وجود دارد تا بتوانند مشغول بازی و سرگرمی بشوند و به راحتی در استخر مخصوص کودکان شنا کنند. استخر کودکان باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتواند جز بهترین‌ها قرار بگیرد که در ادامه برای شما توضیحات بیشتری را در این باره خواهیم داد. بهترین استخرهای کودکان معمولاً ویژگی‌های زیر را دارند:

1. ایمنی: استخرهای مناسب برای کودکان باید دارای تجهیزات ایمنی باشند، مانند دمای آب مناسب برای کودکان، تجهیزات نجات مانند حضور غریق نجات‌ها در اطراف استخر، دوری های استخر ضد لغزش و ...

2. استانداردها: استخرهای کودکان باید بر اساس استانداردها بهره‌برداری شوند و مطابق با مقررات بهداشتی و ایمنی فعالیت کنند. استخر کودکان باید دارای عمق مناسبی برای تمامی کودکان باشد تا بتوانند به راحتی در آب راه بروند و پایشان به کف استخر برسد.

3. منابع تفریحی: استخرهای کودکان باید دارای منابع تفریحی مناسب برای کودکان باشند، مانند سرسره‌ها، سطل های آب، تونل‌های آبی و حلقه‌های آبی.

4. آموزش ورزش آبی: استخرهای کودکان باید برنامه‌های آموزش ورزش آبی ارائه دهند و با مربیان و متخصصان حرفه‌ای همکاری کنند.

5. تسهیلات: استخرهای کودکان باید دارای تسهیلات مناسبی باشند، مانند سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های گرم و سرد.

6. برنامه‌های تفریحی: استخرهای کودکان می‌توانند برنامه‌های تفریحی مختلفی ارائه دهند، مانند مسابقات شنا، رقص آبی یا بازی‌های آبی.

7. فضا و طراحی: استخرهای کودکان باید دارای فضای مناسب و دلنشینی باشند تا کودکان بتوانند با آرامش و لذت در آن‌ها وقت بگذرانند.

ما در ادامه برخی از بهترین استخر کودکان در شهر تهران را برای شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی‌ها و امکانات آن را نیز برای شما توضیح خواهیم داد برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

استخر کودکان پردیسان نور تهران

استخر پردیسان نور تهران یکی از بهترین استخرهای شهر تهران به حساب می‌آید که تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ای را دارا می‌باشد. استخر پردیسان نور تهران دارای فضای مناسبی برای استخر کودکان می‌باشد که دمای آب آن با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. استخر کودکان پردیسان نور تهران دارای عمق مناسبی می‌باشد که برای تمامی کودکان مناسب است و می‌تواند به راحتی در این استخر راه بروند و هیچگونه خطری برای آنها وجود نداشته باشد.

استخر کودکان پردیسان نور تهران دارای فضای بسیار پاکیزه و تمیز و آب کاملاً ضدعفونی شده می‌باشد که به طور دائم در حال میکروب زدایی و گند زدایی است و سیستم گندزدایی آن توسط کلر انجام می‌شود. به همین دلیل نیاز نیست تا به هیچ عنوان شما نگران بیماری‌هایی باشید که از طریق آب به بدن کودکان وارد می‌شود. استخر کودکان پردیسان نور تهران دارای وسیله‌های سرگرمی مانند سطل و آبپاش و فواره‌های آب می‌باشد تا کودکان بتوانند با استفاده از آن قطر سرگرم کنند.

استخر کودکان بولینگ عبدو

استخر بولینگ عبدو جز بهترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران میباشد که در شریعتی واقع شده است. در استخر بولینگ عبدو کودکان می‌توانند در بخش مخصوص کودکان شنا کنند و بازی کنند و سرگرم شوند. والدین کودکان می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را در بخش مخصوص کودکان بگذارند و اطمینان خاطر داشته باشند که کودکانشان در محیطی امن مشغول به بازی کردن هستند. زیرا غریق نجات‌ها به طور دائم مراقب کودکان شما هستند تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید. در قسمت کودکان سرسره‌های آبی و فواره‌ها و سطل‌هایی برای بازی کودکان قرار داده شده است و کودکان بتوانند با آنها سرگرم شوند.

استخر کودکان کاملا کم عمق می‌باشد و کودکان می‌توانند به راحتی در آن بازی کنند. عمق استخر کودکان معمولاً به اندازه‌ای در نظر گرفته می‌شود که برای تمامی آن ها در سنین مختلف مناسب باشد. استخر رفتن علاوه بر شادی و سرگرمی برای کودکان مزایای دیگری دارد برای مثال می‌تواند برای بدن آنها بسیار مفید باشد و فعالیت بدنی آنها را تقویت کند و به آنها کمک کند تا شنا کردن را یاد بگیرند.

استخر کودکان آدم و حوا تهران

استخر آدم و هوای تهران دارای مکان مناسبی برای استخر کودکان می‌باشد که شما می‌توانید کودکانتان را در مکانی امن و زیر نظر غریق نجات‌های حرفه‌ای  در بخش مخصوص کودکان قرار دهید و به هیچ عنوان نگران فرزندانتان نباشید و بتوانید به راحتی در بخش بزرگسالان شنا کنید و از دیگر بخش‌های استخر مانند سونا و جکوزی لذت ببرید. زیرا عمق استخر کودکان به اندازه ای می‌باشد که کودکان به راحتی می‌توانند در آن راه بروند و به هیچ عنوان خطری برای آنها وجود ندارد.

در استخر کودکان آدم و حوا تهران وسیله‌های بازی مانند سطل‌ها و فواره‌ها و چترهایی وجود دارد که کودکان می‌توانند با استفاده از آنها به بازی کردن مشغول بشوند و سرگرم بشوند و ساعات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند. استخر کودکان آدم و همراه تهران بسیار تمیز و پاکیزه می‌باشد و دارای محیطی کاملاً بهداشتی است زیر آب استخر به طور دائم در حال تمیز شدن و ضدعفونی شدن می‌باشد. گند زدایی آب استخر آدم و هوای تهران توسط کلر می‌باشد و این مورد سبب شده است تا آب کاملاً شفاف و پاکیزه باشد.

استخر کودکان نرگس تهران

یکی دیگر از بهترین و مجهزترین استخرهای شهر تهران که در آن استخر کودکان و بزرگسالان از یکدیگر جدا می‌باشد و فضای مناسبی را برای استخر کودکان در نظر گرفته‌اند، استخر نرگس تهران می‌باشد. استخر نرگس تهران جز مجهزترین استخرهای شهر تهران می‌باشد که سیستم تصفیه و گند زدایی آب آن با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و علاوه بر آن دمای داخل سالن و استخر با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد روز دنیا تامین می‌شود.

استخر کودکان نرگس تهران دارای عمق مناسبی می‌باشد که برای تمامی کودکان مناسب است و والدین کودکان می‌توانند با اطمینان خاطر کودکان خود را در آن بخش بگذارند تا به شنا کردن و بازی کردن مشغول شوند و نگران امنیت آنها نباشند. در استخر کودکان نرگس تهران همیشه افرادی مراقب کودکان شما هستند و غریق نجات‌هایی در کنار استخر حضور دارند تا مراقب کودکان شما باشند. استخر کودکان نرگس تهران در کنار استخر بزرگسالان می‌باشد و والدین می‌توانند خودشان نیز مراقب فرزندانشان باشند و به آنها سر بزنند. در بخش کودکان استخر نرگس فواره‌ها و سطل‌هایی برای بازی کودکان قرار داده شده است که کودکان می‌توانند با آنها بسیار سرگرم شوند و با همسن‌های خود در آنجا مشغول به بازی بشوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

دیدگاه

دیدگاه